תוכן שיווקי

חברת בלפור עלתה לאוויר עם אפליקציה לאנשי שטח של נגבסופט

05/04/2020 12:19
נגבסופט

בלפור ישראל נמנית על הקונצרן הרב לאומי הגדול בעולם בשיקום נזקי שריפות והצפות וניהול נזקים ואסונות טבע – בלפור אינטרנשיונל. באחרונה היא עלתה לאוויר עם אפליקציה לאנשי שטח שפיתחה נגבסופט.

בלפור הנה החברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחומה, והיא נותנת שירות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. החברה מסייעת ללקוחותיה להתאושש ולהשתקם מאירועי אש ועשן, הצפות, נזקי סערה, פיצוצים, זיהומים כימיים וביולוגיים, ועוד.

נגבסופט תוכנה מפתחת את אפליקציית Mobile4ERP לסמארטפונים עבור אנשי שטח. האפליקציה מיועדת לעובדי הארגון הניידים – אנשי מכירות, טכנאים, נהגים, מנהלי פרויקטים, עובדי מחסן וכדומה. היא מותקנת על סמארטפונים, טאבלטים ומסופונים.

לאחר ביצוע הפרויקט, האפליקציה של נגבסופט מחוברת בצורה אינטגרטיבית ומלאה לפריוריטי – מערכת ה-ERP של בלפור – וכל פעולה שמתבצעת בסמארטפון מעודכנת מידית בבסיס הנתונים של החברה.

מיכל שטל, מנכ"לית בוטיק סולושנס, מנהלת פרויקטי מערכות מידע והתייעלות בארגונים, שניהלה את הפרויקט עבור בלפור, אמרה כי "בחירת מערכות, החלפת מערכות, העמקת יישום ובחירת אפליקציות במגוון רחב של פלטפורמות – בפרויקט זה בחרנו במערכת הפריוריטי לניהול הבק אופיס ובאפליקציה של נגבסופט לעובדי השטח. לצורך יישום מהיר, ביצענו פרויקט מקבילי, שמתחיל מיישום האפליקציה ומשתמש ב-ERP כמערכת אחורית".

גישה חדשנית: קודם האפליקציה, אחר כך מערכת הפריוריטי

לדברי סימי ריטרבנד, מנהלת הכספים של בלפור, "הייתה לנו בחברה מערכת פיננסית ובמקביל, מערכת נפרדת לתפעול. שתי המערכות לא תקשרו ביניהן – דבר שהקשה על מערכות הבקרה והמידע בחברה. הוחלט על החלפת התוכנה למערכת ל-ERP. במקביל, הצורך לתת אפליקציה למנהלי הפרויקטים בשטח היה דחוף, ולא אפשר לנו לבצע פרויקט סטנדרטי, שבו ראשית מקימים מערכת ERP ורק לאחר שהכל עובד מתחילים בהקמה של אפליקציה".

היא ציינה כי "החלטנו על פרויקט שעובד בגישה חדשנית, שמתמקדת בצורך הדחוף של הארגון – לתת פתרון למנהלי הפרויקטים בשטח. לכן, התחלנו מהאפליקציה ורק אחר כך נכנסנו לשימוש בתוכנת פריוריטי, שתספק רק את מה שיידרש לאפליקציה – האפליקציה הובילה את הפרויקט. רק אחרי שהאפליקציה של נגבסופט עבדה ונתנה מענה לאנשי השטח, התפנינו להטמיע את הנושאים הנוספים בפריוריטי, למשל מערכת המלאי והכספים".

