תוכן שיווקי

מתודה מסייעת להראל בצמצום עלויות הפלט הארגוני

22/05/2011 15:10

חברת מתודה מייעצת לחברת הראל ביטוח ופיננסים בשיפור השירות ובהפחתת עלויות רכש מדפסות וביצוע הדפסות, שאמור להביא לחיסכון כספי בשיעור משמעותי. הייעוץ והליווי נעשים בשיתוף פעולה עם חברת פריים בריבוע. שיפור השירות וצמצום עלויות הפלט הארגוני יושגו תודות למספר אמצעים ביניהם: מעבר למרכזי הדפסה שבהם יוצבו מדפסות משולבות איכותיות (להדפסה, צילום, סריקה ופקס), שימוש במערכת הדפסה מאובטחת לביצוע הדפסה רק לאחר העברת כרטיס זיהוי, שימוש במערכת שליטה ובקרה על דפוסי הדפסה, וכן באמצעות קבלת שירות כולל ומקצועי מטעם ספק מומחה בתחום.

כשלב ראשון בתהליך הייעוץ בוצע סקר מקיף של דפוסי ההדפסה הקיימים והערכה לחיסכון הצפוי, וזאת באמצעות הפעלת תוכנה לאיסוף מידע על הדפסות, תצפיות בשטח, ריכוז עלויות רכש ובחינה והערכה של החיסכון הצפוי, בהתבסס על מתודולוגיה ייחודית לנושא (Method-EOM – Enterprise Output Management). בהמשך הוכנה בקשה לקבלת הצעות (בל"מ) שנמסרה למספר ספקים פוטנציאליים. הבקשה נועדה לקבל הצעות למיקור חוץ של מכלול פעילות הפלט הארגוני, שכוללת הן אספקת מגוון מדפסות, תוכנות ייעודיות ומערך דו"חות מתקדם, והן שירותי תפעול ותחזוקה, בהתבסס על רמת שירות מחייבת וכנגד תשלום לפי שימוש בפועל בשיטת פעימה.

לדברי דודו זיידנר, מנהל אגף לוגיסטיקה של חברת הראל, לפרויקט חשיבות רבה בהפחתת העלות הכוללת, בשיפור השירות למשתמש הקצה, בהעלאת רמת אבטחת המידע והנו מרכיב נוסף במדיניות הסביבה הירוקה של הראל.

לדברי אהרן שבי, משנה למנכ"ל מתודה, הייעוץ של מתודה נותן מענה לביקוש הולך וגדל בנושא ניהול פלטים בקרב ארגונים רבים. הסיוע והליווי של מתודה מתבססים על ניסיון ומתודולוגיות במגוון תחומים כגון: הבנה מעמיקה של עולם התוכן של ניהול פלטים, הכנת מכרזים בשיטה של מיקור חוץ, ניהול ובקרת פרויקטים המבוצעים ע"י ספקים ועוד. כחברה עצמאית שאינה מזוהה עם ספק ציוד כלשהו, אנו מאפשרים ללקוח לבחור את הפתרון הנכון ביותר עבורו.

אירועים קרובים