מיטווך זכתה בפרויקט לשדרוג תשתיות הטלפוניה ומוקדי השירות של הפניקס
חטיבת התקשורת של מיטווך נבחרה לשדרג את תשתיות הטלפוניה ומוקדי השירות בחברת הביטוח הפניקס, בפרויקט הכולל גם החלפת מערכת טלפוניה קודמת של נורטל (Nortel) במערכת חדשנית ומתקדמת מבית אווייה (Avaya).
בנוסף, במסגרת פרויקט זה תיושם מערכת IVR מסוג AVAYA Experience Portal, הכוללת, בין היתר, יכולות מתקדמות לביצוע חיוג חוזר לפונים למוקד השירות, וכן יכולות לשיפור חוויית הלקוח באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים דיגיטליים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי החברה.
פתרונות אלה יפותחו וייושמו על ידי חטיבת התקשורת של מיטווך בשיתוף הצוותים המקצועיים בחברת הפניקס.
הפרויקט ישרת את אלפי עובדי הפניקס במוקדי השירות ובמנהלה, כשבסיומו יעמדו לרשות החברה תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השירות, תוך שילוב מגוון פתרונות דיגיטל מתקדמים לשיפור השירות ללקוחות הפניקס.
לדברי שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע בהפניקס חברה לביטוח, "בשנים האחרונות עולם הביטוח עובר שינויים מהותיים בתחומי תשתיות השירות, והופך להיות מונגש יותר ויותר ללקוחות הקצה. בפרויקט זה, מעבר לשדרוג תשתיות הטלפוניה והמוקדים, אנחנו שמים לעצמנו למטרה להשיג שיפור וייעול בנושא השירות, תוך השגת חיסכון תפעולי. הבחירה במיטווך לביצוע הפרויקט הייתה לאחר תהליך ארוך ויסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים. מיטווך הציגה במהלך תהליך זה תפיסה מתקדמת לפתרונות משולבים במוקדי שירות, והמוניטין שלה במחויבות, בניסיון וברמת השירות סייע בידה לזכייה".
"אנחנו גאים בכך שהפניקס בחרה בנו לביצוע הפרויקט. חטיבת התקשורת שלנו מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות מסוג זה. מימשנו פתרונות בתחום הזה אצל גופים גדולים וידועים בארץ, תוך ניצול הניסיון הרב שצברנו, במשך שנים. הערוצים הדיגיטליים ופתרונות רב הערוציות מהווים אבן יסוד במערכות מודרניות ואנחנו נמצאים שם", ציין ד"ר עלי מיטווך מחברת מיטווך, הידועה גם בתחום זה.