זום: "הבינה המלאכותית משדרגת את חוויית הלקוח"
לקוחות רוצים יותר ובעיקר רוצים חוויות אישיות שלא רק עונות על ציפיות, אלא גורמות להרגיש כמו VIP ● ב-21 במאי 2024 יערך ובינר (בעברית) שיבדוק מקרוב כיצד משיגים תוצאות כאלו, באמצעות כלי AI ופתרונות של זום
כיצד ניתן לספק חוויית לקוח יוצאת דופן במהלך התקשרויות המכירה שלכם ולשמר את לקוחותיכם בשוק כה תחרותי? איך משלבים כיום כלי בינה מלאכותית לטובת שדרוג חוויית הלקוח? על כל השאלות הללו יענה וובינר זום (Zoom), אותו תעביר (בעברית), ליאת בן עטייה שבתאי – Zoom Solutions Engineer.
המפגש יחקור מקרוב ויעמיק במגמות והתובנות העדכניות ביותר ב-Generative AI וכיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיות החדשות לחיזוק ושימור קשרי לקוחות.
במהלך המפגש יוצגו ויודגמו כלים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית (דוגמת Zoom Contact Center), שיאפשרו למשתתפים לחזק את חוויות הלקוחות ולהפוך כל אינטראקציה עימם ליעילה יותר, בטוחה יותר ומשפיעה יותר.
Zoom Contact Center מסייע כיום לעסקים בכל הענפים לספק ללקוחותיהם תשובות מהירות, מדויקות ומותאמות אישית במגוון ערוצים, כולל שימושים בקול, צ'אט, SMS ו-וידיאו. השירות מותאם לווידיאו ובנוי על פלטפורמת Zoom המאובטחת, הפתוחה והאמינה, וכך יכול לסייע לעסקים לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את התקשורת בין עמיתים, לשפר את 'רזולוציית' המגע הראשון ולשמר את אנשי המכירות או השירות.
הלקוח המודרני מצפה לחוויות דיגיטליות חדישות, שחורגות משירותי מוקד טלפוני מבוססי קול. התקשרויות חזותיות מספקות יותר הזדמנויות לאינטראקציות אנושיות המהדהדות זמן רב יותר. בגלל יכולות הווידיאו המובנות שלו, מרכז שירות הלקוחות של זום מאפשר לנציגי השירות או המכירות להעביר בקלות אינטראקציה עם לקוח מצ'אט או קול לווידיאו, ולהציע חוויה אמפתית יותר – תהליך שבעבר היה מצריך מספר נציגי שירות יכול כעת להיות מואץ והתייעל לכדי שיחה אחת בלבד.