ריטרבנד הוסיפה כי "חברתנו עוסקת בשיקום נזקי שריפות והצפות, והמידע שזורם בין עובדי החברה חייב להיות יעיל, זמין ומהיר. הזמן והכוחות שהושקעו בהעברת המידע בקבלת הטיפול בנזק לפני הטמעת המערכת לא היו יעילים במיוחד. חיפשנו מערכת מובייל לסמארטפונים עם ממשק משתמש קל וגמיש, שיתאים לכל מגוון עובדי החברה, שחלקם מבוגרים שמתקשים בשימוש במערכות מידע ממוחשבות. רצינו מערכת שתתמוך בהתאמות לתוכנה המתאימה לאופי החברה שלנו, ושתהיה אינטגרטיבית למערכת ה-ERP מבלי שנידרש לפיתוח ממשקים. לאחר בחינת מספר אפליקציות, בחרנו באפליקציית נגבסופט, שמתממשקת ל ERP של פריוריטי. השימוש באפליקציה של נגבסופט חוסך לבלפור זמן, כסף והרבה ניירת, מצמצם טעויות ומעלה את רמת אמינות וזמינות הנתונים בחברה. בנוסף, קיימת האפשרות לעבוד אופליין, במידה שאין תקשורת".

"לאחר אפיון המערכת", אמרה, "השקנו את האפליקציה לעובדי השטח וההנהלה, שמההתחלה שיתפו פעולה ונדלקו עליה. כמעט מיותר לציין שכעת, העובדים לא צריכים להגיע למשרד לצורך הבאת ניירת. כמו כן המידע, זורם באופן יעיל ומידי בין עובדי החברה".

מקור: Shutterstock

מקור: Shutterstock

נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, אמר כי "אפליקציית ה-Mobile4ERP שפיתחנו בנגבסופט נותנת ללקוחות פריוריטי ERP מוצר משלים וחיוני לכל ארגון – אפליקציה אחת שניתן להפעיל אותה לכל צרכי המובייל ולכל אורך שרשת האספקה. היא כוללת אפליקציה לניהול מחסנים – WMS, אפליקציה לסוכני מכירות, אפליקציה לטכנאים, אפליקציה למנהלי פרויקטים, אפליקציה לאישור הזמנות רכש, אפליקציה לנהגים וכן מחולל אפליקציות חזק, שתומך בכל ההתאמות שנעשו במערכת הפריוריטי – והכל בתוכנה אחת".

שטל ציינה כי "לצורך הפעלה מהירה של האפליקציה, חילקנו את הפרויקט לשלבים, שבהם אנחנו מיישמים את התהליכים הנדרשים באפליקציה, במערכת ה-ERP ובקשר בין המערכות".

"בשלב הראשון", אמרה, "עסקנו בניהול הנושאים העיקריים של הפרויקט:

  • ניהול פרויקטים – ניהול פרויקטים ומשימות, שיבוץ עובדים למשימות בפרויקט, סכמת עלויות הפרויקט, הוצאת הזמנה ללקוח והחתמה שלו.
  • שיבוץ עובדים ודיווח על משימות – כל עובד רואה בטלפון הנייד את כלל המשימות שלו ואת הפרויקטים שאליהם הוא מקושר, עם הכתובת, הטלפונים ושאר המידע הנדרש, ומדווח על הביצוע.
  • קבלנים – המערכת מאפשרת להוציא חלק ממשימות הפרויקט לקבלני משנה: פתיחת הזמנות רכש וסיכום עלויות אלה לפרויקט".

היא הוסיפה כי "בשלב השני – לאחר הפעלת האפליקציה בקרב מנהלי הפרויקטים והעובדים, טיפלנו במלאים של החברה והמלאים של הלקוחות הנלקחים לתיקון. בשלב השלישי הפעלנו את מודול הכספים של פריוריטי והורדנו את מערכת הכספים הישנה".

שטל סיכמה באמרה כי "הטמעת ERP, במקביל ובכפוף לפרויקט אפליקציה, מאפשרת לתת פתרון מהיר ואיכותי לטווח ארוך. הפתרון היה ליישם ראשית את הנושאים הדחופים לארגון, אבל לבחור פלטפורמות שיאפשרו לנו להרחיב ולעבות את היישום בהמשך הדרך. חשיבות בחירת המערכות וחשיבה אסטרטגית על מערכות המידע הוא חיוני, ומביא ערך וחיסכון כספי לארגונים".

לפנייה לבוטיק סולושנס לחצו כאן או פנו ישירות למנכ"לית, מיכל שטל, במייל. לפנייה לנגבסופט תוכנה לחצו כאן או שלחו מייל.

אירועים קרובים