תוכן שיווקי

מה הופך את פתרון הענן של פורטנוקס למושלם לבקרת הגישה לרשת?

ה-NAC המסורתי השתנה דרמטית עקב הקורונה ● הפתרון החדשני והייחודי Portnox CLEAR מספק אבטחת גישה רשתית דרך הענן SaaS, ומתאים במיוחד לצרכי התקופה, כמו לדוגמה לעבודה מרחוק

14/10/2021 11:35
פורטנוקס

מאת: עידן קופרמן, סמנכ"ל חוויית לקוח, פורטנוקס

תקופת הקורונה השפיעה רבות על כלל תחומי החיים. אם לפני שנתיים היו מספרים לכם שילדיכם ילמדו ב-ZOOM, העבודה שלכם תיעשה מרחוק, והעולם כולו ייסגר לתנועה ותעופה למשך חודשים ארוכים – הייתם מאמינים?

גם תחום מערכות המידע, ובפרט עולמות הסייבר, נדרשו לבצע שינויים מיידיים, ובעיקר התאמות עבור המציאות החדשה הזו. אחד הדגשים שהועלו בתקופה זו היה על יכולת לתת מענה להתחברות מרחוק של עובדים לרשת ולשירותים הארגוניים, ומתן גמישות מקסימלית לעובדים להתחבר מכל מקום בו הם נמצאים למערכות הארגוניות.

גם עולם ה-NAC (ר"ת Network Access Control) המסורתי השתנה בתקופה זו, ונדרש לבצע התאמות ושינויים על מנת לתמוך ולאפשר פתרונות סייבר איכותיים אל נוכח הצרכים החדשים.

עידן קופרמן, סמנכ"ל חוויית לקוח, פורטנוקס. צילום: יח"צ

עידן קופרמן, סמנכ"ל חוויית לקוח, פורטנוקס. צילום: יח"צ

חדש מפורטנוקס – פתרון הגנה על הרשת (NAC) בענן

כחלק מהמציאות החדשה שנכפתה על ארגונים, אנשי הסייבר נאלצו לחשוב מחדש על ההגנות ההיקפיות הקיימות בארגונם, ובפרט התמודדו עם הצורך לשנותן ולהתאימן לפתרונות עבודה מרחוק. ארגונים רבים אשר לא היו מוכנים למציאות החדשה, נאלצו לאלתר פתרונות סייבר שיאפשרו לעובדים לעבוד מהבית תוך דגש על Secure Remote Access.

לפני כשלוש שנים, עוד טרום תקופת הקורונה, חברת פורטנוקס (Portnox) השיקה פתרון חדשני וייחודי תחת השם Portnox CLEAR לשירותי אבטחת גישה רשתית דרך הענן SaaS.

פתרון הענן של חברת פורטנוקס – Portnox CLEAR – ייחודי, בשל היותו השירות הראשון המאופשר כשירות SaaS מלא, המספק יתרונות משמעותיים מאוד בעולם ה-Network Access Control, ונותן דגש על מענה טכנולוגי וחדשני לתקופה הנוכחית ולצרכים החדשים שהיא מציגה.


מהו Portnox CLEAR?

זהו פתרון ה-NAC הראשון המסופק דרך הענן בלבד, ונמכר כשירות NAC as a Service.

הפתרון מבוסס על תשתיות מיקרוסופט בענן (AZURE) ומאפשר ללקוחות קבלת פתרון NAC איכותי, פשוט להתקנה ולתפעול, המבוסס על פרוטוקול הזדהות ואבטחה 802.1x, ללא מרכיבי On-Premise.

הפתרון מציע גם שימוש אופציונלי ב-Agent ברכיבי הקצה ובמרכיבי שרידות On-Premise אופציונליים על פי צרכי הארגון, ומתאים במיוחד לארגונים מבוזרים גלובלית ולוקלית ולארגונים הנדרשים לטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת בשוק, אך ללא השקעות עצומות בתשתיות המקומיות (משום שהשירות מסופק כ-SaaS) ובכוח אדם הנדרש לתפעלן.

קיימים יתרונות רבים לפתרון חדשני מסוג זה:

  • אפשרות ל-Continuous Risk Monitoring ייחודי – באמצעות שימוש ב-Agent ניתן לאכוף ולנהל את המדיניות הארגונית על מחשבים והתקנים, גם כאשר הם מחוץ לארגון. למעשה מכל מקום בעולם הסוכן של פורטנוקס ידווח על רמת הסיכון או הפרת המדיניות הארגונית, ואף כולל יכולת לתיקון הפער בזמן אמת (יכולת  Remediation).
  • אפשרות ליישום פתרון הגנה מתקדם על חיבור מרוחק (VPN) – טרם אישור החיבור, רכיב הקצה יעבור בדיקת COMPLIANCE בכל מקום ממנו הוא מנסה להתחבר, ולאחר מכן יתאפשר ביצוע חיבור באמצעות מרכיב זיהוי נוסף, MFA, אשר מהווה רובד נוסף של הגנה.
  • מעבר לכך המערכת מספקת מענה מלא לבקשת הגישה לרשת הארגונית האלחוטית והחוטית, ברמת האבטחה והסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים ברגולציות השונות, באמצעות מוצר ענני קל מאוד להקמה ולתפעול.

פורטנוקס הינה יצרן תוכנה ישראלית, המאפשרת לארגונים להתקדם ברמת בקרת הגישה הרשתית Network Access Control שלהם לרמות הגבוהות ביותר ולהישאר שלב אחד קדימה לפני כולם.

סייע בכתיבת הכתבה – עידן פסקל

אירועים קרובים