תוכן שיווקי

משהו טוב קורה באלעד מערכות

עמיר גיל: "בשנה האחרונה נשמרה מגמת הצמיחה ולקוחות חדשים רבים הטמיעו את פתרון ניהול המסמכים המוביל ShareDocs מבית אלעד מערכות"

20/02/2011 14:44

מערכת ניהול המסמכים ShareDocs מאפשרת לארגונים ליישם ניהול מסמכים המבוסס על מדיניות תיוק ושמירת מסמכים אינטואיטיבית וחסכונית. ה-ShareDocs משפר בצורה ניכרת  את זרימת הידע בארגון, חוסך עלויות גבוהות על ידי הורדת כמות ההדפסות והניירות בארגון ומקטין נפחי אחסון תוך יצירת סביבת עבודה ידידותית ונוחה למשתמש.

ה-ShareDocs הינו מוצר הדגל של אלעד מערכות, שפותח בחברה, מבוסס פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט ומהווה פתרון מוכח לניהול מסמכים המותקן אצל מגוון רחב של לקוחות, ביניהם משטרת ישראל, משרד הבריאות, משרד התחבורה, שרות בתי הסוהר, המשרד לביטחון פנים, לשכת עורכי הדין, חברת החשמל, רכבת ישראל, שמן תעשיות ועוד.

עמיר גיל, מנהל חטיבת ניהול הידע ומנהל אגף הנהלת בתי המשפט באלעד מערכות, מספר על הצמיחה בהיקף פעילות חטיבתו ועל החידושים בסביבת ה-ShareDocs.

איך אתה מסכם את פעילות החטיבה ב-2010 ומה מתוכנן לשנה הקרובה?
"ב-2010 היקף פעילות החטיבה צמח ב-15%, גוייסו עובדים חדשים לחטיבה והצטרפו אלינו לקוחות חדשים, ביניהם: בנק לאומי, קרנות הסתדרות המורים, המכון הישראלי לדמוקרטיה ועוד. ב- 3 במרץ יתקיים יום פתוח בשיתוף עם מיקרוסופט, שיעסוק בניהול מסמכים בסביבה מוטת רגולציה. ליום הפתוח מוזמנים נציגים של ארגונים גדולים המחויבים לעמוד בדרישות רגולטוריות כמו חברות תרופות ויצרני מכשור רפואי, חברות ומשרדים ממשלתיים ועוד. באופן כללי אני יכול לומר כי גם ב-2011 אנו מתכוונים לרשום אותה רמת צמיחה אם לא יותר, תוך כדי חיפוש מתמיד למציאה ופיתוח של פתרונות יצירתיים שיעניקו ערך מוסף ללקוחותינו".

אילו עדכונים וחידושים אתם מתכננים לפתח ב-2011?
"בסוף השנה שעברה שחררנו את הגרסה החדשה של ה-ShareDocs – גרסא 3.5.4 המותאמת ליישומי 2010 Office. בהמשך לשיעורי החדירה העצומים של הסמארטפונים פיתחנו אפליקציית ShareDocs mobileהמתאימה לשימוש באייפון ו-windows mobile 7. בנוסף, אנחנו מציעים ללקוחותינו שימוש ב-ShareDocs באמצעות שירותי הענן, ללא צורך ברכישת ובתחזוקת תשתיות.

הגרסה הבאה, ShareDocs 4, תתמוך ב-Sharepoint 2010 ותציג מספר מודולים אטרקטיביים וחדשניים שיעזרו לחברות לעמוד בכל דרישות הרגולציה ולשפר את תהליכי העבודה בארגון בתחומים של Audit Trail על מסמכים, ניהול מהדורות וגרסאות של מסמכים משפטיים ועוד".

תוכל לתאר פרויקט מורכב עימו התמודדתם בשנים האחרונות?
הטמעת ה-ShareDocs בעיריית תל-אביב המנהלת מערך מחשוב מורכב, היווה אתגר ניהולי ומחשובי לצורך שינוי תרבות ניהול המידע בעירייה וכפועל יוצא מכך, לשפר את מתן השירות לתושב. זהו ארגון שכולל כמות מידע עצומה שיש לנתבו בצורה יעילה. כיום, ישנם מעל 900 משתמשי ShareDocs בעיריית תל-אביב ומחלקות ואגפי עירייה נוספים מטמיעים את ה- ShareDocs לאחר שהשימוש בו, לאורך ולרוחב העירייה, הוכח כפתרון ניהול תוכן ומסמכים אופטימאלי, נוח לשימוש ולהטמעה, וקריטי להפקת מידע ארגוני שיתופי.

אירועים קרובים