תוכן שיווקי

צ'יפ פי סי משיקה באירוע "צה"ל ברשת C5Israel" ואירוע "המנמר"ים הראשי" את הפתרון האולטימטיבי ל-desktop המאובטח – הדור הבא של מחשבים רזים מאובטחים כולל תמיכה ברשת פייבר אופטית, כרטיס חכם מובנה ורשת אלחוטית

17/07/2013 16:59

צ'יפ פי סי תשתתף ביום חמישי הקרוב, 18-7-2013, באירוע "צהל ברשת", האירוע השנתי המרכזי לתחומי צבא, ביטחון ואבטחה  אשר ייערך בדייויד אינטרקונטיננטל. מנכ"ל החברה, מר דוד פריידנברג ירצה בכנס כיצד ניתן להשיג רמת אבטחה מושלמת ברמת ה desktop.

צ'יפ פי סי מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טכנולוגיה בתחום פתרונות מחשבים רזים המנוהלים לסביבות מיחשוב ענן ווירטואליזציה.
החברה תשיק במהלך הכנס, לראשונה בארץ, את הדור הבא של מוצר הדגל של החברה LXD ,  אשר קיבל הסמכה של סיטריקס כמחשב התואם לדרישות הגבוהות של HDX , המאפשר הרצת מולטימדיה מתקדמת, בין השאר.

קו המוצרים החדש מספק פתרונות ייחודיים ומאובטחים במיוחד ונמכר בארץ וברחבי העולם לארגוני ממשלה, צבא, ביטחון ופיננסים, אשר דורשים רמת אבטחה מושלמת ללא פשרות.
המוצרים החדשים משלבים את הטכנולוגיה האחרונה בתחום ומבוססים על מעבד חזק של MARVELL ,Citrix ICA 12.5.1.,VMware Horizon View Client 2.0 ועוד.

קו המוצרים החדש כולל אפשרויות מגוונות ותומך במגוון מאפיינים ייחודיים, כמו:
1. רשתות פייבר אופטיות SFP בנוסף לרשתות רגילות,
2. כרטיס חכם מובנה הדורש הכנסת כרטיס חכם ואותנטיקציה מול השרת כדי לעבוד עם המכשיר
3. תמיכה ברשתות אלחוטיות Wi-Fi.

צ'יפ פי סי טכנולוגיות מפתחת ומייצרת פתרונות מיחשוב, אשר משתלבים בחזית הטכנולוגיה העולמית של מיחשוב ענן, וירטואליזציה, ניהול מרכזי ומיזעור החומרה. בין לקוחות החברה ארגונים דוגמת משרד החוץ, משרד הביטחון, בזק, Epson, הבנק העולמי DHL, לופטהאנזה, FedEx, חברת חשמל, BNP Paribas ועוד. לחברה שיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט, סיטריקס ו-VMware, וכן עם אינטגרטורים ומשווקים גדולים מרחבי העולם. החברה מפתחת את מוצריה בישראל, "כחול לבן", ומייצאת כ-92% ממוצריה לחו"ל.

אירועים קרובים