תוכן שיווקי

לקראת כנס BPM: חברת ריאליטי תשיק כלי ייחודי לניהול תהליכי עבודה

10/11/2010 13:24

חברת ריאליטי פיתוח ארגוני והדרכה, מקבוצת מלם-תים, תשיק בכנס BPM הקרוב את תוכנת ה-Control, כלי ייחודי למיפוי, הפצה, ניהול ובקרה של תהליכי עבודה בארגון. ריאליטי היא המשווקת הבלעדית של התוכנה בישראל, במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם חברת NIMBUS Partners, ספקית גלובלית של תוכנת ניהול תהליכים עסקיים המופעלת, בלמעלה מ-700 ארגונים בינלאומיים.
כלי ה-Control לוכד, מנהל ופורס תהליכי עבודה ארגוניים ומפיצם, כמקור מידע ברור ונגיש לכלל העובדים. כל תהליכי העבודה ממופים במסד נתונים (DB) אחד וניתן להגדיר עבורם נקודות בקרה, המאפשרות למנהלים בארגון לפקח על תהליכי עבודה אלו ולוודא כי הם מתקיימים כסדרם. התוכנה מאפשרת תמיכה ומידע לעובדים, כך שתהליכי העבודה ניתנים להצגה לפי פרופילי תפקיד רלוונטיים, תוך שימוש בתשתית האינטרנט או במערכת ניהול הידע הארגונית. ה-Control, מוצר הדגל של חברת NIMBUS Partner, מותקנת כיום בחברות ובארגונים בינלאומיים גדולים בכל העולם ובפרט ב-BBC, טויוטה, מורגן סטנלי, שברון, נסטלה, יוניליור, משרד הבריאות הבריטי, AVAYA, אורנג', לוקהיד מרטין, GSK, DHL, מרצדס בנץ, חברת התרופות פייזר, פיליפס ועוד.

התמחותה של ריאליטי בתחומי ההדרכה, יישום תהליכי עבודה ויעוץ ארגוני לצד היותה זרוע ההדרכה של קבוצת המיחשוב מלם-תים, מהווים ערך מוסף בהפצת ה-Control שכן לריאליטי ידע וניסיון באפיון, מדידה  ומיפוי של תהליכי העבודה הרוחביים הייחודים לכל ארגון ויש ביכולתה של החברה להטמיעם בכלי ה-Control.

מימין: יניב מזרחי, סמנכ"ל מכירות בריאליטי; מארק קוטגרוב, סגן נשיא לשווקים מתפתחים ב-NIMBUS Partners; נתי דרוטין, מנכ"ל ריאליטי וזרוע ההדרכה של מלם-תים; שגיא מקורי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בריאליטי

נתי דרוטין, מנכ"ל ריאליטי, מקבוצת מלם-תים: "ה-Control של חברת NIMBUS Partners מהווה אבן דרך בניהול ובקרה של תהליכי עבודה חוצי ארגון. הכלי כבר הוטמע בארגונים גדולים בעולם ומספק פתרון מלא ליישום התהליכים עד אחרון משתמשי הקצה. אנחנו שמחים ש-NIMBUS Partners בחרה בריאליטי כשותפה, בחירה המתבססת על ניסיוננו בעבודה לאורך שנים בארגונים הגדולים בארץ ועל יכולותינו המוכחות בנושאי מדידה, אפיון והטמעה מוצלחת של תהליכי עבודה, המביאים לשיפור ביצועים עסקיים אצל לקוחותינו".

מארק קוטגרוב, סגן נשיא נימבוס לשווקים מתפתחים: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם ריאליטי ותחילת השיווק של ה-Control בשוק הישראלי. הכלכלה הישראלית מתוחכמת מאוד ומכילה חברות בינלאומיות רבות, כך שיחד עם יכולותיה הגבוהות של ריאליטי ומבחר לקוחותיה, אין לי ספק שההצלחה תהיה גדולה. מדובר בפוטנציאל מרגש לשתי החברות".

ריאליטי תציג את יכולות הכלי בכנס BPM אשר יערך ב-23 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה.

אירועים קרובים