תוכן שיווקי

אל תגיד לי או לארגון שלי זה לא יקרה…..

שריפות ענק התרחשו לאחרונה בארץ, דוגמת השריפה בכרמל ובבנין מגדל שלום בתל-אביב, שם קומות שלמות נשרפו ונזק רב נגרם לציוד ולמשרדים ● המשמעות: אובדן רב של מידע וידע

11/01/2011 15:40

אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני מקבלי ההחלטות בארגונים השונים הינה אבטחת המידע וזמינותו. בעידן העסקי המודרני, המידע ומערכות המידע הפכו לחלק אינטגראלי ממערך קיום העסקים של הארגונים השונים, ולזמינות ויתירות המידע השפעה ישירה על פעילותו העסקית היומית של כל ארגון מקטן עד גדול.

משאבים רבים מושקעים בתחום אבטחת המידע הכוללת בעיקרה חסימה ומניעת חדירת גורמים בלתי מורשים Akers לרשת הארגונית מניעת דליפת מידע חיוני וכדומה, אך האם המידע בארגונך מוגן בפני סיכונים פיזיים כדוגמת אש, חדירת נוזלים וגזים המסכנים את המידע הקריטי של ארגונך?

מבנים קונבנציונאליים גם אלה הבנויים מבטון אינם חסינים בפני נזקי שריפה חדירת נוזלים וגזים. התפתחות שריפה מחוץ לחדר המחשב גורמת תוך פרק זמן של כ-15 דקות לטמפרטורה של כ-200 מעלות בתוך חדר המחשב וללחות של 100%.על פי נתוני יצרני המחשוב ויצרני מערכי האחסון חשיפת הציוד לטמפרטורה של 70 מעלות ומעלה גורמת לציוד ולמידע לנזק בלתי הפיך. האם חדרי המחשב בארגונך מוגנים פיזית מפני שריפה ותוצאותיה.

לחברת RITTAL/Lampertz פתרונות בעבורך! חדרי מחשב ממוגנים הינם חלק אינטגראלי ממגוון פתרונות Rittal. לחברה ניסיון מוכח של אלפי התקנות של חדרים ממוגנים בגדלים שונים בכל רחבי העולם. כל החדרים והכספות שמתוצרת RITTAL/Lampertz מספקים מענה רחב לסיכונים הפיזיים תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר:

– עמידה בפני שריפה
– עמידה בפני חדירת מי כיבוי ונוזלים בכלל
– עמידה בפני חדירת גזים
– עמידה בפני וונדליזם
– עמידה בפני קריסה
– עמידה בפני פיצוץ
– עמידה בפני חדירת אבק
– עמידה בפני הפרעות אלקטרומגנטיות, כולל הגנת EMP
– הגנה בפני חדירת גורמים בלתי מורשים

החדר המוגן עומד בתקינה המחמירה ביותר כדוגמת התקן האירופאי  EN 1047-2 וקיבל הסמכה מה-ECB-S (ר"ת European Certification Board) וכן הסמכות של גופים נוספים. הפיתרונות הינם מודולאריים מבוססים על פטנט רשום, מבוצעים באמצעות בניה קלה נקייה של שדרוג חדרים קיימים, בנית חדרים חדשים, מיני חדרי מחשב בכספות הכוללות את כל האבזור הנדרש.

האם מוצדקת ההשקעה הנדרשת אל מול האובדן?

Return of Asset הינו אחד המדדים המשקף את החזר ההשקעה הנדרש בכדי להבטיח את שימורם הפיזי של נכסי המידע החיוניים של החברה כדוגמת בסיסי הלקוחות, פטנטים, נכסים טכנולוגיים, קניין ועוד כך שישמרו ויהיו זמינים לטובת קיומו ופעילותו העסקית של הארגון לאורך שנים. קל מאוד לחשב מהוא מחיר האובדן הישיר של כל ארגון בהתאם לאופי פעילותו. והיקף עסקיו. מניתוח סיכונים פשוט קל להבחין  שהיקף ההשקעה הנדרש אל מול האובדן מוצדק בהחלט. זאת ועוד ארגון המיישם פתרונות מיגון כגון אלו זוכה להקטין באון שוטף את עלויות הביטוח. חסכון  מצטבר שאינו חד פעמי ומלווה כל ארגון לאורך כל חיו.

נשמח להיפגש עימכם בכדי להרחיב,

איש קשר – משה שוורץ
אתר ריטל

אירועים קרובים