תוכן שיווקי

קבוצת יעל זכתה במכרז ה-CRM המרכזי לממשלה

דורון גיגי, המנכ"ל: "מטרת המהלך, להאיץ תהליכים דיגיטליים במגזר הציבורי ולהצעיד קדימה את תהליכי השירות לאזרח" ● הזכייה לייצוג מערכת סיילספורס הוצגה אתמול (ד') בכנס בהשתתפות בכירי המחשוב בממשלה

12/09/2024 12:25
מימין לשמאל: טל קיסילביץ', מנכ"ל CloudTech מקבוצת יעל; שירלי אשכנזי, מובילת שותפים במגזר הציבורי ב-AWS; דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל; איתי מרגלית - מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל; ושירה אוחיון, ראש צוות אבטחת מידע ותשתיות טכנולוגיות במינהל הרכש הממשלתי.

קבוצת יעל, השיקה את התכנית לרכישת רישוי CRM בממשלה. התכנית, פועל יוצא של זכיית הקבוצה במכרז ה-CRM המרכזי לייצוג סיילספורס (Salesforce) בממשלה, עמדה במרכזו של כנס שהתקיים אתמול (ד') במלון מצודת דוד בירושלים, בשיתוף מנהל הרכש הממשלתי, מערך הדיגיטל הלאומי, סיילספורס ו-AWS ובהשתתפות בכירי ענף המחשוב בממשלה.

הכנס חשף את עקרונות המכרז המאפשר למשרדי ממשלה, יחידות סמך וגופים נלווים מורשים, לרכוש מקבוצת יעל, נציגתה הבלעדית של סיילספורס במגזר הציבורי, את הרישוי עבור מערכת ה-CRM של סיילספורס בענן המקומי בישראל.

מעבר לפתרון CRM, מהווה סיילספורס פלטפורמה רחבה ובעלת פתרונות יעודיים, המותאמים למגזר הציבורי, ומאפשרים התמודדות מוצלחת ויעילה עם הדרישות השונות של משרדי הממשלה.

מהפכת שירות לאזרח – המבוססת על טכנולוגיית סיילספורס

"המהלך מתרחש במטרה להאיץ תהליכים דיגיטליים במגזר הציבורי ובסופו של דבר, להצעיד קדימה ולשפר את תהליכי ניהול השירות לאזרח, באופן המותאם לכל משרד ושירותיו השונים", מסר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. "אנחנו שמחים על הבעת האמון בנו, וגאים להיות חלק מהובלת מהפכת השירות לאזרח המבוססת על הטכנולוגיה של סיילספורס. זהו ציון דרך משמעותי עבורנו ועבור לקוחותינו מהמגזר הממשלתי והציבורי".

בכנס השתתפו בכירי ענף המחשוב במשרדי הממשלה ושותפים אשר לקחו חלק בפאנל ובהרצאות, ביניהם:

איתי מרגלית – מנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל, אלון קינסט – ראש מנהל הרכש הממשלתי, יהוד מרסיאנו – מנהל השירותים הדיגיטליים במערך הדיגיטל הלאומי, שירלי אשכנזי – מובילת שותפים במגזר הציבורי ב-AWS, דורון גיגי – מנכ"ל קבוצת יעל, וטל קיסילביץ' – מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל, אשר הנחה את הכנס והפאנל.

בין המרצים בכנס היו גם:

אודי שויקי, ארכיטקט ראשי, סיילספורס ישראל, שסיפר על מגוון פתרונות סיילספורס למגזר הציבורי, בינהם פלטפורמת Hyperforce של סיילספורס, שהושקה ממש השבוע ותשמש כתשתית מאובטחת ייעודית למגזר הציבורי וצרכיו הרגישים.

אופיר בר, ארכיטקטית פתרונות ראשית בקלאודטק מקבוצת יעל, שצללה קצת פנימה ועשתה לאורחים היכרות עם המערכת ויכולותיה.

ארטיום ליכטנשטיין, ארכיטקט מוביל ב-AWS, שהרחיב על הפלטפורמה של AWS והשותפות עם סיילספורס.

עידן כהן, מנהל ה-CCoE העסקי הכלכלי, שהציג את מפת הדרכים הממשלתית לענן.

חנה לאה רוטמן, מובילת תחום סיילספורס במשרד העבודה, אשר הציגה סיפור הצלחה.

מיכל כהן דוד, שי ולמר ויעל בראל, מנהלי פורומים וקהילות במערך הדיגיטל הלאומי, שערכו לאורחים היכרות מעמיקה עם קהילת CRM הממשלתית.

אירועים קרובים