תוכן שיווקי

HP מעניקה למשתמשים העסקיים שקט נפשי לחמש שנים

ענקית המחשוב HP ישראל האריכה למשך חמש שנים, כ-תקן, את האחריות על סדרות המחשבים הייעודיים לארגונים

23/06/2024 12:39
האחריות עליהם תורחב. מחשבי HP לעסקים.

מאת: הילל יוסף.

HP ישראל פצחה במבצע להארכת האחריות למשך חמש שנים – על סדרות המחשבים העסקיים שלה, כמו גם על תחנות עבודה נייחות – Desktop workstations.

"מדובר במהלך ייחודי שלנו, שמטרתו להעניק שקט נפשי ותמיכה כוללת – לכל משתמשינו הארגוניים", אמר שי פרומקיס, מנהל תחום מחשוב אישי ב-HP ישראל. "בניגוד למתחרים, שמציעים אחריות לתקופה של שנה אחת או שלוש שנים", הוסיף, "אנחנו מעניקים – כתקן – את האחריות שלנו למשך חמש שנים, עבור סדרות המחשבים העסקיים שאנחנו מציעים".

"עסקים יכולים לקבל רוגע ושקט נפשי עם אחריות מורחבת"

בתחום המחשוב העסקי, HP היא שחקן מוביל בישראל זה שנים. ברבעון הרביעי של 2023, לפי IDCנתח השוק של החברה עמד על יותר מ-50%.

"המשמעות ברורה", ציין פרומקיס, "וממחישה את הובלתנו בתחום: כל מחשב עסקי שני בישראל הוא של HP. אנו המותג המוביל זה רבעון שני ברציפות". חברת המחקר ציינה כי בעולם המחשוב הארגוני – HP מובילה בקביעות, מאז הרבעון השלישי של 2022.

לדברי פרומקיס, ההצעה להארכת האחריות תקפה עבור לקוחות עסקיים שברשותם מחשבי HP EliteBook 800/1000 ותחנות העבודה הניידות HP ZBook.

"אנחנו רוצים להמשיך ולחזק את מעמדנו בשוק המקומי", הסביר, "ולהעלות את המודעות ליתרונות הגלומים במותג שלנו. בעולם כלכלי מאתגר, בו התקציבים מצטמצמים או לא גדלים, עסקים יכולים לקבל רוגע ושקט נפשי עם אחריות מורחבת".

"כך", הסביר פרומקיס, "מקבלת הקריאה לשירות, בתוך יום עסקים אחד מגיע טכנאי לבית המשתמש – לא שליח שלוקח את המחשב למעבדה. מדובר ביתרון משמעותי, המביא לצמצום זמן ההשבתה לשעות בודדות – במקום ימים. והיה אם לטכנאי אין את החלק החסר – הוא יבוא פעם נוספת לבית הלקוח".

HP – לוקחת חלק במהפכת הבינה המלאכותית

לפי פרומקיס, "לפנינו מתחוללת מהפכת AI, וארגונים נדרשים לנצל את הפוטנציאל והכוח הטמונים בבינה מלאכותית, ובתוכה את הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), כדי להניע את כלל היחידות העסקיות קדימה – ובאופן משמעותי. יש לנו, ב-HP, את ההיצע הרחב ביותר בתעשייה של מחשבים אישיים מבוססי בינה מלאכותית. על ידי רתימת AI ככלי ארגוני ואישי, אנחנו יוצרים למשתמשים בארגונים חוויות עבודה מותאמות אישית ומשמעותיות יותר, שמחוללות מהפכה באופן שבו הם מתקשרים עם הטכנולוגיה ואחד עם השנייה במקום העבודה – לטובת יותר פריון ותפוקה. כלי ה-AI מעניקים למשתמשים בארגונים תפוקתיות ויעילות משופרות, וארגונים חייבים לאמץ את הבינה המלאכותית, כדי לא להיוותר מאחור. כיוון שמערך המוצרים והשירותים שלנו מצוי בחלק ניכר מהארגונים בעולם, אנחנו מבינים טוב יותר את הלקוח הארגוני, את ליבתו העסקית ואת צרכיו".

"אנחנו מובילים את תפישת AI PC – מחשב אישי שנועד להרצת בינה מלאכותית באופן מקומי ובצורה מיטבית", הסביר פרומקיס. "אלה מחשבים בעלי מעבד עם רכיב NPU (ר"ת Neural Processing Unit) – 

יחידת עיבוד עצמאית שקיימת בארכיטקטורת המעבדים החדשה, שיודעת לעשות Offload של משימות AI מה-CPU ל-NPU בצורה מיטבית. כך, ניתן לנצל את ה-CPU לטובת משימות אחרות – מה שיביא לשיפור בביצועים, להארכת חיי הסוללה ולהפחתת צריכת האנרגיה. עבודה באופן זה, בלא ענן, מניבה שתי תועלות נוספות: הגנת הפרטיות ואבטחת המידע, כי הנתונים לא יוצאים החוצה. כך, הביצועים טובים יותר, השיהוי נמוך יותר והעבודה עם הבינה המלאכותית נעשית בלא צורך לשלם לספקית הענן", הסביר פרומקיס.

"אנחנו נמצאים בעמדה ייחודית בשוק, עם היצע מוצרים רחב", סיכם פרומקיס. "השילוב של הארכת האחריות למשך חמש שנים עם AI בהיצע המוצרים שלנו יביא לשקט, להגדלת תפוקת העובדים ולהגברת שביעות הרצון שלהם בהיבט חוויית המשתמש. הסניף הישראלי הוא מהראשונים מבין הסניפים במדינות אירופה להציע את האחריות המורחבת, ונקבל מהלקוחות הארגוניים משובים חיוביים כבר השנה – וכך נשמר את המומנטום".

אירועים קרובים