תוכן שיווקי

מהפכת הרובוטומציה של K2 ISRAEL

"בעולם, וגם בישראל, הולכת וגדלה המגמה של חברות שמבינות שבמקום להציף את עצמן עם ריבוי טכנולוגיות, הן צריכות להתמקד בפלטפורמות מתקדמות וגמישות יותר; אחת מהן הוא פתרון הרובוטומציה האינטליגנטי של K2 ISAREL". אמר יוגב פלד, מנכ"ל משותף ב-K2 ISRAEL

19/05/2019 12:40
יוגב פלד, מנכ"ל משותף ב-K2 ISRAEL. צילום: יח"צ

בסקר שנערך על ידי אוניברסיטת הארווארד, עלה כי 81% מהחברות טענו שתהליכים אוטומטים הינו מרכיב מרכזי בהצלחה העתידית שלהן, ואילו 79% מהחברות טענו שיש להן מגבלת משאבים על מנת לממש את חזון האוטומציה והדיגיטציה.

אין בכלל ספק שאחד היתרונות הגדולים שהביאו איתם פתרונות הענן והגלובליזציה הטכנולוגית הוא היכולת בלחיצת כפתור למצוא מענה טכנולוגי לכל צורך עסקי.

ואולם – המגמה הזאת שיש בה יתרון גדול יכולה להיות גם בעייתית, בעיקר עבור אותן חברות שרוצות לממש את החזון הדיגיטלי ומחפשות פתרון טכנולוגי מהיר לכל בעיה או תהליך עסקי.

זה יכול להיות תהליך פתיחת תקלות, ניהול ואישור מסמכים, אישור ספק, קליטת עובד, קריאה וניתוח מייל בצורה אוטומית או כל תהליך אחר.

למגמה זו גם יש מחיר שכדאי לציין אותו והוא שכגודל היתרון והמהירות כך גם גודל הבעיה והסיכון שהארגון נחשף אליו.

שלא כדוגמת עולם הטלפונים הניידים, שבו לכל בעיה בה אנו נתקלים, אנו מורידים אפליקציה וממלאים את המסך שלנו באוסף טכנולוגיות אשר נותנות לנו מענה, בעולם העסקים העסק מורכב יותר בגלל הצורך בחיבור ובאינטגרציה בין הטכנולוגיות השונות.

הרצון לתת מענה טכנולוגי לכל בעיה עסקית גורם לכך שארגונים מוצאים את עצמם עם עשרות פתרונות מקומיים, מה שגורם לארגונים להשקיע זמן רב בניסיון לחבר בין אותן טכנולוגיות שונות, דבר זה לאורך זמן פוגע ביעילות, צורך משאבים רבים שגוררים איתם עלויות וקושי של הארגונים להגיב לצרכים משתנים.

הבעיה מחריפה כאשר מנסים להתאים פתרונות או מוצרים שנבנו לתת מענה לבעיה עסקית אחת, לטובת בעיה עסקית שניה, כלומר – לנסות לשבור את "תקרת הזכוכית" של הטכנולוגיה.

לדוגמה  – חברה שהחליטה לקחת מוצר לפתיחת תקלות ומנסה להפוך אותו למוצר לאישור חשבוניות, או מערכת לניהול לקוחות שמנסים לנהל איתה עובדים, כאשר ברור שהדרישות העסקיות והטכניות בכל אחד מהמקרים שונות ודורשות מענה אחר.

הדבר דומה למקרה שבו מורידים תוכנת ניווט למכשיר הסלולר ומנסים שתיתן מענה גם לפעילות הספורטיבית וכמו שאין ציפיה שהדבר יעבוד בטלפון הסלולרי, כך אין לצפות שזה יכול לעבוד בתוך הארגון.

כתוצאה מכך אנו רואים יותר חברות שמבינות כי הדרך לתת מענה היא לא על ידי עוד טכנולגיות חדשות אלא על ידי בחירת פתרונות גמישים יותר שיכולים לתת מענה למגוון בעיות עסקיות.

פתרון הוליסטי המבוסס על שירותים וטכנולוגיות מתקדמות

פלטפורמת ה-K2 היא דוגמה טובה לפתרון הוליסטי, המבוסס על שירותים וטכנולוגיות מתקדמות שנחשפות בתוך ומחוץ לארגון (בהתאם לצורך) הכוללות אוסף של טפסים דיגיטליים, אינטגרציה מלאה עם כלים מתקדמים, רובוטים מתקדמים וחיבור מלא למערכות בתוך או מחוץ לארגון.

פחטפורמת ה-K2 מאפשרת גם התנעת תהליכים אוטומטיים על בסיס מדדים משתנים מבוססי ניתוח נתונים מתקדם.

K2 גם מאפשרת לייצר תהליכים עסקיים ללא כתיבת שורת קוד, כולל חיבור למערכות ERP, מערכות CRM ,BPM ושירותי ענן כדוגמת One Drive ,SharePoint ודרופבוקס.

ל-K2 יש אינטגרציה והסכמי שיתוף פעולה עם חברות מובילות כמו UIPATH ו-Blue Prism.

K2 מיוצגת בישראל על ידי K2 ISRAEL שמובילה את מהפכת האוטומציה האינטליגנטית והיא אחת מהחברות הצומחות ביותר כיום בשוק הרובוטומציה בישראל ורושמת בחצי השנה הראשונה של 2019 צמיחה של למעלה מ-40% ביחס לתקופה המקבילה.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והניסיון הרב שנצבר בחברה, היא מצליחה לייצר בזמן קצר תהליכים מורכבים אשר מובילים לשביעות רצון גדולה עם החזר השקעה מהיר מאוד.

בין הפתרונות של לקוחות K2 ISRAEL  אפשר למצוא את K2-RFQ פתרון מתקדם לאישור ספקים, K2-On Boarding – פתרון לקליטת עובד, K2-IT Request – פתרון למחלקות IT, ועוד עשרות פתרונות בתחומים של משאבי אנוש, ביטוח,בנקאות, תהליכי יצור, רכש מכירות ועוד.

K2 ISRAEL היא בבעלות אבי בידה ומנוהלת בשיתוף עם יוגב פלד.

לפרטים נוספים אפשר לפנות ל-[email protected]

אירועים קרובים