תוכן שיווקי

RUCKUS Cloudpath – שמים את אבטחת הרשת במרכז

גישה מאובטחת ומוצפנת לרשת הקווית והאלחוטית שפיתחה ראקאס נטוורקס

21/12/2021 11:00
הרבה יותר מוגנים עם Cloudpath של ראקאס. משתמשים, מכשירים, דטה והרשת. אילוסטרציה.

בשנים האחרונות חווה עולם התקשורת האלחוטית גידול מסיבי ועבור ארגונים רבים רשת האלחוט (WiFi)  מוגדרת כתשתית Mission Critical. רבים מהארגונים רואים ברשת האלחוטית את אחד הכלים הנוחים, המהירים והשימושיים ביותר למתן גישה משולבת לשירותים ויישומים – חיבור עובדי החברה לרשת הארגונית עצמה ולשירותי Mission Critical פנים-ארגוניים מצד אחד, וכן הנגשת אותו תווך אלחוטי לצרכי גלישה ושירותי אינטרנט, עבור משתמשי קצה מזדמנים ואורחים מצד שני.

כמובן שרשת משולבת הפועלת על גבי תדרים אלחוטיים שיתופיים (un-licensed bands), הינה חשופה יותר לפריצות אבטחה לרשת בפרט ולארגון עצמו בכלל.

גישה אוטומטית ומאובטחת וניהול משתמשים, מכשירים ותעבורה ברשת

על מנת לאפשר הגדרת מדיניות אבטחת מידע אחידה וניהול תהליך ההתחברות של משתמשים ומכשירי קצה בצורה אוטומטית, מאובטחת ומהירה לרשת האלחוט והרשת הקווית, פיתחה ראקאס נטוורקס, את RUCKUS Cloudpath Enrollment System.

Cloudpath היא פלטפורמת Network Access Control המאפשרת הגדרה וניהול של מדיניות אבטחת המידע וגישה מאובטחת ומוצפנת לרשת הקווית והאלחוטית עבור משתמשים והתקנים דוגמת מחשבים ניידים, מסופונים, IoT Sensors, מצלמות, מכשירים סלולריים, טאבלטים וכדומה.

המערכת מציגה תמונת מצב מלאה של כל ההתקנים המחוברים לרשת, מנטרת אותם, שולטת על משאבי הרשת אליהם יכולים המשתמשים לגשת, מתריעה על פרצות אבטחה וחוסמת משתמשים על פי המדיניות הארגונית.

פלטפורמת Cloudpath המגיעה בשתי תצורות – כמערכת מבוססת ענן, או לחילופין כמערכת וירטואלית מקומית (On-premise) – תומכת בציוד תקשורת מבית ראקאס, כמו גם בסביבות מרובות יצרנים (Vendor agnostic), מאפשרת הפקת תעודות דיגיטליות (CA) באופן עצמאי, או לחילופין התממשקות למערכות CA ארגוניות, שרתי Active Directory ו-Radius.

בנוסף, מאפשרת המערכת התממשקות מלאה לסביבות ענן כגון Google Cloud, AWS ו-Azure.

בימים אלו השיקה ראקאס נטוורקס תכנית המאפשרת קבלת רישוי חינם לביצוע בדיקות PoC.

גטר הינה הנציגה של ראקאס בישראל והיא מציעה ללקוחותיה אפשרות להדגמות וביצוע היתכנות Proof of Concept באתר הלקוח

אירועים קרובים