תוכן שיווקי

הפתרון שיחסל את מתקפות ה-DDoS

שירות FlowSec DDoS Defender של בזק בינלאומי מאפשר להתמודד עם מתקפת DDoS באמצעות מערך הגנה, שמספק חיסון לכל קהילת המשתמשים ● מדובר בשירות שלא מוגבל לרוחב הפס של הארגון ולא מצריך התקנות מיוחדות

19/06/2023 10:00
מניעת מתקפת DDOS.

ימים ספורים לאחר שבזק בינלאומי השיקה ביחד עם חברת פלואוסק (FlowSec) את שירות ההגנה הייחודי מול מתקפות מניעת שירות FlowSec DDoS Defender, נדרשו השותפות להעמיד את השירות במבחן המציאות – ומדובר היה במבחן לא פשוט בכלל. אחת מחברות הענן הגדולות בישראל (השם שמור במערכת), הנהנית משירותיה של בזק בינלאומי, מצאה את עצמה בליבה של מתקפת DDoS משולבת, שאיימה להשבית את פעילותה.

אנשי בזק בינלאומי, שקיבלו אינדיקציה בזמן אמת על הקטסטרופה המתרחשת, המליצו לאנשי חברת הענן לעבור באופן מיידי לפתרון החדש מבית היוצר של פלואוסק. דקות ספורות לאחר מכן מערך ההגנה הייחודי של השירות כבר החל לפעול, ותוך זמן קצר ניתן היה להכריז על סיומה של אחת ממתקפות ה-DDoS הגדולות שידענו לאחרונה בארץ.

"תוך כדי מתקפה מאוד ווליומטרית, אגרסיבית בצורה שהיוותה סכנה לתשתיות הרשת, העברנו את השירותים ואת הרשתות של אותה חברת ענן לתהליכי זיהוי והגנה באמצעות המערכות שלנו", מספר דודו אהרון, סמנכ"ל מכירות ושיווק בפלואוסק. "אין ספק שהפתרון שהענקנו בזמן אמת היה מעל ומעבר לציפיות, ולראיה – כיום הלקוח הזה לא רק צורך את שירות ההגנה שלנו מפני מתקפות DDoS, אלא בחר להעמיק את רמת ההגנה והיקף השירותים שהוא מקבל גם מאיתנו וגם מבזק בינלאומי. מבחינתנו היה זה הפידבק לו חיכינו כדי להוכיח שאנחנו עושים את הדברים נכון".

יוצרים מצב של WINWINWIN

העיקרון מאחורי מתקפות DDoS (ר"ת Distributed Denial of Service; ובעברית: מתקפת מניעת שירות) הוא שיבוש שירות מקוון באמצעות העמסת יתר של גורמי תעבורה לגיטימיים לכאורה, באופן שמוביל לקריסת מערכות ולפגיעה בשרתים.

שירות ההגנה שבזק בינלאומי ופלואוסק מציעות נשען על פלטפורמת בינה מלאכותית, המזהה התקפות DDoS כבר בשלב הראשוני של הכניסה לאינטרנט ומגיבה בעצירת התעבורה המזוהה כהתקפה מהגורם העוין, ובכך מסייעת ליציבות הרשת עבור כלל משתמשי הרשת של אותו ספק. השירות החדש, חשוב לציין, מבטיח רציפות תפקודית מלאה גם במהלך מתקפת DDoS בקנה מידה גדול במיוחד, בלי השבתה או הסטה זמנית של תעבורת האינטרנט הלגיטימית לענן או לאתר חלופי.

"השירות שלנו נועד להגן על הרשת, ולא פחות חשוב – לצאת סוף סוף ממשחק החתול והעכבר של תחום הגנת המידע", אומר רז נויהוז, מנכ"ל ומייסד פלואוסק. "במשך שנים רבות הייתי בחברת ענן אשר סיפקה הגנה נגד התקפות, ולא הפסקנו להגדיל נפחים בניסיון להתחמש מול האגרסיביות ההולכת וגוברת של מתקפות ה-DDoS. אז הבנתי שלא משנה כמה נשקיע, תמיד הצד השני יגדיל את ההתקפה יותר, ועם זאת, ברגע האמת, כשאתה תחת מתקפה, ספק האינטרנט שלך עשוי לנתק אותך כדי להימנע מפגיעה בתשתיות שלו.

