תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | "פתרונות אבטחה חכמים בסביבה תובענית"

24/03/2011 16:19

"מה שאנחנו מציעים כיום בחברת דיויטל אינו רק מצלמות או תוכנה, אלא פתרון מערכתי כולל המשלב מידע מהותי ואינטגראלי כדי לספק מוצר אבטחה מושלם", כך אמר אד תומפסון, סמנכ"ל טכנולוגיות דיויטל (DVTEL) בכנס Smart Security Solutions ,שערכה המשווקת הבלעדית של דיויטל בישראל, חברת אויקום (AVCOM).

"התעשייה עוברת שינויים מהותיים לאחרונה. אם פעם למצלמות לא הייתה יכולת עיבוד גבוהה, אלא רק תוכנה בסיסית, הרי שכעת יש עלייה גדולה ביכולת העיבוד, ברזולציות, באיכויות, ויש גם עלייה במספר יישומי הקצה שהן יכולות לספק להם מידע. כיום מדובר במצלמות שיכולות להיות קבועות, ניידות, שיכולות לבצע סקירה ב-360 מעלות במהירויות שונות לפי שליטה ולפי הגדרה, והן מבטיחות התקנה קלה, יכולת איתור תנועה משופרת וחיפוש חכם, תפקודיות ניהולית ועוד. כל המערכות מגיעות עם הרבה כלים שמאפשרים לבצע הגדרות אוטומטיות בקלות ובמהירות".

בכנס, אליו הגיעו כמעל 100 איש, אינטגרטורים, לקוחות קצה ויועצים, הציגה אויקום את היכולות הסינרגטיות של מוצרי החומרה, התוכנה ופיתוחים ייעודיים של חברת דיויטל. תחום האבטחה מהווה חטיבה אחת משלוש מהן מורכבת אויקום, חברה בבעלות פרטית, הקיימת מעל עשרים שנה בשוק הישראלי ומתמחה במתן סל כולל של שירותים ויישומים.

"בתחום מצלמות ותוכנות שליטה ובקרה, אנחנו ספק טכנולוגיות המספק מוצרים ופתרונות משלימים לחברות ואינטגרטורים. לקחנו חלק בכמה פרויקטים ביטחוניים ואנחנו עובדים בשילוב עם מרבית האינטגרטורים והחברות המובילות בתחומן בארץ.  אנחנו יודעים לעשות את החיבור בין ההיצע של החברות השונות אותן אנו מייצגים ולבצע את ההתאמה ביניהם", אמר מנכ"ל אויקום, ארז פז, שפתח את הכנס.

הדגמת מערכת בזמן אמת על ידי עופר אפיץ, סמנכ"ל אויקום

ירון זוסמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדיויטל, התייחס לחלק מהיישומים שהוצגו מסביב, כולל לדוגמה יישום שמאפשר לעקוב אחר המצלמות המפוזרות בשטח על ידי שימוש ב-iPad, מחשב הטאבלט המפורסם של אפל.

"דיויטל עובדת עם חברות ענק כמו גוגל, דל, אמריקן אקספרס, HP ועוד. מאות ואלפי מצלמות ומערכות משלובות בשיתופי פעולה שונים ומגוונים", אמר זוסמן. "אנחנו מציעים למעלה מעשר שנות פיתוח ומוכרים ביותר מ-30 מדינות בהן אנחנו נחשבים לאחת מהחברות המובילות בתחום הביטחון הדיגיטלי. מעבר לפיתוח, יש מחלקת 'שירותי מומחה', המאפשרת מתן מענה בכתיבת יישומים ייעודים בהתאם לדרישות הלקוח, באמצעות ה-SDK של תוכנת דיויטל, שהינו מהנרחבים והטובים בתעשייה כיום" .

גיא קורן, מנהל מוצר מערכות ניתוח וידאו (אנליטיקה) בדיויטל, הציג בפני הבאים כיצד המערכות ששואבות את המידע ממצלמות האבטחה ההיקפיות, משתמשות בנתונים כדי לספק את המידע הנדרש בלבד למשתמש הקצה. זאת בכדי להקל על המפעיל האמור להתמודד עם שפע של ערוצים ואירועים במקביל. כך, כדוגמה מעניינת, הציג מר קורן, כיצד מצלמה נייחת מזהה אדם שנע בנתיב אל עבר המתחם, ובהתאם להגדרות, מעבירה את המידע למצלמה ניידת שמתמקדת מייד בדמות ועוקבת אחר המשך צעדיו כדי לספק למפעיל מידע תומך החלטות מיידי באיכות גבוהה.

לסיכום, פתרונות אבטחה חכמים הינם הכרח בסביבה המבצעית היום ומהווים את חוד החנית בהתמודדות היומיומית עם האתגרים הביטחוניים בישראל ובעולם. אין ספק כי מעבר התעשייה לתחום ה IP  הינו בשלבי האצה מתקדמים וידרוש הסתכלות אחרת, תשתיתית ומבצעית על אופן ביצוע הפרויקטים הבאים, כך שכל הקפיצות הטכנולוגיות אליהן נחשפנו במהלך הסמינר יוכלו לבוא לידי ביטוי מקסימלי.

לפרטים נוספים:
www.avcom.tv

www.Dvtel.com

אירועים קרובים