בזק מציעה לארגונים שירותים לעבודה מרחוק בזמן הקורונה
כתב: הילל יוסף.
"בזמנים לא רגילים, פתרונות טכנולוגיים קלים, זמינים ופשוטים להטמעה ולתפעול מידי עושים את כל ההבדל. אנחנו, בבזק, מסייעים לארגונים לשמור על בריאות עובדיהם ומעצימים את הארגונים, עם מגוון שירותי IT שמסייעים לעובדים לעבוד מהבית, מבלי לפגום בחוויית השימוש, ומאפשרים המשכיות עסקית של הארגון", כך אמר יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק עסקי בבזק.
לדבריו, "הפתרונות לגישה מרחוק שאנחנו מעניקים מתאימים לארגונים בכל גודל. הם כוללים מגוון רשתות תקשורת, פלטפורמות טלפוניה ומערכות לטיפול בנתונים. הדגש הוא על יכולת גישה ליישומים הארגוניים ועבודה מרחוק, לטובת שמירה על רציפות והמשכיות עסקית".
הוא הסביר כי "בתחום עמדות מחשב מרוחקות, בזק מציעה שלושה פתרונות לחיבור לשרת או למערכות המידע הארגוניות. האחד – עמדת מחשב מרוחקת עם גישה ישירה למחשב במשרד. השני – שלוחה משרדית מרוחקת, שכוללת את כל התכונות שיש לה במשרד, להענקת חוויית עבודה זהה. הפתרון השלישי הוא חדרי ועידת וידיאו וירטואליים. זהו פתרון מבית סיסקו, מבוסס ענן, לחדרי ועידה, המאפשר פגישות מרובות משתתפים על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית. משתתפי הפגישה מקבלים חיבור וזימון, ואז יכולים לתקשר בווידיאו או קול. ההקמה של חדרי שיחות ועידה שכאלה היא פשוטה וכוללת אינטגרציה מלאה לאאוטלוק, עם ריבוי יכולות, לרבות שיתוף מצגות ותוכן. כמות משתתפים גדולה, עד 1,000 – לא מפריעה לאיכות השידור. כלל השירותים הללו מאובטחים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, בעזרת מוצרי ושירותי פורטינט, צ'ק פוינט וראקאס".
גם נציגי שירות יכולים לעבוד מהבית
"עבור ארגונים שבהם יש מוקדי שירות ותמיכה, בזק מעניקה לנציגים יכולת עבודה מהבית, עם טרמינל פשוט", הסביר זיגמון. "אנחנו מקימים בענן שלנו את מערכת המחשוב של הלקוח, ושמים טרמינלים וחיבור למקלדת ולמסך. כך, מתקבלות יכולות CRM מלאות, לצד תכונות טלפוניה – והכל על אותה השלוחה. ביצענו פרויקטים שכאלה עבור לקוחות עסקיים רבים, לרבות ארגוני חירום והצלה. כך, סייענו למגן דוד אדום, שהיקף הפניות אליהם זינק פי עשרה בשבועות האחרונים, ולמוקד פניות הציבור של משרד הבריאות. אנחנו מעבים אותם גם בצד הגישה לאינטרנט וגם בצד הגישה לעסק. עשינו כך גם בחצר הבית: 50% מעובדי בזק עובדים מהבית והענקנו גם להם את יכולות הגישה הללו. בסך הכל, הפעילות של בזק בתחום שירותי הגישה מרחוק בשבוע החולף צמחה במאות אחוזים".
"בתקופה זו", ציין, "צריכת האינטרנט הרבה יותר גבוהה. מנתוני החברה עולה כי קיים גידול משמעותי, של כ-30% בממוצע ליום, בנפח הגלישה, ככל הנראה עקב צריכה מוגברת של תלמידים שנמצאים בבית ולומדים מרחוק או צורכים תכני וידיאו וגיימינג, ושל עובדים מרחוק. לכן עיבינו את התשתיות שלנו, לטובת יכולות גישה טובות כבעבר, עם עמידה בעומסים. עוד חווינו בבזק קפיצה של 64% בחיבור לקוחות חדשים לשירות האינטרנט שלנו".
"עסק חכם" לעסקים שנאלצו לסגור את שעריהם
"עבור עסקים שנאלצו, בשל ההוראות, לסגור את הדלתות, אנחנו מציעים פלטפורמה של עסק חכם. זהו פתרון שליטה ובקרה מרחוק על העסק, שמעניק יכולת לנטר אותו מרחוק ולהגן עליו מפני גניבות, שריפות ואירועים חריגים, באמצעות חיישנים ומצלמות אבטחה. אנחנו מנטרים מדדים בהתאם לצורך העסקי: אבטחה ובטחון, טמפרטורה חריגה במקררים, אש ועשן, גילוי הצפות בחדרי שרתים, פתיחת דלתות, גילוי נוכחות חריגה במבואות ומתחמים, ועוד. כן ניתן לשלוט בהתקני חשמל מרחוק. כך, מתקבלת תועלת של התייעלות אנרגטית, עם יכולות לשליטה ובקרה על התקני חשמל בעסק, כגון מערכות מיזוג, מקפיאים ומקררים", אמר זיגמון.
לסיכום הוא ציין כי "אנחנו, בבזק, מעצימים את העובדים והארגונים עם שפע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, פשוטים להתקנה ולתפעול, שעוזרים לעובדים לעבוד מהבית, בלי שיש הבדל בחוויית המשתמש שלהם. כך יכול העסק להמשיך לתפקד גם בשעת חירום".
לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.