תוכן שיווקי

מקום ראשון בהגנה ובביצועים – נורטון 360

סימנטק השיקה גרסה חדשה לנורטון 360, המהווה את מערך האבטחה המוכלל, המהיר והיעיל ביותר בתעשייה

11/05/2011 16:33

מאת בן לביא

פשיעה מקוונת מתבצעת מדי יום בכל רחבי העולם, כפי שמוכח באינדקס פשעי המחשב (Norton Cybercrime Index) החדש, אשר עוקב ומהזהיר אנשים אודות סיכוני פשעי סייבר. בשנה שעברה גילתה סימנטק 286 מיליון איומים שונים, ממוצע של תשעה איומים חדשים בכל שנייה, המכוונים למחשבים של משתמשים פרטיים, ארגונים וממשלות.

"בהתחשב בגידול המאסיבי באיומים, צרכנים צריכים את ההגנה החזקה והמקיפה ביותר כדי להגן על זהויותיהם, על מחשביהם, ועל הקבצים החשובים ביותר כאשר הם מחפשים, קונים, מבצעים פעילות בנקאית או חברתית ברשת, וזה בדיוק מה שעמד לנגד עיני המפתחים בגרסה חדשה של נורטון 360", אומר ארז מור, מנהל מכירות נורטון איזור אגן הים התיכון, רוסיה ודרום מזרח אירופה, עם השקת גרסה 5.0 של נורטון 360.

"זו השנה השנייה ברציפות שנורטון 360 מביס את המתחרים בתרחישים שנועדו לדמות כיצד משתמשים טיפוסיים נפגעים תוך ביצוע פעילויות מקוונות אמיתיות במחשביהם", אומר מור. לדבריו, בבחינת צד-ג' שבוצעה לאחרונה, השיג נורטון 360 גרסה 5.0 ציון של 100 נקודות בהגנה עבור זיהוי איומים מקוון. הבחינה בוצעה על ידי Dennis Technology Labs, אשר המתודולוגיה שלו קיבלה דרוג של 100% תאימות מארגון תקני בחינות האנטי-נוזקות (AMTSO).

הגרסה האחרונה של נורטון 360 מצוידת במספר טכנולוגיות ליבה חדשות לאבטחה ביניהן טכנולוגיית אבטחה בלעדית לסימנטק הקרויה Insight. לדברי מור, הטכנולוגיה ממנפת את דגמי אימוץ תוכנה אנונימיים של יותר מ-175 מיליון משתמשי סימנטק תורמים, לזיהוי אוטומטי וחסימת תוכנות זדוניות חדשות. טכנולוגיה חדשה נוספת היא ה-SONAR 3. טכנולוגיה זו מאפשרת באמצעות מוניטורים של הגנה התנהגותית להריץ יישומים עבור התנהגות חשודה כדי לזהות במהירות תקיפות חדשות, תוכנות פשע ואיומים אחרים שתוכננו כדי לחמוק מאיתור מסורתי. עם האיתור, SONAR 3 מטפלת אוטומטית בכל קבלת ההחלטות עבור משתמש המחשב.

הגרסה החדשה אף כוללת ממשק משתמש חדש הנותן לצרכנים מבט מהיר על בקרות אבטחה, כינונים ומידע אודות מצב הגנת וביצועי המחשב. באמצעות Norton Control Center מתאפשרת למשתמשים גישה מהירה ל-Norton Cybercrime Index ו-Norton Online Family ושירות דירוג אתרי האינטרנט Norton Safe Web. בנוסף, כדי להגן חזק יותר על המשתמשים המקוונים, Norton Safe Web מצויד עתה ב-Norton Secure badge, העוזר לזהות עסקים המשתמשים בהסמכות VeriSign SSL Certificates, או שיש להם חותם Verisign Trust Seal באתרי האינטרנט שלהם. עסקים אלה אושרו כאותנטיים, וכמבצעי טרנזקציות מאובטחות עם VeriSign SSL Certificates. יכולת נוספת מאפשרת למשתמש להקליק על ה-Norton Safe Web for Facebook ישירות מה-Norton Control Center כדי לבדוק את קיר הפייסבוק שלהם והזנות מעודכנות, ולאתר קישורים חשודים ואיומים חדשים.

סימנטק מבטיחה כי עוצמת ההגנה בגרסה החדשה לא פוגעת בביצועי המערכת. PassMark Software דירגה את נורטון 360 גרסה 5.0 כמס' 1 במבחן ביצועים שערכה. מתוך חמישה מערכי תוכנות אבטחה השיג נורטון 360 את הציון הכולל הגבוה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות. ביצועי נורטון 360 היו טובים יותר ב-37% לעומת הממוצע התחרותי של ציוני PassMark, עם סריקה  מהירה ב-45% על פני הממוצע התחרותי. נורטון 360 כולל גם שיפורי ביצועים ל- PC Tuneup and Automated Backup. "עם ביצועי גיבוי ושחזור מהירים יותר והשפעה מופחתת על המערכת, נורטון 360 לא רק מספק את ההגנה החזקה ביותר, אלא מאפשר גם יותר מאי-פעם לגבות באופן מאובטח תמונות ווידאו, קבצי מוזיקה שהורדו, מסמכים פיננסיים וקבצים חשובים אחרים", אומר מור.

אירועים קרובים