תוכן שיווקי

מגדל ביטוח ופיננסים ואינשורטק ישראל מאיצות את עתיד ענף הביטוח

השתיים קיימו אירוע לפתיחת המחזור השביעי של תוכנית האצה התומכת בסטארט-אפים פורצי דרך בתחום האינשורטק

24/06/2024 13:56
אירוע הפתיחה להשקת תוכנית האצה, התומכת בסטארט-אפים פורצי דרך בתחום האינשורטק.

מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה להרחיב את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם אינשורטק ישראל – הארגון המוביל את תעשיית האינשורטק בארץ. במסגרת שיתוף הפעולה, אירחה מגדל אירוע לציון פתיחת המחזור השביעי של תוכנית ההאצה של אינשורטק ישראל, שתעניק תמיכה ותשתיות לסטארט-אפים פורצי דרך בתחום.

תוכנית ההאצה, הנחשבת לאחת המובילות בעולם, זכתה להצלחה רבה בשנים האחרונות. בוגרי התוכנית גייסו עד כה למעלה מ-200 מיליון דולר וחתמו על 40 עסקאות גדולות בעולם. בין הסטארט-אפים המשתתפים במחזור הנוכחי ניתן למצוא את SiesmicAI, Insait IO, MediMe, N.O.A.H, Vcomm, KeepUP Health, Motoro Security ו-Teramedics. לסטארט-אפים אלו פתרונות חדשניים בתחום התנהגות נהיגה, הגנת סייבר, זיהוי ומניעה של מחלות, התרעות בפני רעידות אדמה, ומערכות נוספות מבוססות טכנולוגיות AI מתקדמות. 

באירוע השקת התוכנית. משה ברקת.

באירוע השקת התוכנית. משה ברקת. צילום: שמוליק פאוסט

אינשורטק ישראל חברה למגדל לשותפות אסטרטגית במטרה להעשיר את הסטארט-אפים במידע עסקי וטכנולוגי מחברת הביטוח והפיננסיים המובילה בארץ. מגדל מלווה את הסטארט-אפים באופן שוטף וחושפת אותם לאתגרים ולהזדמנויות הטכנולוגיות שיש בענף זה, באמצעות מפגשים פרטניים ואירועים עם אקוסיטטם האינשורטק הישראלי.

המחזור השביעי של האקסלרטור נפתח

אירוע הפתיחה להשקת התוכנית התקיים באודיטוריום מגדל, בהשתתפות למעלה מ-150 אורחים מחברות ביטוח ישראליות, קרנות הון סיכון מובילות ושחקני מפתח בתעשייה. במהלך האירוע, הציגו הסטארט-אפים את הטכנולוגיות החדשניות שלהם וקיבלו משוב והכוונה ממנהלי מגדל, בהובלת פרופ' אמיר ברנע, יו"ר מגדל ביטוח ופיננסים; יוסי בן ברוך, מנכ"ל מגדל אחזקות; משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים והנהלת חטיבת הטכנולוגיות.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים והנהלת חטיבת הטכנולוגיות.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים והנהלת חטיבת הטכנולוגיות. צילום: שמוליק פאוסט

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם אינשורטק ישראל ולקחת חלק בתכנית להאצת סטארט-אפים פורצי דרך בתחום האינשורטק בארץ ובעולם. מגדל ביטוח ופיננסים, כמובילה טכנולוגית בתחום הביטוח והפיננסים בארץ, משקיעה בקידום החדשנות והיזמות הטכנולוגית בענף. אנו מאמינים כי תוכנית ההאצה של אינשורטק ישראל היא פלטפורמה מצוינת לקידום חדשנות זו, ואנו מאחלים הצלחה רבה לכל הסטארט-אפים המשתתפים במחזור הנוכחי ושמחים ללוות ולסייע להם לאורך הדרך. נמשיך להשקיע משאבים בשיתופי פעולה המאפשרים לענף ולמגדל בפרט להתפתח טכנולוגית קדימה".

באירוע השקת התוכנית. אריק יוגב.

באירוע השקת התוכנית. אריק יוגב. צילום: שמוליק פאוסט

קובי בנדלק, מנכ"ל אינשורטק ישראל, מסר: "ביום הפתיחה של המחזור השביעי של האקסלרטור שלנו, נהנו הסטארט-אפים מיום מלא פעילות פורה במיוחד. במהלך היום, הציגו הסטארט-אפים את הפתרונות החדשניים שלהם לעולם הביטוח וזכו להזדמנות נדירה לדון ולשתף פעולה עם אנשי הטכנולוגיה של מגדל חברה לביטוח. האירוע, שהיה השיא של היום, נועד לחזק את הסטארט-אפים בימים מאתגרים אלו ולאפשר להם לצמוח ולהתחזק. בנוסף, הסטארט-אפים השתתפו בפעילויות נטוורקינג מעשירות, שנועדו ליצור קשרים משמעותיים עם חברות ביטוח ישראליות, קרנות הון סיכון ואנשי מפתח בתעשייה. ברצוננו להודות למגדל ולמשה מורגנשטרן על התמיכה המהותית בהתפתחות ובחיזוק תעשיית האינשורטק הישראלית, ביום הזה ובמהלך הדרך כולה".

סטארט-אפ מציג בכנס האינשורטק.

סטארט-אפ מציג בכנס האינשורטק. צילום: שמוליק פאוסט.

אירועים קרובים