תוכן שיווקי

הצלחה בפרויקט ההדפסה הארגונית בספרייה הלאומית

08/08/2024 11:52
מפעיל ערכו בה בהצלחה פרויקט הדפסה ארגונית. הספרייה הלאומית.

חברת מפעיל הכריזה באחרונה על השלמת פרויקט הדפסה ארגונית חדשני, שהוטמע בהצלחה בספרייה הלאומית בירושלים.

"במסגרת הפרויקט, פרסנו שתי מערכות הדפסה מתקדמות, אשר כוללות מדפסות סגל בצבע, שחור-לבן, ובגדלים A3 ו-A4, וכן מדפסות לשימוש קהל המבקרים – לסריקה, הדפסה וצילום – המצוידות באמצעי סליקה חכמים", אמר איתן חלפון, מנהל סניף מפעיל בירושלים.

הפרויקט, שהושלם לאחרונה, הינו חלק מהמעבר של הספרייה הלאומית למשכנה החדש והמרשים בירושלים. פתרונות ההדפסה המאובטחת שניתנו לסגל כוללים בקרים מובנים ושחרור עבודות הדפסה באמצעות שלוש חלופות שונות: כרטיס חכם, קוד אישי, והזדהות באמצעות הטלפון הנייד. כך ניתן לספק גמישות מרבית ונוחות שימוש לכל סגל הספרייה.

מדפסות מפעיל הארגוניות לפני הפריסה בספרייה הלאומית.

מדפסות מפעיל הארגוניות לפני הפריסה בספרייה הלאומית. צילום: איתן חלפון

"פתרונות ההדפסה של מפעיל ענו במדויק על תפישת הספרייה הלאומית לקדם 'בניין ירוק'"

"פתרונות ההדפסה של מפעיל ענו במדויק על תפישת הספרייה הלאומית לקדם 'בניין ירוק', וכן על הצורך לספק שירותי הדפסה רחבים לקהל המשתמשים המגוון. מפעיל הוכיחו, משלב אפיון הצרכים ועד לסיום ההטמעה, כי הם קשובים לצרכים שלנו ומסוגלים לספק את הפתרונות המתאימים ובזמן, מה שבהחלט תרם להצלחת הפרויקט", אמר איציק בורשן, ראש אגף מערכות מידע, הספרייה הלאומית.

"אנו במפעיל גאים על שיתוף הפעולה המוצלח עם הספרייה הלאומית וממשיכים לשאוף לספק פתרונות הדפסה מתקדמים ואמינים לכל לקוחותינו", נמסר מ-מפעיל.

מפעיל מובילה את תחום ההדפסה הארגונית המאובטחת בישראל, ממרכזי הדפסה חכמים ועד פתרונות ניהול הדפסה בענן. למפעיל חטיבת פתרונות ייעודית וייחודית, שממפה את צורכי הלקוחות הגדולים, המבוזרים והגלובליים, ומעניקה להם את השקט והפניוּת לטפל ולפתח את ליבת עסקיהם.

למידע נוסף על מדפסות ומחשוב לעסקים היכנסו לאתר מפעיל

אירועים קרובים