תוכן שיווקי

דירוג "Prestige Partner" של נט-אפ לא.מ.ת מיחשוב

16/06/2024 10:38

א.מ.ת. מיחשוב, ספקית פתרונות ושירותי IT מובילה בישראל, גאה להכריז כי זכתה בדירוג היוקרתי "Prestige Partner" בתוכנית השותפים החדשה של נט-אפ (NetApp), תוכנית NetApp Partner Sphere.

הזכייה בדירוג זה מעמידה את א.מ.ת. מחשוב בעמדת בלעדיות מרשימה ומאפשרת לה להציע ללקוחותיה סל שירותים רחב ומגוון ברמת איכות גבוהה חסרת תקדים.

"אנו גאים ונרגשים להיות אחת משלוש שותפות Prestige של נט-אפבישראל, שמחזיקה גם בתואר ספק שירות", אומר אנדרס ריכטר, מנכ"ל א.מ.ת. מיחשוב. "ההישג המשמעותי הזה משקף את המחויבות העמוקה שלנו לשותפות עם נט-אפ ואת ההשקעה המתמדת שלנו במתן שירות ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר. השותפות רבת השנים שלנו עם נט-אפ הצמיחה פירות רבים ולקוחות מרוצים ומביאה הישגים מעולים ללקוחותינו, שמתבטאים בתוצאות הכספיות שלהם".

הדירוג היוקרתי "Prestige Partner" מוענק לשותפים של נט-אפ אשר עומדים בקריטריונים מחמירים ביותר, הכוללים השקעה משמעותית בהכשרות ובהסמכות, הצלחה עסקית מוכחת ותרומה משמעותית ללקוחות.

"אנו שמחים מאוד לאשר, כי א.מ.ת. מיחשוב היא אחת משלוש שותפות Prestige של נט-אפ בישראל, שמחזיקה גם בתואר ספק שירות", אומר ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל. "ההישג הזה מדגיש את המחויבות של א.מ.ת. מיחשוב למצוינות ולמקצועיות, ואת יכולתה לספק ללקוחותינו יתרונות בעלי ערך ושירותים ברמה הגבוהה ביותר".

הזכייה בדירוג Prestige מאפשרת לא.מ.ת. מחשוב להציע ללקוחותיה הטבות ייחודיות רבות, בהן:

גישה מוקדמת לטכנולוגיות חדשות – א.מ.ת. מיחשוב תהיה אחת הראשונות בישראל לקבל גישה לטכנולוגיות החדשות ביותר של נט-אפ, מה שיאפשר ללקוחותיה להישאר בחזית החדשנות.

תמיכה טכנית מתקדמת – צוות המומחים של א.מ.ת. מיחשוב יעבור הכשרות ייחודיות מטעם נט-אפ ויוכל לספק ללקוחות תמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר.

פתרון לאורך כל חיי המוצר – א.מ.ת. מיחשוב תוכל לספק ללקוחותיה ליווי ותמיכה לאורך כל מחזור חיי המוצר של נט-אפ, החל משלב התכנון וההטמעה ועד לפתרון תקלות ותמיכה טכנית.

"אנו מאמינים, כי הדירוג הייחודי שלנו כאחת משלוש שותפות Prestige של NetApp בישראל, וברמת שירות, יאפשר לנו להציע ללקוחותינו ערך משמעותי עוד יותר", מסכם ריכטר. "אנו נמשיך להשקיע משאבים רבים במתן שירות ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר, תוך שיתוף פעולה הדוק עם נט=-אפ".

אירועים קרובים