תוכן שיווקי

"עשרות ארגונים ישראלים אימצו בשנה האחרונה את פתרון האבטחה של Okta"

כך אמר אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל, בראיון לסיכום הפעילות של החברה בישראל לשנת 2016

23/04/2017 14:17
מתחזקת בעולם ניהול הזהויות בענן. Okta

"אנחנו נפגשים עם ארגונים ושומעים דברים דומים – מערכות אבטחת המידע הקיימות מעכבות את ההגירה שלהם לעידן הדיגיטל", כך אמר אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל, בראיון עימו לסיכום הפעילות של החברה בישראל לשנת 2016.

לדבריו, "אנחנו שומעים את ההיסוס של הארגונים להגר מערכות לענן עקב החשש מפני דליפות מידע; הקושי לחבר את מכשירי המובייל, המצויים בידיהם של כל העובדים, לאפליקציות הארגוניות, באופן שיהיה אינטואיטיבי וזורם; או התסכול של העובדים שנאלצים שוב ושוב למלא סיסמאות כדי לקבל גישה לביצוע של פעולה הכי פשוטה במערכות".

Okta מציעה פתרון שב"מכה" אחת פותר את הקשר הגורדי הזה, מנתץ את החששות והפחדים, ומאפשר לארגון לבצע זינוק נחשוני היישר לעידן הדיגיטל".

Okta, שהוקמה בשנת 2009, הינה ספקית עולמית של פתרונות מבוססי ענן לניהול זהויות, המאפשרים גישה לאפליקציות הארגוניות מכל מכשיר – On Premise ובענן – ולניהול ואבטחת התוכן במובייל.

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל. צילום: יח"צ

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל. צילום: יח"צ

פתרונות החברה כוללים כלים לניהול זהויות ואימות משתמש. הם מאפשרים למגוון רחב של משתמשים – עובדים, לקוחות וספקים – להתחבר מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות מנקודה אחת באמצעות סיסמה אחידה, ויכולת יצירת אמצעי אימות גבוהים לאפליקציות הקריטיות בארגון.

כמו כן, הסוויטה של Okta מספקת גם פתרון לניהול ואבטחה של התוכן הארגוני על מכשירי המובייל (EMM), והקצאה של הרשאות גישה (Provisioning) לעובדים בצורה פשוטה, יעילה, מנוהלת ומאובטחת.

"מאות אלפי משתמשים חדשים"

"בסיכום שנת 2016 אנחנו רואים 40 ארגונים ישראלים שבחרו Okta", מציין גליקמן. "על פי רוב מדובר בחברות היי-טק ישראליות גדולות עם פעילות בינלאומית, שבעצמן מספקות שירותים מבוססי ענן ללקוחותיהם, והן נעזרות ב-Okta כדי להוסיף את רכיב ניהול הזהות למוצריהן".

"מדובר בארגונים שבחרו Okta כדי לשלב אותה בממשק שבין לקוחותיהם ובין השירותים שהן עצמן מספקות. כל לקוח קצה שנכנס לשירותים של אותן חברות עושה זאת על בסיס הפלטפורמה שלנו, והוא כלל אינו מודע לכך".

"עבור הארגונים שבחרו בנו מדובר בבחירה אסטרטגית, אפשר בהחלט לומר קריטית, והיא מגיעה לאחר תהליכי בחירה ארוכים ומורכבים. בדרך זו Okta מאפשרת את הכניסה לענן למאות אלפים של משתמשים חדשים, מהארץ ומהעולם, שכלל אינם מודעים לכך שמנוע הכניסה שלהם לענן מקורו ב-Okta."

"מומנטום בארץ ובעולם"

גליקמן מוסיף כי "מדובר בגידול דרסטי בפעילות של Okta בישראל, ובהצטברות של סיפורי הצלחה הממחישים את המומנטום של החברה בשוק המקומי. תורם לכך מן הסתם גם המומנטום והעניין בחברה ברמה העולמית".

"רק לפני כשבועיים, Okta ביצעה הנפקה מוצלחת בבורסת נאסד"ק בהיקף של 187 מיליון דולר, לפי הערכת שווי עדכנית של יותר משני מיליארד דולר".

"בדיווחי החברה שפורסמו לאחרונה, היא מדברת על הכנסות בשנת 2016 של 86 מיליון דולר, גידול של 109% לעומת הכנסות החברה לשנת 2015".

"על לקוחות החברה נמנים כבר היום למעלה מ-3,000 ארגונים ומיליונים רבים של משתמשים, בהם חברות דוגמת אדובי (Adobe), לינקדאין (LinkedIn), ווסטרן יוניון (Western Union), אינפורמטיקה (informatica), שדה התעופה גייטוויק (Gatwick), גרופון (Groupon), תאגיד התקשורת ניוזקורפ (Newscorp), ועוד."

"Okta מספקת מענה לרצון של הארגונים להאיץ תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית", סיכם גליקמן.

"הפתרונות שלנו מגיעים במודל עלויות סביר וריאלי, הם תומכים כבר היום בשימוש בכל ספקיות הענן המובילות וביותר מ-5,000 אפליקציות ארגוניות, זמני ההטמעה קצרים – ממוצע של שלושה שבועות והפתרון באוויר. אני שומע את החששות והאתגרים של הארגונים, והתשובה שלנו היא קצרה – תנסו את Okta."

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים