תוכן שיווקי

כלל ביטוח בחרה ב-FreeForm כתשתית Output Management בכל מערכות הארגון

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות ומנהל מערכות המידע של כלל: "אנו מאמינים כי בחירה זו תסייע לנו לשפר את יכולת הרב-ערוציות של החברה, ולתרגם את היכולות המתקדמות של המוצר לערכים ויתרונות עסקיים מהותיים מול מתחרינו"

11/12/2013 14:08

לאחר תקופת ניסיון מוצלחת ובחינה מקצועית מעמיקה מול חלופות, כלל ביטוח בחרה במוצר FreeForm כפתרון תשתיתי, המספק מענה רוחבי בתחום ה-Output Management לכלל מערכות הליבה בארגון.

הטמעת המוצר תסייע בתהליך קונסולידציה של מספר מערכות ומוצרים בתחום, על כל המשמעויות התפעוליות והפיננסיות הנגזרות מכך ובנוסף תביא ערכים טכנולוגיים ועסקיים מהמתקדמים כיום בעולם.

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm מקבוצת אוטופונט אורן לשם, מנכ"ל FreeForm: "אנו יותר משמחים על הצטרפות "כלל ביטוח" לשורת השותפים האסטרטגיים, שבחרו במוצר. גוף ה-IT ב"כלל" מייצג תפיסה של חדשנות עסקית וטכנולוגית כדי להעניק לחברה יתרון על מתחריה. באמצעות מענה לכל הצרכים בתחום הפלט הארגוני, FreeForm מספק לארגון פלטפורמה מצוינת להרחיב את עסקיה של כלל עם לקוחות קיימים ולחסוך בעלויות באופן משמעותי. מרשים לראות את תהליך ההטמעה, חוצה החטיבות והיחידות העסקיות, שעורכות תבניות פלט, חכמות ופרסונאליות, תוך הפגנת שליטה במערכת, בזמן כ"כ קצר. גמישות הפתרון תאפשר להפיק פלט במגוון פורמטים, מכל מערכת בארגון, החל ממערכות הסוכנים שבשטח ועד להפקת קבצי אצווה גדולים באמצעות בתי הדפוס".

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות ומנהל מערכות המידע של כלל: "בשוק התחרותי בו אנו נמצאים, יש חשיבות רבה לתקשורת עם הלקוח ולהעצמת הקשר עימו. תפקידנו כ-IT, לספק לארגון פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות, לניהול העסקים תוך עמידה ברגולציה הרבה בתחום. היום, לאחר תהליך הטמעה פשוט יחסית ולאחר שמספר מערכות כבר נמצאות בייצור ומפיקות מכתבים ומידעים באמצעות מערכת FreeForm, אנו משוכנעים כי זו היתה הבחירה הנכונה. אנו מאמינים כי בחירה זו תסייע לנו לשפר את יכולת הרב-ערוציות של החברה, ולתרגם את היכולות המתקדמות של המוצר לערכים ויתרונות עסקיים מהותיים מול מתחרינו".

אירועים קרובים