תוכן שיווקי
החברה שמביאה ערך מוסף לשוק ה-IT בישראל

בזק בינלאומי נבחרה על ידי STKI כמובילת שוק ב-12 קטגוריות

בין הקטגוריות הבולטות שבהן נבחרה בזק בינלאומי כמובילת שוק במחקר השנתי המקיף: הגנת סייבר, ענן ציבורי, דאטה סנטר, וביצוע פרויקטי IT בתחומי התקשורת האחודה ורשתות המחשוב

21/07/2024 13:53
אנשי בזק בינלאומי: משמאל - מירי שורקי, סמנכ"לית עסקים גלובליים; גמי גריגו, סמנכ"ל שירות טכני ודליברי; רון גלב, מנכ"ל; שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים; ואורן עקירב, סמנכ"ל כספים.

טורניר היורו, שהסתיים באחרונה בגרמניה, לימד את כולנו על החשיבות של הערך המוסף (השחקן ה-12), שנותן לנבחרות הכדורגל יתרון משמעותי בדרך להצלחה. הדימוי הזה, שבא לתאר לא פעם קהל תומך, יתרון ביתיות וכמובן מקצוענות, עבר בהשאלה גם לעולם העסקי – שם חברות מובילות, ששמות דגש על הערך המוסף כמו מחויבות, שותפות ומקצוענות, זוכות בתארים נחשקים ובהישגים מרשימים.

בימים אלה, בבזק בינלאומי מציינים בסיפוק רב 12 תחומים שונים שבהם דורגה החברה כמובילת שוק (Tier 1 Vendor) לשנת 2024 על ידי חברת המחקר הישראלית STKI – הישג שמדגיש את הערך המוסף של החברה בכל פרויקט גדול ובכל תחום פעילות מרכזי.

בולטות במיוחד הזכיות בתחומי הסייבר, הענן הציבורי והדאטה סנטר, שבהם ביצעה בזק בינלאומי קפיצה משמעותית בשנה האחרונה, עם מגוון פתרונות ושירותים חדשים. הנה כמה דוגמאות: שירות FlowSec DDoS Defender להגנה חדשנית מפני מתקפות מניעת שירות, השקת הפעילות של Cloudojo, המתמחה בענן הציבורי של AWS, וביצוע מספר רב של פרויקטי IT מוצלחים בתחומי התקשורת, אבטחת המידע והנטוורקינג (רשתות המחשוב בארגוני ענק).

גוף המחקר STKI עורך מדי שנה מחקר מעמיק ומקיף על שוק ה-IT בישראל, שבו הוא מדרג את השחקנים והספקים המובילים, בקרב 710 ספקים (ונדורים) שונים בקטגוריות שונות. המחקר מסתמך על נתונים פיננסיים ועסקיים, במטרה לסייע לחברות ולארגונים לבצע בחירות נכונות בניהול אסטרטגי ופיננסי של מערכות טכנולוגיות המידע בארגונם.

הקטגוריות שבהן זכתה בזק בינלאומי כמובילת שוק הן: הטמעה ויישום פתרונות הגנת סייבר, שיווק והפצת פתרונות סייבר מנוהלים, פרויקטי תשתית ענן בארגונים, הקמה ותמיכה של רשתות תקשורת בדאטה סנטר, אירוח בדאטה סנטרים במודל ענן, פרויקטי רשתות מחשוב, פרויקטי תקשורת אחודה (UC), פרויקטי מוקדי שירות, פתרונות עבור מוקדי שירות (Contact Center as a Service), שיווק והפצת תשתיות חומרה, שיווק והפצת פתרונות תשתית IT, ושיווק והפצת פתרונות מבוססי Windows לארגונים גדולים.

הקטגוריות שבהן דורגה בזק בינלאומי כ-Vendor Tier 1 ב-STKI לשנת 2024

הקטגוריות שבהן דורגה בזק בינלאומי כ-Vendor Tier 1 ב-STKI לשנת 2024

זכיות משמעותיות במנועי הצמיחה המרכזיים

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, התייחס למשמעות הדירוגים של STKI: "אנחנו מסכמים בגאווה את החציון הראשון של 2024 עם הישגים רבים וחיזוק מנועי הצמיחה הקיימים, אשר משתקפים בתוצאות המחקר של STKI, ביחד עם כניסה לתחומי פעילויות חדשים, כגון שיתוף הפעולה האחרון שלנו עם Atera, שמספקת פלטפורמה מבוססת AI לניהול, חיזוי, מניעת תקלות וקריאות שירות למערכי מחשוב בארגונים".

לדבריו, "ההכרה של STKI במובילות שלנו במגוון תחומים היא הישג שמדגיש את הערך המוסף של בזק בינלאומי בכל פרויקט ובכל אחד מתחומי הליבה שלה. המטרה שלנו היא להביא בשורה אמיתית לשוק ה-IT: חברה שהמיקוד שלה הוא במגזר העסקי, עם ניסיון רב בעולמות ה-IT הארגוניים והיכולת להיות הגשר המחבר בין עולם ה-IT המסורתי לזה החדש".

"אנחנו גאים על הדירוג שלנו כמובילי שוק ב-12 תחומים שונים, ביניהם תחומים שהגדרנו מראש כמנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, כגון הדאטה סנטר, הענן הציבורי, הגנת הסייבר, תשתיות המחשוב וביצוע מוצלח של פרויקטי אינטגרציה במגוון רב של תחומים. כל דירוג כזה ממחיש את העוצמה של בזק בינלאומי, ואנחנו מתכוונים לקחת את העוצמה הזו גם לעולמות החדשים, כמו AI ופתרונות SaaS מנוהלים", ציין גלב.

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי.

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי. צילום: רמי זרנגר

גלב המשיך ואמר: "אנחנו מודים ל-STKI על הבחירה בנו כספק מוביל בכל פעם מחדש, ומחויבים להעמיד לטובת הלקוחות שלנו את הפתרונות המתקדמים ביותר, בשילוב המומחיות והניסיון הרב של אנשי המקצוע שלנו. יש לנו את ההון אנושי מהטובים בתעשיות ה-IT והתקשורת, ויחד נמשיך להרחיב את סל השירותים שלנו, לצד בנייה של מנועי צמיחה חדשים, שמותאמים לשוק ה-IT הישראלי".

למידע נוסף על מגוון הפתרונות ושירותי ה-IT של בזק בינלאומי לחצו כאן.

אירועים קרובים