תוכן שיווקי

פתרון האבטחה של Waterfall הותקן ב-BrightSource Industries Israel

08/08/2013 16:34

Waterfall Security Solutions, המפתחת מוצרי אבטחה מתקדמים על בסיס תקשורת חד-כיוונית עבור רשתות קריטיות ורשתות SCADA, התקינה מערכות אבטחה שלה בתחנות הכוח של BrightSource Industries Israel. החברה הישראלית היא זרוע המחקר ופיתוח של קבוצת BrightSource, שמתכננת, מקימה ומפעילה תחנות כוח סולריות ברחבי העולם.

תחנות הכוח של BrightSource משתמשות בטכנולוגיה של Waterfall על מנת לאפשר, באופן מאובטח, נגישות לנתוני זמן אמת ממערכות חיוניות של המפעל, עבור משתמשים ויישומים ברשת העסקית של BrightSource. מערכת Waterfall One Way תאפשר ל-BrightSource Industries Israel שכפול חד-כווני של מערכות מסביבת הייצור לסביבה העסקית, ללא חשש מתקשורת אונליין ותוך הגנה מלאה מתקיפות סייבר לכיוון רשת הייצור הפנימית.

לדברי שימי בן ברוך, מנהל מערכות המידע ב-BrightSource Industries Israel, "הפתרון שנבחר מאפשר לנו לייצא מידע רב, בזמן אמת, מתוך רשתות הייצור והתפעול, תוך התמודדות מול איומי הסייבר החיצוניים. זמינות המידע מספקת יכולת לפקח, לנטר ולתפעל את רשת הייצור באיכות ובמהירות טובה יותר. השימוש במערכות Waterfall מאפשר לנו לנהל את הייצור באפון יעיל, תוך שמירה על אבטחה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. לאחר בחינה מדוקדקת של מגוון האפשרויות העומד בפנינו בחרנו בפתרונות המובילים של Waterfall, שזכו להכרה בינלאומית ולהתקנות רבות בלקוחות בולטים בעולם האנרגיה. שיקול נוסף בבחירת מוצרי Waterfall היה מגוון האפליקציות הנתמכות על ידי מוצר ה-Waterfall One Way, שנותן לחברתנו מענה למגוון המערכות והמוצרים השונים הנמצאים בשימוש במערכי הייצור שלנו".

אמיר גרובייס, מנהל מכירות אזורי ב-Waterfall, אמר, כי " אנחנו שמחים על הצטרפותה של BrightSource Industries Israel למעגל לקוחות החברה. לחברה לקוחות רבים בתחום ייצור האנרגיה, אך BrightSource הינה הראשונה בארץ מתחום האנרגיה המתחדשת, ואנחנו גאים להיות שותפים למערך אבטחת הסייבר במתקניהם. אנחנו מעריכים את המובילות והחדשנות ב-BrightSource ואת החתירה שלהם לאבטח את תשתיות הייצור שלהם".

"השוק נמצא כיום בנקודת מפנה היסטורית שבה רבות מההשקעות הכלל עולמיות בהקמת תחנות כוח חדשות מופנות להקמת תחנות מבוססות אנרגיה מתחדשת", ציין גרובייס. "במקביל לתהליך זה אנחנו מזהים, כי חברות מתחום האנרגיות המתחדשות משקיעות משאבים רבים במטרה להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע של תחנות הכוח המסורתיות".

אירועים קרובים