תוכן שיווקי

בחזרה לעתיד: אשנב מערכות מידע משיקה קורס מערכות AS400 חדש

הקורס יכשיר כוח אדם צעיר ואיכותי לתפעול ותמיכה טכנית של מערכות AS400 ● יוזמה זו מסמנת צעד חשוב בשוק הנוכחי, אשר סובל מחוסר באנשי מקצוע מיומנים

17/07/2024 14:09
אולגה גנקין, מנכ"לית אשנב

אשנב מערכות מידע (Eshnav) מקבוצת אמן (Aman), משיקה קורס חדש שתוכנן במיוחד עבור מערכות AS400. יוזמה זו מסמנת צעד משמעותי במטרה להחיות את השוק הנוכחי, אשר סובל מחוסר באלטרנטיבות וממחסור באנשי מקצוע מיומנים, המכירים את מערכת המחשוב החזקה והאמינה הזאת.

AS400, שפותחה על ידי יבמ (IBM), ידועה בארכיטקטורה שלה, המבוססת על מעבדי כוח, התומכים במספר מערכות הפעלה במשפחת AS400. היסטורית, מערכת AS400 היוותה אבן יסוד ליישומים בעלי עיבוד גבוה, במיוחד בארגונים גדולים בישראל, לרבות אלו במגזרי הביטוח והפיננסים. המערכת ידועה בזכות יציבותה וזמני השבתה מינימליים, מה שהופך אותה למרכיב קריטי לפעילות הליבה של המערכת.

עד כה, השוק של מערכות AS400 היה ריכוזי במיוחד, והמחסור בחלופות תחרותיות הוביל לעלויות גבוהות ותלות תפעולית עבור חברות המסתמכות על מערכות AS400. בנוסף, אופי ההזדקנות של המערכת הוביל למאגר מידלדל של אנשי מקצוע המסוגלים לספק תמיכה טכנית הכרחית, עם מעט מומחים חדשים שצצו כדי למלא את הפער הזה.

אשנב מערכות מידע מגשרת על פער זה ומציעה פתרון חדשני שעשוי להחיות את שוק ה-AS400 באמצעות הכשרת כוח אדם צעיר ואיכותי למשימה. הקורס החדש נועד להכשיר דור חדש של אנשי מקצוע בתפעול ותמיכה טכנית של מערכות AS400/ המשתתפים בקורס ייהנו מתוכנית לימודים מקיפה, המכסה הן היבטים בסיסיים והן היבטים מתקדמים של מערכות AS400, המגשרים על הפער בין מערכות מדור קודם וממשקי ענן מודרניים.

אולגה גנקין, מנכ"לית אשנב: "קורס מערכות AS400 החדש שלנו הוא יוזמה אסטרטגית, שמטרתה לטפח דור חדש של אנשי מקצוע מיומנים. אנו מחויבים למתן הכשרה ותמיכה מקיפים, שיבטיח את היכולת של ארגונים לתחזק ולייעל את המערכות שלהם גם בטווח הרחוק".

יגאל מישאל, סמנכל שיווק ומכירות באשנב: "כחברה העוסקת במתן פתרונות בתחום ה-AS400 נוכחנו לדעת, כי קיים צורך מהותי בארגונים לרענן ולחזק את הידע הקיים באזורים אלו, תוך כדי הכשרה של דור חדש, שיאפשר המשכיות עסקית ורציפות תפקודית. כמרכז ידע בתחום, מטרתנו היא להמשיך ולהביא יוזמות וחדשנות מסוג זה לקהל הלקוחות הישראלי ולשביעות רצונם".

אשנב מערכות מידע היא ספקית מובילה של פתרונות הגנת מידע מקיפים, המחויבת לשמירה על שלמות, סודיות ונגישות מידע רגיש לעסקים בכל הגדלים. ערכי הליבה שלנו של חדשנות, אמינות ומרכזיות לקוחות מניעים אותנו להעצים ארגונים בהפחתת סיכוני אבטחת מידע, הבטחת עמידה ברגולציה וטיפוח אמון בלתי מעורער של לקוחות. עם קהל הלקוחות של אשנב נמנים מותגים ידועים, כמו רשות שדות התעופה, מנורה, צ'מפיון מוטורס, גטר, אימפרבה, בנק הפועלים, כללית, וישראכרט – אשר כולם משתמשים במערכות פאוור של יבמ.

קבוצת אמן היא אחת מחברות הIT- המובילות בישראל, המעניקה שירותים טכנולוגיים לחברות מובילות בארץ ובעולם. הקבוצה מעסיקה כ-3,500 עובדים ובבעלותה 16 חברות בנות ויחידות עסקיות בארץ ובעולם, המעניקות פתרונות B2B בתחומים טכנולוגיים רבים, לרבות דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד. בנוסף, הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרונות הכוללים כח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ ו-Offshore מכמה מרכזים בארץ ובעולם.

אירועים קרובים