תוכן שיווקי

אואזיס טכנולוגיות הוסמכה כשותף Elite של Juniper Networks

22/07/2013 15:42

אואזיס טכנולוגיות הוסמכה כשותף Elite של חברת רשתות התקשורת הבינלאומית המובילה Juniper Networks. אואזיס קיבלה את ההסמכה לאחר תהליך הכשרות ובחינות ממושך, במהלכו הוכחה המקצועיות הטכנולוגית של מהנדסי החברה במתן פתרונות מתקדמים לרשתות תקשורת מורכבות ושל אנשי המכירות לעמוד ביעדי מכירה משמעותיים.

לדברי חן רוזן-רג'ואן, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות: "ההסמכה של אואזיס טכנולוגיות  כשותף עלית של ג'וניפר נטוורקס היא הבעת אמון של יצרנית ציוד התקשורת הרב לאומית ביכולות ההנדסיות המתקדמות של אואזיס וביכולת לספק ללקוחות המתאפיינים  בצרכי תקשורת מורכבים, פתרונות טכנולוגיים מקיפים. אני משוכנע שנמשיך לספק לחברות וארגונים פתרונות מתקדמים לצרכי התקשורת וה-IT שלהם".

לדברי דודי אילן, מנכ"ל Juniper Networks ישראל: "Juniper Networks מובילה בחדשנות טכנולוגית בתחומי נטוורקינג, אבטחת מידע ודטה סנטר. זו בדיוק הסיבה שיש התאמה כל כך טובה בין ג'וניפר לאואזיס, שמובילה בישראל בפתרונות מתקדמים  לרשתות תקשורת ובזכות שותפות המתבססת על מקצוענות טכנולוגית תוך שילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת של Juniper ליכולות המיוחדות של אואזיס, ביצענו הרבה פרויקטים מוצלחים עם לקוחות נאמנים שנהנים מפתרונות אמינים ומהתמיכה הצמודה של החברות. ההסמכה כשותף עלית היא שלב נוסף בחיזוק השותפות בין החברות".

עד היום הוסמכו רק ארבע חברות ישראליות כשותפות עלית Elite של Juniper Networks  כאשר אואזיס מצטרפת לבינת, טלדור, בזק בינלאומי ונטקום.

ג'וניפר נטוורקס נוסדה בשנת 1996 על ידי פראדיפ סינדהאו, המשמש בסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. מטה החברה ממוקם בקליפורניה, כאשר החברה מעסיקה מעל 9300 עובדים ב-124 משרדים ב-45 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2012 עמד מחזור המכירות של החברה על 4.4 מיליארד דולר.

אואזיס טכנולוגיות הוקמה בשנת 2006 ומביאה פן ייחודי לתחום האינטגרציה בישראל   החברה בעלת ניסיון רב באפיון, תכנון וניהול אינטגרציה של מערכות מורכבות בסביבה של מפעילי תקשורת וחברות גדולות., הידועות בדרישותיהם הגבוהות ובלחץ התקציב המתמיד שבו הן פועלות. לחברה מהנדסים וטכנאים, מהמובילים בישראל, ברמות ידע שונות וכל זאת בשילוב אוריינטציה עסקית חזקה.

לאתר אואזיס

אירועים קרובים