תוכן שיווקי

לוג-און מסכמת שנה מוצלחת בכנס עובדים מצטיינים וותיקים

30/12/2021 12:18
יוסי שגב, מייסד ומנכ"ל משותף של לוג-און תוכנה.

לאחר שנת קורונה מאתגרת, בה נאלצנו ללמוד להבין ולהסתגל לדרכי עבודה שונות מהרגיל, 2021 הייתה כבר שנה שבה חברת לוג-און תוכנה (Log-On Software) פעלה ברוח ההתאמות למציאות החדשה, ויש לומר גם בהצלחה רבה, תוך המשך מגמת הגידול של החברה.

את אירוע המצטיינים והוותיקים המסורתי של החברה הוחלט השנה לקיים במתכנות פיזית, בסימן "חוזרים לשטח".

באולם האירועים סטוקו שבתל-אביב התקבצו לארוחת ערב טעימה וטקס מרשים – הנהלת לוג-און, עובדי לוג-און המצטיינים והוותיקים, מטה לוג-און, מנהלי הלקוחות ומנהלי העובדים, הן באתרים והן בלוג-און, לערב שכולו חגיגה של הצלחות החברה בכלל, ושל הצלחותיהם של עובדיה המצטיינים והוותיקים בפרט.

"לכל ארגון יש את המשאבים המגוונים שלו, אבל ההון האנושי, בכל ארגון, הוא זה שיעשה את ההבדל בין דריכה במקום לפריצת דרך, בין מוצר עם חסרון למוצר עם יתרון, בין שירות סטנדרטי לשירות מקצועני ומחויב, בין לקוח מתוסכל ללקוח מרוצה" – עם מילים אלו פתח את הערב תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און, והעביר את הקו המנחה החשוב של הערב, הערכת פועלם של העובדים וההון האנושי.

תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה, ונועם גרשוני.

תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה, ונועם גרשוני. צילום: ירדן זהב

פעילות מגוונת ומרשימה בצל הקורונה

לאחר פתיחתו של ויקינסקי, עלה לבמה יוסי שגב, מייסד ומנכ"ל משותף של לוג-און תוכנה, ובפתח ברכתו הדגיש את "האתגרים המיוחדים של שנת הקורונה הראשונה, שהפכו בהדרגה למציאות חדשה של שגרת חיים לצד הקורונה, ושלאורם פעלה לוג-און לייצב את שגרת הניהול, הן בהיבטים של העסקה ורווחת עובדים, מיון וקליטת מועמדים, שימור הלקוחות באמצעות גוון הפעילות, והבלטת הערכים המוספים האנושיים והטכנולוגיים, בארץ ובחו"ל".

עם כיוון זה המשיך שגב ועדכן בכמה מההצלחות המשמעותיות ביותר של החברה במהלך השנה שחלפה,  שהיו גם הן בסימן של הצטיינות מרשימה של מובילי החברה שהניעו אותן, ביניהם: שיפור מערכות הגיוס והקליטה הדיגיטליים, שכבר זכו לציון לשבח מהמועמדים המתמיינים לחברה ומהעובדים שנקלטו; ביצוע Bootcamps לצוותי DevOps; קורסי הסבת מתכנתים ל-Mainframe; וכך גם על זכייה בפרויקט דיגיטל גדול ואסטרטגי אצל לקוח חשוב במגזר הבריאות.

גם בתחום המוצרים המשיך שגב והציג פעילות מגוונת ומרשימה, תוך שהוא מפרט את הצלחות החברה בהן: "שחרור גרסה חדשה למוצר WAVE ורכישת המוצרים APL2 ו-ASF  שהוסיפו למערך נפח פעילות גבוה בדמות 200 לקוחות אנטרפרייז בכל רחבי העולם". עוד הוא ציין בסיפוק רב כי, "בשנה האחרונה ביצענו עסקאות בהיקף גדול מול גופי ענק באירופה וארה"ב, ואנו בדרך לעוד כאלה ברחבי העולם, תוך הדגשתה של עסקה שבוצעה עבור חברת ביטוח אמריקאית גדולה של המוצר QUICK SELECT DB2, שישפר ללקוח ביצועים בעשרות אחוזים ויחסוך לו בעלויות חומרה ורישוי פי כמה מעלות המוצר".

תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה ודנה אבואף ראש צוות מערך הגיוס.

תומר ויקינסקי, מנכ"ל משותף של פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און תוכנה; ודנה אבואף, ראש צוות מערך הגיוס. צילום: ירדן זהב

נבחרת מצטייני לוג-און לשנת 2021

לאחר רשימת תודות ארוכה לכל העוסקים במלאכה, וסיקור פעילותה של חברת לוג-און בשנה החולפת, הציג ויקינסקי ביחד עם ראש צוות מערך הגיוס, דנה אבואף, את נבחרת מצטייני לוג-און לשנת 2021 בכל המגזרים שהחברה פעילה בהם – בפיננסי, בביטוח, בממשלה, בבריאות ובזה הביטחוני.

הטקס המרגש לווה במצגת מרשימה המציגה כל מצטיין ואת "דרכו" להצטיינות הראויה. קבוצת המצטיינים נבחרה על בסיס המלצות לקוחות החברה, וכללה תמונה מרשימה של יכולות ותרומה מהותית של העובדים המצטיינים של לוג-און. 

בתום חלוקת פרסי המצטיינים, הגיע תורם של עובדי לוג-און הוותיקים, שבשונה משנים קודמות בהן צוינו לשבח העובדים בחברה מזה 15 שנים ומעלה, הוחלט השנה להעניק את מגן הוותק והתשורה גם לעובדים שמלאו להם 8-10 שנות פעילות בחברה. עובדים אלו מהווים את עמוד השדרה של החברה, והוותק שלהם בא לידי ביטוי בכל פעולה ומשימה שהם נדרשים אליה, הן באתרי הלקוחות והן במטה לוג-און.

ברוח הנחישות והמצוינות המשיך וסגר את הערב נועם גרשוני, טייס אפאצ'י לשעבר ואלוף פאראלימפי זוכה מדליית זהב שהעביר הרצאה מרגשת, מצחיקה ובעיקר מעוררת השראה על פריצת גבולות ויצירת הצלחות.

בכך, לוג-און סוגרת עוד שנה מוצלחת עם השפעה מוכחת בכל תחומי הפעילות שלה, מוכוונת להתמודד עם אתגרי השנה שבפתח, אופטימית ונחושה מתמיד להמשך גידול והרחבת הפעילות בכל תחומי ההתמחות שלה.

אירועים קרובים