תוכן שיווקי

PwC Israel מדורגת ברשימת החברות המובילות בייעוץ וכמובילת ה-IT בארץ

חברת הייעוץ של PwC Israel נבחרה בדירוג STKI כמובילת שוק בתחום ה-IT לשנת 2024, בקטגוריות הטכנולוגיות – בהן הענן והסייבר, הדאטה, ERP וב-Application Consulting, בה זכתה במקום הראשון

04/07/2024 12:32

חברת הייעוץ של הפירמה PwC Israel מציינת פריצת דרך עסקית בסקטור הייעוץ בכלל ובשוק ה-IT בפרט, לאור דירוגה כ-Tier1 בשבע מתוך 13 קטגוריות מרכזיות, זאת במסגרת הדירוג השנתי של חברת המחקר STKI.

מהדו"ח, שפורסם בתחילת יולי השנה, בולטות במיוחד הזכיות בקטגוריות הטכנולוגיות, ובהן זכייתה של PwC Israel במקום הראשון בקטגוריית ה-Application Projects Consulting, כקבוצת הייעוץ הגדולה בשוק.

כמו כן החברה נכנסה לראשונה לדירוג בקטגוריית ה-Data & Analytics וה-Generative AI, וגם לתחום הנמדד בדירוג החל מהשנה הנוכחית – Customer & Employee Experience Strategy.

הכרה משמעותית נוספת בפעילויות מרכזיות של PwC Advisory Israel נרשמה בתחומי ה-IT Infrastructure & Cloud Consulting, ה-IT Strategy Consulting, ה-Organizational Transformation Consulting, Data & Analytics ובקטגורית יישומי ERP.

קטגוריות נוספות בהן דורגה הפירמה הן יישומי Generative AI, Advance Analytics, Data Science, Data & Analytics Cloud Migration, Cyber Security ויישומי מערכות CRM.

רובי סולימן, שותף וראש תחום ייעוץ והיי-טק ב-PwC Israel.

רובי סולימן, שותף וראש תחום ייעוץ והיי-טק ב-PwC Israel. צילום: יח"צ PwC Israel

"חותמת חיובית ברורה לפעילות העסקית שאנו מובילים בתחום"

כמדי שנה, גוף המחקר STKI ערך מחקר מקיף על שוק ה-IT בישראל, שבו הוא מדרג את הספקים המובילים בקטגוריות שונות בהסתמך על נתונים פיננסיים ועסקיים, כאשר סקר זה נועד לסייע לחברות ולארגונים לבצע בחירות נכונות בניהול אסטרטגי ופיננסי של מערכות טכנולוגיות המידע בארגונם.

חברת המחקר STKI הוותיקה פרסמה את הדירוג השנתי של השחקניות המרכזיות בשוק ה-IT בישראל לשנת 2024, ובהן חברת הייעוץ של PwC Israel, שזכתה להכרה משמעותית ומיצבה את עצמה כמובילה בקטגוריות הטכנולוגיות השונות.

רובי סולימן, שותף וראש תחום ייעוץ והיי-טק ב-PwC Israel, התייחס למשמעות הדירוגים של חברת STKI ואמר: "ההכרה של PwC Advisory Israel בדירוג השנתי מהווה עבורנו חותמת חיובית ברורה לפעילות העסקית שאנו מובילים בתחום, ואנחנו גאים על מיצוב החברה כחלק מהדירוגים המשמעותיים בשבעה תחומים שונים אך מרכזיים במגזר העסקי, ובתוך כך בענף הטכנולוגיה".

סולימן הוסיף ואמר כי "עצם היבחרנו בקטגוריות הספציפיות בהן דורגנו כמו הסייבר, ה-GenAI, ה-IT, ומעל לכל זכייתנו במקום הראשון ב-Application Consulting, משקף הלכה למעשה את היותנו שחקן מרכזי בשוק. חברת  הייעוץ שלנו בשילוב PwC Next – חברת הבת הטכנולוגית שלנו בהובלתה של טליה גזית – פועלת לשיפור עסקי לקוחותינו, אגב שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. השנה, ברקע שלל האתגרים הקיימים במציאות הישראלית, מיקדנו משאבים רבים בעולמות יישומי ופתרונות AI, אבטחת מידע ומיגרציה של ארגונים לענן, וביצענו פרויקטים רבים ליישומים עסקיים מובילים מבית אורקל, Salesforce, סאפ ו-NetSuite".

סולימן סיכם ואמר: "זה המקום להודות לשותפים בחברה ולעובדינו המקצועיים, שפועלים ללא לאות מתוך מטרה ממוקדת להביא אותנו לחוד החנית ולמיצוב כחברת הייעוץ המובילה בשוק. תודה גם לכלל לקוחותינו, במיוחד בשנה כה מורכבת, על האמון הרב שאתם נותנים בנו בתהליכים וטכנולוגיות כה קריטיות לעסקים. נמשיך במגמת ההתפתחות אליה הגענו עד כה, כדי להביא לתוצרים איכותיים ולערך מוסף בכל פרויקט ופרויקט".

אירועים קרובים