תוכן שיווקי

חברת אשבל טכנולוגיות הפכה לשחקן מוביל בישראל בתחום מערכות לניהול מחסן – WMS עם מערכת "Priority WMS"

17/11/2010 13:57

בחודשים האחרונים ביצעה אשבל בעזרת שותפיה העסקיים מעל 20 מכירות חדשות של המערכת לחברות בתחומי עיסוק מגוונים ובינהן:

מחסני תאורה
דלק שמנים
תשתית יבואני משאיות DAF (מקבוצת תעבורה)
סמיקום לקסיס (שווק סוללות נורות ועוד)
קרמר אלקטרוניקה
בנדור הובלות (שרותי הובלה ולוגיסטיקה)
מאסטר-פוד (שווק בשר)
תרו תרופות
מפעלי נשק
מפעלי עץ כרמיאל
שמיר אופטיקה
טיסנקרופ מעליות
י. קשטן חומרי חשמל
פלד אספקה טכנית ועוד

מערכת WMS (ר"ת Warehouse Management System), הינה מערכת המנהלת את תהליכי העבודה במחסן בצורה אוטומטית, ובתכולתה המלאה מבצעת אופטימיזציה של המשאבים הפיזיים. המערכת תומכת ומטפלת בניהול המלאי, ניהול המשאבים וניהול התהליכים התפעוליים כגון: קליטה, אחסון, רענון, ליקוט המוצרים, הפצת הסחורה וספירות מלאי.

ROI – לקוחות שכבר הטמיעו את התוכנה מעידים על חסכון בכוח אדם, ניצול מיטבי של משאבי המחסן וצמצום הטעויות באריזה ובמשלוחים ולמעשה על החזר מהיר של ההשקעה במערכת (ROI).

ייחודה העיקרי של מערכת ה-WMS של Priority הינה היותה חלק אינטגראלי מחבילת Priority-ERP, כך שיישום המודול הנוסף כרוך במאמץ קטן באופן יחסי. יתרונותיו, בהשוואה ליישום מערכת WMS זרה, משמעותיים: ניהול יחיד של היישויות המשותפות: משתמשים, מחסנים, מקטי"ם וכו', עדכניות מיידית של כל פעולה המערכת במלאי, אין צורך בממשקים (מערכת אחת) ולא קיימים הפרשים אותם נדרש "לחקור". מערכת בשפה אחידה, בעיצוב אחיד ובאחריות כוללת של ספק אחד. המערכת נמכרת בצורה עצמאית גם ללקוחות שאינם עובדים במערכת Priority-ERP, במחירים אגריסיביים בהשוואה לחלופות בשוק.

מי עומד מאחורי המוצר Priority WMS?
חברת אשבל טכנולוגיות – החברה המובילה בישראל בפתרונות ERP/CRM, המפתחת והמשווקת של מערכת Priority, אשר לה עשרות אלפי משתמשים בארץ ובעולם.

חברת סופט סולושנס – המתמחה באספקת פתרונות מסופונים ויחידות קצה לניהול המחסן, ייצור ושרשרת האספקה. הפתרונות משלבים יחידות קצה למחסנאים ותחנות דיווח מול מערכת WMS Priority בממשק משתמש מודרני וידידותי במיוחד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשלמה אסרף בכתובת הדוא"ל הבאה.

אירועים קרובים