תוכן שיווקי

טים סטפנסקי מציגה: Video as a Service

10/08/2022 11:33
ירדן סטפנסקי, מנכ''ל ומייסד טים סטפנסקי

מאת הילל יוסף

 

"פעמים רבות, לקוחות לא מכירים את החוזקות והיתרונות בחברה שלהם. כשהם יתבקשו להגדיר את עצמם, הם יתקשו להסביר מהו המוצר, או השירות שלהם, כי הם מורכבים, או שהטכנולוגיה מתוחכמת. פה אנו נכנסים לתמונה, עם תוכן וידיאו פשוט שמסביר הכל. לדוגמה, גוף כמו מס הכנסה, שהסנטימנט כלפיו שלילי, כי מי רוצה לשלם מיסים. לנו יש יכולת למתג אותו מחדש ולהציף את כלל הערכים החיוביים שהוא מגלם בתוכו, למשל, מתן שירותים ממשלתיים נוספים, או בניית כביש נוסף. אנו מסייעים ללקוחות בשינוי התדמיתי של הארגון, עם מתן ביטוי ויזואלי של תוכן וידיאו – ואז ביחד, בונים אסטרטגיה שיווקית-מיתוגית מקצה לקצה", כך אמר ירדן סטפנסקי, מנכ"ל ומייסד טים סטפנסקי (Team Stefansky).

"התחלתי את דרכי בתחום בגיל צעיר", אמר, "אני מצוי בעולמות התוכן והווידיאו מגיל 16, אז כבר עבדתי אצל ג. יפית ז"ל. כנער עבדתי בהפקת קליפים עבור עידן רייכל. בצבא הייתי חלוץ: הקמתי את יחידת ההדרכה בחיל החימוש, שיניתי את התדמית של החיל והקמתי בו גוף יח"צ. לאחר הצבא עבדתי כצלם בתוכנית של גיא פינס. כתב נוסף ואני הקמנו חברת תוכן לבני נוער, שבמסגרתה יצרנו תכניות נוער לערוץ הילדים".

"כעבור זמן לא רב", אמר סטפנסקי, "הקמתי משרד פרסום עם אחי, וכעבור שנתיים – הקמתי את החברה שבבעלותי. הבנו שאנו עונים על צורך שקיים: הפכנו מחברת הפקה של פרסומות לחברה המספקת מעטפת כוללת של תוכן וידיאו עם כל הקריאייטיב והאסטרטגיה השיווקית, תוך יצירת חומרי תוכן בווידיאו, עם דגש על חוויית משתמש ושיווק. כך, לקוחות מקבלים את כל הנדרש במחזור חיי המיתוג. כך, אנו מובילים בתחום הדור הבא של השיווק לעולם ה-B2B".

לדברי סטפנסקי, "הייחודיות שלנו היא בבנייה של אקו-סיסטם המכיל בתוכו את זהות המותג, את אסטרטגיית המותג, את האג'נדה וה'אני מאמין' שלו ואת תוכן הווידיאו שתומך בזה. כיוון שאנו יודעים לקדם את מטרות החברה, אנו מביאים את יתרונות הווידיאו והקריאייטיב ומחברים אותם לעולמות המיתוג. התוצר המופק – ריטיינר וידיאו, קמפיינים, תוכן וידיאו שוטף – מגיע עם עומק, מה שמוביל לעליית ערך המותג".

"אחד ההיבטים הכואבים ביותר ", הסביר, "הוא עלות צילומי הווידיאו. מדובר בתקציבי ענק, של מעט סרטונים, בעלויות של מאות אלפי שקלים, עם אורך חיים של חצי שנה. היתרון שלנו הוא ביכולת להוזיל דרמטית רכיב זה באמצעות ריטיינר הווידאו שלנו, עם אספקה של מגוון סוגי תכנים, ובמהירות".

עם לקוחות החברה בתחום הווידיאו נמנים: טורנדו, בנק הפועלים, טריפל סי, רד בול, קניוני עופר, ויסוצקי, רנואר, סופר-פארם ומחסני תאורה. לדבריו, "עבור בנק, מהגדולים בארץ, בנינו נרטיב חדש, ה'תוקף' את עולם המתכנתים ממקום אחר. המסר שיצרנו היה, שלמרות שהשוק רווי במתכנתים, המחוזרים בלא הרף על ידי חברות הזנק, מה שהחטיבה צריכה הוא להצביע על הערך, על המשמעות של העבודה אצלה, כי בסוף, העובד מבלה כמעט מחצית מיומו בעבודה. ייצרנו עבור החטיבה מסר שאין מדובר במקום עבודה 'זקן', אלא כזה שמתבסס על ה'שפיץ', ונמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית". הוא הוסיף, כי "לחברת IT עשינו 'מייק אובר': בנינו עבורה שפה הרבה יותר מודרנית, עם פחות מושגים מעולמות השירותים, וכך הצלחנו לייצר עבורה בידול ממתחרותיה, עם נראות וחזון".

"אנו עוזרים לחברות לעורר את ה-engagement של הלקוחות באמצעות תוכן וידיאו איכותי ומשתנה", סיכם סטפנסקי, "וכך יוצרים אצלם נראות מספיק בולטת. החוזקה שלנו תמיד מנצחת: לייצר זהות על בסיס יתרון תחרותי של המותג, כך שהלקוח יהיה זכיר. 'אנו נעזור לך להבין מי אתה ואיך להסביר זאת ללקוחות שלך' – זה המוטו שלנו ללקוחות".

למידע נוסף, בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים