תוכן שיווקי

ERP Logic תטמיע בישראל S/4HANA בענן הציבורי – GROW with SAP

ארז דהן ונאוה שבתאי מ-ERP Logic, ורמי מנחם וגילי לבקוביץ' מ-SAP ישראל, מסבירים על יתרונות הפתרון לארגונים

20/06/2024 13:30
ארז דהן ונאוה שבתאי מ-ERP Logic, ורמי מנחם וגילי לבקוביץ מ-SAP ישראל.

כתב: הילל יוסף.

"חברת ERP Logic הינה חברה גלובלית, שפועלת בעולם יישום מערכות SAP והינה שותפת זהב שלה בישראל. אנחנו חווים ביקוש וגידול בהתעניינות מצד הלקוחות בפתרון ה-ERP של SAP בענן, GROW with SAP – גרסת הענן הציבורי של SAP S/4HANA. אנחנו מעריכים כי הטמעת פתרון זה תניב ללקוחות הארגוניים ערך רב", אמר ארז דהן, מנכ"ל ERP Logic.

דהן עומד בראש הסניף הישראלי של החברה מאז 2019. "הוא אמר כי ERP Logic מתמחה ביישום מערכות SAP זה שני עשורים, פעילה ב-12 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ארצות הברית, קנדה, סין, הודו, חלק מאירופה וישראל – ומונה מעל 1,000 מומחי SAP. הסניף הישראלי כולל מרכז מצוינות, ייעוץ, פיתוח ויישום עם עשרות מומחים, ומשרת מעל 70 לקוחות ארגוניים. המרכז נמצא בתנופה גדולה עם ההשקה של GROW with SAP בארץ, שמביא איתו יתרונות מובנים עבור השוק הישראלי. GROW with SAP עטוף ביכולות טכנולוגיות וחדשניות בענן, שמביאות לקיצור זמני הפרויקט, יכולות ניתוח, בקרה ושקיפות, ולהטמעה מהירה, בשילוב כלי בינה מלאכותית מובנים. מעבר ליכולות ה-ERP הקלאסיות מהווה המערכת פלטפורמה עצמאית למגוון פתרונות: איחוד דו"חות, גזברות, רכש מרכזי, תכנון תקציב ועוד. בנוסף, המערכת כוללת תמיכה בעברית, לוקאליזציה מלאה ותמיכה בכל חוקי המס בישראל, ומאושרת על ידי רשויות המס בישראל".

עוד הוסיף דהן כי "אלפי לקוחות ברחבי העולם עושים שימוש בפתרון GROW with SAP ומנצלים את היתרונות הגלומים בו. כספקית IT גלובלית, אנחנו משלבים את הניסיון הרב הנצבר בהטמעת המערכת בקרב לקוחותינו בעולם לטובת פעילותנו בישראל. יש לנו פעילות גדולה של Off Shore בהודו, המאפשרת לנו להביא את הידע שנצבר בעולם ולהפחית את ה-TCO (עלות בעלות כוללת) של עלויות המערכת בשלבי הפרויקט והתחזוקה".

"השלמנו בעת האחרונה כמה פרויקטים אסטרטגיים להטמעת המערכת. כדוגמה ניתן לציין את Mlead – החברה שמנהלת את פרויקט הרכבת התחתית בתל אביב. זהו פרויקט מוצלח מאוד, שעלה לאוויר בזמן שיא ובתקציב מבוקר. דוגמאות נוספות הן של החברות Rocheux ו-Avanos Medical. זאת, בנוסף לפרויקטים נוספים שנמצאים בשלבים מתקדמים ויעלו לאוויר בתחילת שנת 2025", אמר.

"הדור החדש של SAP S/4 HANA בענן"

רמי מנחם, סמנכ"ל התפעול ב-SAP ישראל, ציין כי "השקנו באחרונה את GROW with SAP בישראל. הפתרון הינו הדור החדש של SAP S/4 HANA בענן, בגרסת ה-Public Cloud, והוא מיועד ליישומים חדשים של ארגונים בצמיחה. הפתרון משתלב במגמות העולמיות והמקומיות – הגירה לענן ציבורי ושימוש בבינה מלאכותית מובנית".

"בשנתיים האחרונות אנחנו רואים את לקוחות האנטפרייז ERP שלנו עוברים מ-ECC ל-RISE with SAP – גרסת ה-Private Cloud של SAP S/4HANA, המאפשרת את שדרוג ה-ERP שלהם לענן, תוך שימור ההשקעה", אמר.

"לעומתם", ציין מנחם, "ארגונים בצמיחה, שרוצים לאמץ ERP חדש בענן, יכולים ליהנות ב-GROW with SAP מתהליכים עסקיים מובנים מראש לפי תעשיות, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות. כך, אנחנו בונים לארגונים תהליכים עסקיים מבוססי AI, המניבים חיסכון כספי עם יכולות אוטומציה ותובנות עסקיות".

"יותר מ-5,000 לקוחות ארגוניים בעולם כבר הטמיעו את המערכת, הכוללת לקואליזציות ל-59 מדינות שונות ותמיכה ב-33 שפות, כולל ישראל ובעברית", אמר. "המוצר מיועד ללקוחות חדשים, ומאפשר שינוי והתאמה לצרכי הלקוח. יכולות ה-Business AI משולבות במוצר ומספקות למשתמשים יכולות רבות בעולמות הכספים, רכש, מלאי, משאבי אנוש ועוד. SAP יצרה שיתופי פעולה עם כל יצרניות ה-AI המובילות בעולם, תוך הבנה שאנחנו מתמקדים בניהול הדאטה ותהליכים עסקיים והן מביאות את הטכנולוגיה. יש למערכת Co-Pilot שנקרא Joule ומאפשר בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) בתוך המערכת. היכולת הזו מאפשרת למשתמש לשאול את Joule שאלות עסקיות בשפה יומיומית ולבצע פעולות במערכת – הזמנות, חיפושים, כתיבת קוד וכו'…".

מנחם הוסיף כי "GROW with SAP הוא פתרון אסטרטגי, שחיכינו לו רבות, והוא עתיד לשנות את שוק ה-ERP בישראל. בעולם אנחנו כבר רואים שמות גדולים שאימצו את הפתרון: גוגל, PWC, פוג'יטסו, מקדונלנד'ס, פייפאל ועוד".

דהן סיים בציינו כי "עם פתרון GROW with SAP אנחנו מעניקים יכולות נרחבות לחברות בצמיחה, עם פרויקט בזמן ומחיר קצובים. להערכתי, בשל הביקוש ההולך וגובר לפתרונות אלה, בשנת 2025 מגוון לקוחות יסבו את מערכת ה ERP שלהם ל-GROW With SAP. אין ספק כי השילוב בין חברת SAP לחברת ERP Logic, כאינטגרטור, יביא ערכים רבים לשוק הישראלי ולחברות ישראליות גלובליות שפועלות בחו"ל".

החברות מזמינות אתכם לכנס השקה מיוחד שבו תודגם המערכת, יוצגו סיפורי לקוח, והקהל הטכנולוגי והניהולי יוכל להתרשם מהערכים, היכולות המובנות והאפשרויות העסקיות הייחודיות שהמערכת מביאה עימה. האירוע יתקיים במשרדי SAP ביום ב', ה-8 ביולי. לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים