תוכן שיווקי

אינטגריטי תוכנה וקבוצת אמן מדווחות על פרויקטים משמעותיים בתחום גלישה מאובטחת לארגונים

הפתרון Smart Browser, אשר פותח על ידי קבוצת אמן ואינטגריטי, כבר נמצא בשימוש של אלפי משתמשים

02/12/2013 09:59

קבוצת אמן ואינטגריטי תוכנה מדווחות על ביקוש גבוה לעסקאות משמעותיות ופוטנציאל גדול של פתרון Smart Browser, פרי פיתוח ושיתוף פעולה של שתי החברות. הפתרון הוא ייחודי לארגונים שמעוניינים לממש הפרדה של הרשת הפנימית ממרחב הגלישה של העובדים באמצעות Terminal Server, ובעיקרם ארגונים שמממשים גלישה באמצעות טכנולוגיה של Citrix. בין הארגונים שהמוצר כבר מוטמע אצלם ניתן למנות את מגדל ביטוח, בנק הפועלים, AIG, בנק ירושלים, פסגות ועוד.

ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי: "אנו מאמינים כי ארגון שרוצה את ההגנה הטובה ביותר מפני האינטרנט, עדיף כי יפריד את הגלישה החוצה מהרשת הפנימית. שימוש בטכנולוגיות של Citrix הוא המצטיין בתחום זה. Smart Browser הופך את הנושא לפשוט וקל על ידי הפניית לינקים אוטומטית, ניהול משתמשים, הזדהות יחידה, ניהול וחסימת פלאשים, הורדת והעלאת קבצים בצורה קלה וידידותית וממשק לכל תוכנת הלבנה קיימת. אנו מעריכים כי ארגונים רבים יאמצו את הפתרון הזה בעתיד״.

תומר פרי, מנהל תחום סיטריקס בקבוצת אמן: "Smart Browser מספק חווית משתמש מושלמת לפתרון הפרדת הרשתות שכבר קיים באמצעות סיטריקס. באמצעותו, המשתמש אינו חש שהוא עובד בשתי רשתות נפרדות אלא בדסקטופ אחד תוך כדי הקפדה יתרה על אבטחת המידע. אנו מקבלים פידבקים יוצאים מן הכלל מלקוחותינו ויש לנו בקרנה עוד לקוחות רבים שבוחנים את הפתרון".

אירועים קרובים