תוכן שיווקי

אופק תפיץ את פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר של אקרוניס בישראל

13/12/2022 13:39
מימין: איתן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אופק, ורוני מויאל, מנהל מכירות אקרוניס ישראל.

אופק הפצה הודיעה כי חתמה באחרונה על הסכם הפצה עם אקרוניס (Acronis), שבמסגרתו תפיץ אופק הפצה את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר של אקרוניס, במטרה לספק שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר. אקרוניס מספקת הגנת סייבר לנתונים, יישומים ומערכות, עם פתרונות הכוללים גיבוי, התאוששות מאסון (DR), הגנה על מיילים, ניהול נקודות קצה, טכנולוגיה לגילוי והסרה של תוכנות זדוניות מבוססת למידת מכונה וטכנולוגיית אימות נתונים מבוססת בלוקצ’יין.

יש לציין שאופק הפצה מתמחה בשירותי ענן ושירותים מנוהלים (MSP), ומייצגת את המותגים המובילים בתחום. עם הכנסת אקרוניס תחת כנפיה, משלימה אופק את סל המוצרים והשירותים הרחב והמקיף ביותר בתחום אבטחת המידע וה-IT, ונותנת מענה למגוון המשווקים שאיתם היא עובדת.

משמאל: רהב רוזנטל, מנכל אופק, ונייתן ואניש, מנהל הפצות באקרוניס.

משמאל: רהב רוזנטל, מנכ"ל אופק הפצה, ונתן ואניש, מנהל הפצות אקרוניס. צילום: יח"צ

לדברי רהב רוזנטל, מנכ"ל אופק הפצה, "ייצוג אקרוניס בישראל מרחיב את היכולת שלנו לשווק שירותי ענן מנוהלים. עם קבלת ייצוג המותג העולמי אקרוניס, אופק משלימה מהלך אסטרטגי של הפצת הפלטפורמות המתקדמות ביותר בעולמות ה-MSP וה-MSSP. אנחנו גאים לקחת חלק בעשייה הטכנולוגית בישראל ולהוביל בתחומנו".

איתן דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אופק, אמר כי "החיבור עם אקרוניס מאפשר לנו לספק פתרון אמין, מבלי להתפשר על איכויות המערכות ומיקום אתר ההתאוששות. כל זאת נעשה תוך הקטנת ההשקעות הנדרשות להקמה, תחזוקה ותפעול, באמצעות קליינט בודד שמכיל בתוכו בקרות רבות, כגון: גיבוי, התאוששות מאסון, ניהול התקנים (RMM) והגנת סייבר".

רוני מויאל, מנהל מכירות אקרוניס ישראל, ציין כי "אקרוניס בחנה כמה שותפים בארץ, בכדי להגדיל את נתח השוק שלה כאן. אופק היא שותף טבעי לאקרוניס ביכולות הטכנולוגיות וביכולות ההפצה. אנחנו, באקרוניס, מאמינים ששיתוף הפעולה עם אופק יהיה נדבך חשוב בהגדלת הפריסה שלנו ורמת הפתרונות המוצעים לשותפינו וללקוחותיהם".

אירועים קרובים