VoiceSpin מציגה יתרון טכנולוגי במאמץ בעורף
מצב המלחמה שאליו נקלענו מאז אותה שבת שחורה הוביל חברות וארגונים רבים לסייע ולתרום מניסיונם ומיכולותיהם המקצועיות. כחלק ממהלך ההגנה על העורף, הוכרז על תוכנית היסטורית לפינוי תושבים מהדרום ומהצפון לבתי מלון באזורים שונים, כשהדרישה מהעירייה לפינוי 23,000 תושבי קריית שמונה הגיעה בתזמון מאתגר בסוף שבוע. משימה מורכבת ליישום, שלא היה לה אח ורע בהיסטוריית המדינה. העירייה ביקשה סיוע מחברת אמסלם טורס, שנעתרה נקודתית עם 100 מעובדיה למילוי המשימה בהתנדבות מלאה, מאחר שהיא מפעילה מוקד 24/7 שמשרת את לקוחותיה.
תשתית מוקד 24/7 של אמסלם מותאמת לצרכיה העסקיים, ובימים כתיקונם המוקד כשיר לקבל עד 100 שיחות טלפון במקביל, אך ההבנה, שלמשימה מעין זו נדרשה תשתית מתקדמת ומתוחכמת לניהול 700 שיחות בו זמנית, הובילה אותה לבחור בטכנולוגיה החדשנית ביותר הקיימת כיום בשוק, שמספקת חברת תקשורת הענן הישראלית VoiceSpin במטרה לעמוד בהיקפי השיחות העצומים.
הטכנולוגיה שפיתחה חברת VoiceSpin מבוססת על תשתיות הענן הציבורי של אמזון-AWS וגוגל-GCP, ויחד עם צוות תמיכה ושירות שעובדים 24/7 במשך כל השנה מהמשרד, אפשרה להקים מערך שיכול לתמוך בכמות עצומה של שיחות תוך מספר דקות בודדות.
"העובדה שסופק לנו מענה מיידי ומהיר לשדרוג תשתיות מוקד 24/7 והסבתו לחמ"ל, שהיקפיו המספריים עצומים גם בקנה מידה בינלאומי, עודדה אותנו להיעתר לבקשה העזרה בפינוי תושבי קריית שמונה. הודות לשדרוג התשתית הטכנולוגית ולעובדינו המסורים, חצינו את הרף שהוצב. תוך 24 שעות פונו 6,484 תושבים כולל בעלי צרכים מיוחדים ואוישו 2,687 חדרים", ציין יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס.
הרוח הגבית שמקבלת המדינה מגורמים אזרחיים ועסקיים תורמת רבות למאמץ המלחמתי אבל לטכנולוגיה שסיפקה חברת התקשורת בענן המתמחה בפתרונות למוקדים לא ציפינו. כיום מרבית המוקדים העירוניים עובדים על גבי קווי תקשורת מיושנים מבוססי חומרה (קווי PRI) המוגבלים ל-30 ערוצי תקשורת, כלומר מקסימום 30 שיחות במקביל, וכדי להגדילם יש צורך בהוספת חומרה, תהליך שבהכרח לוקח זמן. טכנולוגיית ה-VoIP הפועלת על קווי SIP שאותה מובילה חברת VoiceSpin בגאווה כבר יותר מ-16 שנים מאפשרת מדרגיות מבוססת תוכנה ללא הגבלה ולפי הצורך. כך, בין היתר הצליחה חברת VoiceSpin לגרום לאלפי מוקדים בישראל ובעולם להתייעל ולקבל כלים ייחודיים שמשפרים את התפוקות באופן משמעותי.
רומי אל-עמי, מייסד שותף מנכ"ל VoiceSpin מוסר: "חברת VoiceSpin מובילה טכנולוגית את עולם התקשורת בענן הציבורי לעסקים בישראל ובעולם. מעבר לתרומות של ציוד בהיקפים של עשרות אלפי שקלים לטובת רכישת ציוד אישי ללוחמים, ולטובת תמיכה במשפחות החטופים, אנו שמחים שביכולתנו לסייע גם לאזרחים בעורף. אני קורא מכאן לכל ראשי הערים והרשויות והמגזר הציבורי בכלל לשדרג מבעוד מועד את מערך התמיכה לתושבים לטכנולוגיית VoIP בענן הציבורי, המאפשרת סקלביליות אינסופית ושרידות של 99.999%, וזאת כדי להיערך לתרחישים שבהם הטלפוניה המסורתית ואף המערכות מבוססות ענן פרטי לא נותנת מענה ראוי. הצוותים שלנו מוכנים למשימה וישמחו לחבר אתכם תוך זמן קצר".
VoiceSpin היא חברת טלפוניה בינלאומית בענן עם מרכזי מחקר ופיתוח בישראל ובאירופה. החברה מפתחת פתרונות תקשורת רב ערוציים מאובטחים בענן למוקדים בכל גודל בישראל ובחו"ל. ל-VoiceSpin מגוון פתרונות מבוססי בינה מלאכותית, הכוללים חייגנים אוטומטיים, תמלול, אנליזה והטמעת סיכום שיחה כתוב ב-CRM, אינטגרציות מול למעלה מ-100 מערכות מידע וכלי API למפתחים המעוניינים לממש אינטגרציות לאפליקציות עסקיות. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגוני גדולים, משרדי ממשלה, עיריות ולקוחות עסקיים נוספים ברחבי הגלובוס.
לפרטים נוספים: רותם פאר | סמנכ"ל מכירות, VoiceSpin.