תוכן שיווקי

זברה טכנולוגיות משיקה פתרון הזדהות רב ערוצית של RSA כ-SaaS בענן

עופר פז, סמנכ״ל הטכנולוגיות של זברה: "אנחנו מאפשרי החדשנות הגדולים ביותר בישראל עבור כל הארגונים שרוצים לעבוד חכם יותר ומוגן יותר"

21/12/2020 10:52
עופר פז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של זברה טכנולוגיות. צילום: ברצי

זברה טכנולוגיות השיקה באחרונה את ZebraCloud MFA כשירות SaaS (תוכנה כשירות) בענן, שמעניק יכולות הזדהות רב ערוצית ורב שלבית של ענקית אבטחת המידע RSA.

שירות MFA מצטרף למשפחה גדולה של שירותים, כגון Web security and isolation ,Remote Access ו-XDR, שניתן לקבל אותם כשירות מותאם אישית לפי שימוש ולפי צריכה, ללא תלות בגודל הארגון.

MFA מאפשר אימות חזק וזיהוי משתמש חד ערכי מבוסס טכנולוגיית למידת מכונה בכל הערוצים, לרבות הודעות SMS והודעות פוש לנייד. זאת, על מנת להגן על הארגון ולהפחית גניבת זהויות, מתקפות פישינג וזיוף אישורים. הפתרון תומך בפרוטוקולי אימות מרובים, המספקים לארגון יישום אימות רב שלבי ורב ערוצי למגוון יישומים, תשתיות מקומיות וישומיי ענן.

לשלם רק על מה שצורכים

לדברי עופר פז, סמנכ״ל הטכנולוגיות של זברה, "פתרון ההזדהות הרב ערוצי של RSA כשירות SaaS מלא בענן, בדומה לפתרונות נוספים שלנו – SOAR ,Secure Access ,XDR ,Email Security ו-Web Security and Isolation, שניתנים לצריכה כשירות בענן, מבטל את עלויות התפעול והניהול הכרוכות ברכישת הפתרון בצורה המקובלת. מנוי חודשי ל-ZebraCloud מאפשר ללקוחות לשלוט בהוצאות שלהם באופן סקלבילי ו-Cost effective. כך, למשל, ניתן להגדיל או להקטין את כמות הרישיונות על בסיס חודשי, לקבל עדכוני תוכנה אוטומטיים ולהוריד משמעותית את הוצאות התפעול".

פז הוסיף כי "בתקופה הבריאותית המורכבת של ימינו מתמודדים הארגונים עם אתגר כלכלי ועם גידול משמעותי באירועי אבטחת המידע. על כן, גישת ה-Zero Trust Access היא הגישה השולטת ולפיכך, אימוץ טכנולוגיה להזדהות רב שלבית הוא היישום הראשון של גישת ה-ZTA. חשוב לנו שארגונים ירגישו בטוחים, שיצליחו לעבוד, לייצר ולהתמודד עם שגרת החיים המאתגרת. המטרה שלנו היא לעזור לשותפים ולמנהלי התשתיות להמשיך לתמוך בלב הפועם של הארגון באופן הטוב ביותר ולכן, מודל התמחור שלנו, Pay as you go – Pay as you grow, מעניק להם גישה להיצע טכנולוגי רב יותר ובעל מפרט איכותי יותר, בדיוק כמו שהם צריכים, ובגמישות הכלכלית הבריאה ביותר לארגון".

השוק מתעורר לחוויה אחרת

זברה טכנולוגיות השיקה בשנה שעברה את פלטפורמת שירותי הענן שלה, Zebracloud, ולדברי פז, הוא כבר מונה עשרות אלפי לקוחות – ארגונים קטנים וגדולים כאחד. הוא ציין כי "הגנת סייבר כשירות מאפשרת לשותפים שלנו וללקוחותינו להציע טכנולוגיות המהוות את חוד החנית בהגנת הסייבר על הארגון – גם לגופים שלא מסוגלים לתחזק מערך סייבר או שלא היו יכולים להגיע אליהן בצורה אחרת. בתחילת משבר הקורונה ארגונים רבים הצטרפו לפלטפורמה שלנו וכך היו מסוגלים לתת מעטפת אבטחת מידע איכותית, מהירה ונכונה למשתמשי הקצה, שנמצאים בבית וחשופים יותר לאיומים. אין ספק שהגישה מרחוק והעבודה ההיברידית הן עדיין הבטן הרכה של הארגון ולכן, יש כיום חובה לתת חבילת אבטחת מידע איכותית ובלתי מתפשרת, אבל גם מותאמת לצרכים וליכולות של הארגון".

פז אמר כי "אנחנו, בזברה טכנולוגיות, פועלים תמיד להיות צעד אחד לפני כולם ולכן, שירותי ההפצה המנוהלים שלנו (MSD – Managed Services Distribution) הם מהחדשניים ביותר בישראל, ומהווים אלטרנטיבה טובה יותר ועדכנית לעבודה בצורה נכונה ומותאמת יותר עם הלקוחות. בנוסף, נשיק בקרוב שירותי ניהול רשתות מלא בענן תחת פלטפורמת ZebraCloud".

הוא סיים באמרו כי "אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם השותפים שלנו או עם איש המכירות שלכם בזברה טכנולוגיות, ולשמוע כיצד נוכל לסייע לכם וללקוחותיכם להוריד עלויות ולשפר מערכות אבטחת מידע ותשתיות ב-2021".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים