תוכן שיווקי

קבלת החלטות ותובנות עסקיות טובות יותר באמצעות Commvault Activate

Commvault Activate מספק אמצעים לניהול מידע יעיל בארגון על ידי טכנולוגיה מתקדמת, המונעת על ידי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, ניטור מתמיד ויכולת לנהל את המידע ברמה העמוקה ביותר, ובכך מאפשר לארגון לקבל ערך רב מהמידע הקיים בו

10/02/2021 15:33
חזי אגאיאן, מהנדס מערכות בכיר בחברת ווי אנקור, צילום: אלישר אחמדוב

מאת חזי אגאיאן

 

אין זה סוד, שכמות המידע המיוצרת והמאוחסנת בכל ארגון גדלה משמעותית עם השנים. אך נשאלת השאלה, האם יש לכם מידע לגבי הנתונים שלכם?

כיום בכל ארגון, בכל סדר גודל, קיימים אתגרים רבים בנושא ניהול המידע: היכן המידע הרגיש נמצא? האם המידע נגיש רק למשתמשים מורשים בארגון? איזה מהמידע רגיש או קריטי? איזה מידע אינו בשימוש זמן רב? האם יש כפילויות של המידע? כיצד הארגון ערוך לאכיפת רגולציה וחוקה?  ככל שכמות הנתונים גדלה בארגון כך גם גדל הקושי היומיומי בניהולם ובאבטחתם.

התשובה לכל השאלות והאתגרים הנ"ל היא Commvault Activate.

Commvault Activate מספק אמצעים לניהול מידע יעיל בארגון על ידי טכנולוגיה מתקדמת, המונעת על ידי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, ניטור מתמיד ויכולת לנהל את המידע ברמה העמוקה ביותר. התוכנה המאפשרת לארגון לקבל ערך רב מהמידע הקיים בתוך הארגון, לרבות בשרתי קבצים, מידע חי בשרתים, עמדות קצה, הן במערך הגיבויים והן מחוצה לו, לדוגמה – ברשתות החברתיות ובאינטרנט.

ה-Activate מכיל שלושה מודולים עיקריים:  

File Storage Optimizationמאפשר לארגון יכולות חיפוש מעמיקות, אנליטיקה, ניהול מידע יעיל יותר ואכיפת הרגולציה.

Data Governance – מאפשר לארגון לאתר את המידע הרגיש ולהגדיר עבורו אכיפה וחוקה.

eDiscovery & Compliance Search – מאפשר לארגון כלי חיפוש עוצמתי לאיתור הקבצים, פתיחתם ואיתור המידע בתוך הקובץ.

חברת ווי אנקור (We Ankor) הינה חברת אינטגרציה מובילה, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בסביבת ה-IT. החברה היא שותפה בכירה של חברת קוומולט (Commvault) בארץ, ברמת ההסמכה הבכירה ביותר “Market Builder”. לווי אנקור ניסיון עשיר ומוצלח בהטמעת פרויקטי גיבוי של קוומולט ו-Activate בפרט בארגונים רבים בכל גודל ובכל סקטור. עם Activate אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כל המידע לגבי הנתונים שלכם תמיד יהיה בהישג ובשליטה מלאה כדי שתוכלו לישון טוב בלילה.

 

הכותב הוא מהנדס מערכות בכיר בחברת ווי אנקור.

אירועים קרובים