מימין: עודד טורג'מן - ארכיטקט סייבר בבזק בינלאומי, דודו אהרון - סמנכ"ל מכירות ושיווק בפלואוסק, קובי מזרחי - מנהל מחלקת שיווק בבזק בינלאומי, רז נויהוז - מנכ"ל ומייסד פלואוסק.

מימין: עודד טורג'מן – ארכיטקט סייבר בבזק בינלאומי, דודו אהרון – סמנכ"ל מכירות ושיווק בפלואוסק, קובי מזרחי – מנהל מחלקת שיווק בבזק בינלאומי, רז נויהוז – מנכ"ל ומייסד פלואוסק. צילום: לירון מולדובן

"הרעיון הבסיסי של הפתרון שיצרנו הוא קהילתיות – הבנו שאם נקים קהילה עם שיתוף ידע אוטומטי בזמן אמת בין ספקים שונים, נוכל לבזר את ההתקפה במקום למקד את המתקפה לאזור אחד, כפי שנעשה בשיטות הישנות. כך יצרנו מצב של WIN-WIN-WIN: גם פתרון בזמן אמת למי שעובר את ההתקפה, גם יתרון לספק שעוצר התקפה שעשויה לחלחל אליו לתשתית, וזה גם משרת את כל יתר החברים בקהילה, כי השירות מספק להם חיסון נגד הגורם העוין".

פתרון מושלם לכל ארגון בכל גודל

לצד היכולות המרשימות להתמודד עם מתקפת מניעת שירות, מציע FlowSec DDoS Defender שפע של יתרונות נלווים ללקוחות – בין אם מדובר בארגוני ענק ובין אם בעסקים קטנים ובינוניים, שמהווים גם הם קהל יעד בעל פוטנציאל הצטרפות לקהילה המתמגנת.

ערן גרף - סמנכ"ל ערוצי ההפצה בפלואוסק.

ערן גרף – סמנכ"ל ערוצי ההפצה בפלואוסק. צילום: פרטי

"יש לציין שבתקופה האחרונה אנחנו עדים לעלייה דרמטית בתקיפות על עסקים קטנים ובינוניים מתוך תפיסת המציאות שהם לא ממוגנים ואינם יכולים להתמגן בפתרונות הקיימים היום בשוק", מסביר בהקשר זה ערן גרף, סמנכ"ל ערוצי ההפצה בפלואוסק, "וכדי להיענות לצורכי השוק יצרנו מכפיל כוח ביחד עם בזק בינלאומי כדי להעמיד שירות במחיר אטרקטיבי במיוחד גם לעסקים קטנים ובינוניים, וזה בזכות המאפיינים הבסיסיים שלו – מדובר בשירות שלא דורש שום התקנת אמצעי חומרה, לא בעסק וגם לא ברשת של הספק, ואנחנו רואים את זה בשטח, עם הצטרפות לשירות של עסקים קטנים וגם חברות גדולות. כולם רוצים ליהנות מההגנה, כי הם מבינים שככל שהקהילה גדלה, השירות רק הולך ומשתפר".

"מדובר בבשורה של ממש עבור אלפי עסקים בישראל", מסכם קובי מזרחי, מנהל השיווק של בזק בינלאומי. "הגבנו מהר לגל המתקפות האחרון על המדינה, שאופיין במתקפות DDoS רבות, ויצרנו שיתוף פעולה עם חברת פלואוסק, כדי להעמיד עבור הלקוחות שלנו את הפתרון החדשני והמתקדם ביותר שיש בשוק, בדיוק כשם שאנחנו פועלים בשאר מנועי הצמיחה המרכזיים של בזק בינלאומי. זו המחויבות שלנו ללקוחות וזו המהות שלנו כחברת ה ICT המובילה בישראל".

למידע נוסף, אנא הקליקו כאן.

אירועים קרובים