תוכן שיווקי

המסר העיקרי של כנס טיבקו: Bring Your Own Cloud

נציגי קבוצת יעל, שמטמיעה את פתרונות טיבקו בגופי אנטרפרייז בישראל, השתתפו בכנס, שנערך ברומא, לצד נציגי לקוחות מהמגזרים הציבורי והפרטי

08/07/2024 13:11
בתמונה: נציגי קבוצת יעל והלקוחות - אורלי כהן ממשרד האוצר, מקס צ'רנוגלז מאל על, ארז אבן פז ותמיר מולד ממכון ויצמן, ורדית מרום מפליינג קרגו ומוטי סדובסקי מקבוצת יעל.

באחרונה התקיים ברומא כנס TIBCO Summit השנתי, שקיבץ אליו את נציגי לקוחות החברה מרחבי אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). הנהלת החברה הציגה בו את אסטרטגיית המוצרים החדשה שלה. בין מאות משתתפי הכנס היו נציגי Yael Integration מקבוצת יעל, שמטמיעה את פתרונות טיבקו (TIBCO) בשוק הישראלי מזה שנים רבות, ומציעה את יכולות האינטגרציה המרשימות של פתרונות החברה. לצידם השתתפו נציגי לקוחות ישראלים של החברה, שאחראית לפיתוחו של הכלי שנחשב למוביל עולמי בתחום האינטגרציה לעסקים.

עלי אחמד, מנכ"ל טיבקו, פתח את הכנס והציג בפני המשתתפים את עשייתה. טיבקו מציעה מענה שלם לארגונים גדולים – פתרונות אינטגרציה חדשניים בהיבטים של ביצועים, יכולות גידול, אמינות וניהול מרכזי, בסביבת ענן לפי בחירה. לצד זאת, הוא הציג גידול של כ-8% מדי שנה בעסקי החברה ותיאר את המיקוד שלה בתחומי האינטגרציה. הדגש העיקרי בדברים היה על השימוש בפתרון ככלי המאפשר לכל ארגון להשתמש בענן לפי רצונו – Bring Your Own Cloud.

באירוע הוצגו קווי המוצרים החדשים של טיבקו, שמשלבת פתרונות High End בסביבות און-פרם וסביבות ענן. מאט אליס, סמנכ"ל מוצרים בטיבקו, הציג את עיקרי אסטרטגיית המוצרים של החברה, שמדגישה שילוב דאטה, יכולות ניהול, בקרה ופיתוח במקום אחד מרכזי, בסביבות שונות, כמו גם את היכולת לבחור בין ענן פרטי לציבורי ושילובו בסביבת און-פרם בארגון, ואת TIBCO Platform, שמספקת מענה מתקדם לצורכי RT, לצד גמישות מרבית ועוצמה.

בתמונה: נציגי קבוצת יעל והלקוחות – אורלי כהן ממשרד האוצר, מקס צ'רנוגלז מאל על, ארז אבן פז ותמיר מולד ממכון ויצמן, ורדית מרום מפליינג קרגו ומוטי סדובסקי מקבוצת יעל.

אירועים קרובים