סינאל הטמיעה במשרד עו"ד גולדפרב זליגמן את מערכת הנוכחות Harmony Cloud
סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, השלימה בהצלחה פרויקט הטמעה של מערכת הענן לבקרת נוכחות עובדים Harmony Cloud במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן. התוכנה מסייעת לייעל את ניהול עובדי החברה.
המערכת החדשה מספקת למשרד פתרון מקצה לקצה לניהול נוכחות עובדים באמצעות מכשירי נוכחות מתקדמים, אפליקציה לדיווח נוכחות סלולרי ופורטל אינטרנטי לעובד. היא מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, בין שהם עובדי משרד ובין שהם עובדים בשטח.
משרד עו"ד גולדפרב זליגמן מונה יותר מ-220 עורכי דין, ובכללם למעלה מ-80 שותפים, והוא מציע ללקוחותיו קשת רחבה של שירותים משפטיים. המשרד מתמקד בכמה תחומי ליבה מרכזיים: חברות ושווקי הון בישראל ובעולם, ליטיגציה לסוגיה, נדל"ן, וכן שירותי מומחים בתחומי מסים, מימון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, תכנון ובנייה, הגנת הסביבה וקיימות, רגולציה ותחרות, דיני עבודה, נזיקין ועוד.
מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי מותקנת בקרב אלפי חברות וארגונים בישראל ובחברות רבות נוספות ביותר מ-34 מדינות שבהן היא משווקת. המערכת מאפשרת למנהלים לצפות בזמן אמת בנוכחות העובדים ובביצוע משימותיהם באמצעות האינטרנט, ומאפשרת לעובדים לדווח נוכחות מכל מקום ובכל עת באמצעות הסמארטפון, המחשב הנייד או השולחני.
הפתרון החדש מחזק את יכולות הבקרה של מנהלים במשרד עו"ד גולדפרב זליגמן באמצעות מגוון כלים: ממשק אוטומטי להתראות שנשלחות למייל אודות נתונים חסרים והשלמתם, נתונים שגויים ותיקונם, סגירת תקופת נוכחות, מנגנון התראות אודות אישורים בעלי תוקף לפי עובד, מנגנון בקרת שינויים אונליין ומעקב על ידי מנהל מורשה, מנגנון סריקה של אישורי היעדרות, סריקת מסמכים אישיים לפי עובד ועוד.
ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר: "הנהלת משרד עו"ד גולדפרב זליגמן קיבלה החלטה חכמה עם ביצוע השקעה טכנולוגית בפתרונות סינאל. לאור כך, אין לנו ספק כי ממשקי ענן ידידותיים יאפשרו למנהלי החברה לשדרג את ניהול הנוכחות של עובדיה, לייעל תהליכים ולחסוך משאבים ידניים רבים. העובדים ייהנו ממערכת דיווח נוחה, שמתעדכנת בזמן אמת ושומרת על מלוא זכויותיהם, ללא טעויות. המערכת מתאימה גם לשינויים המהירים בשוק העבודה ובמיוחד לתופעת העובדים הניידים, שרבים מהם נמצאים חלק משמעותי מזמנם בשטח – הן בארץ והן במדינות נוספות בעולם".
מגוון הפתרונות של סינאל
סינאל מלל פייוויי מפתחת ומספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה קנייניים לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. בנוסף, לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה ביותר מ-34 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור לקוחותיה, כאשר יותר מ-10,000 חברות וארגונים משתמשים במוצריה בישראל ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.