תוכן שיווקי

סלקום הוסמכה כשותפה של AWS

08/05/2023 14:15
סיון שושן לישע, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום.

סלקום הודיעה היום (ב') כי היא הוסמכה כשותף נבחר (Select tier) של אמזון שירותי ענן (AWS). במסגרת זו תוכל סלקום לספק שירותי ענן מקומיים ללקוחותיה העסקיים – Direct Connect Service Delivery Partner.

ההסמכה על ידי AWS מאפשרת לסלקום לחבר אתרי מחשוב קיימים של לקוחות (דאטה סנטרים) לרשת הגלובלית של AWS, ובכך לתת מענה לצורך הגדל של ארגונים ליהנות מיתרונות הענן בחיבור ישיר, מהיר ולא יקר.

החיבור הישיר לרשת הגלובלית של AWS על ידי סלקום יקצר את זמן השיהוי לעד 3 מילי-שניות. מדובר בבשורה משמעותית ללקוחותיה העסקיים של סלקום, ובפרט ללקוחות שרגישים לזמני שיהוי המידע, ומעוניינים בחוויית משתמש טובה ואיכותית יותר, כפי שכבר מתאפשרת במקומות רבים בעולם.

סלקום תאפשר ללקוחותיה הקיימים וללקוחות חדשים חיבור מקומי כבר בשבועות הקרובים.

סיון שושן לישע, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום, אמרה כי "הסמכתנו כשותף של AWS היא בשורה חשובה ללקוחותינו, שממשיכה למצב אותנו כקבוצת התקשורת המובילה בישראל, שמספקת תשתיות סיבים אופטיים וקישוריות לארגונים עסקיים, לצד פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי האינטגרציה השונים בעולמות התקשורת, אבטחת המידע, הענן וחוות השרתים".

יעל שועי-מאירוב, מנהלת מחלקת קשרי מפעילים בינלאומיים בסלקום, ציינה כי "אלה חדשות טובות עבור לקוחות סלקום העסקיים, שצורכים פתרונות ענן של AWS, שמעניקים יתרון טכנולוגי וביצועים בעלי שיהוי נמוך הן לפעילות הפנים ארגונית שלהם והן ללקוחות הקצה. בנוסף, זה מקצר את זמני הקמת הקישור ל-0, לעומת כמה שבועות בפתרון הישן, בזכות חיבור התשתית של סלקום לזו של AWS".

אירועים קרובים