תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ATERA מבטיחה – מהפכה בשוק ה-SMB

חברתATERA תשיק בכנס שייערך ב-27.6.11, פלטפורמה ללא עלות שצפויה לחולל מהפך באופן בו חברות אינטגרציה מנהלות את מערכי ה-IT של עסקים קטנים ובינוניים ● הפלטפורמה תאפשר לחברות ה-SMB כניסה מיידית לענן והגברת הפרודוקטיביות

19/06/2011 15:23

מאת בן לביא

שוק העסקים הקטנים והבינוניים מהווה 50% מהתל"ג בכל מדינה בעולם. עם זאת, שוק זה לא זכה עד היום לפתרון מתאים לצרכיו; כזה שיאפשר לו לתפעל את מערכות ה-IT שלו באופן מתקדם ושוטף, ללא השבתות תכופות ובתקציב שמתאים ליכולותיו. מצב זה, מבטיח, גיל פקלמן, מנכ"ל חברת ATERA, עומד לעבור מהפך עם השקתה הקרובה של הפלטפורמה הראשונה בעולם, ללא עלות (Free), לניהול רשתות שפיתחה החברה. הפתרון יושק בכנס "כרטיס הכניסה לענן", שתערוך החברה ב"וילה", בגני התערוכה תל אביב, ב-27.6.11.

"סביבת ה-IT של כל חברה קטנה ובינונית היא קריטית עבור הצלחת העסק והיכולת שלו לספק ללקוחותיו שירות איכותי, תוך כדי שמירה על יתרונות תחרותיים", אומר פקלמן. לדבריו, למרות שכל השבתה עולה לעסק הון רב, חברות שירותי IT שמנהלות עבור מגזר ה-SMB את מערך המחשוב והתקשורת פועלת בדרך כלל ללא הטכנולוגיות המקובלות בקרב ארגונים גדולים. "רק כאשר הלקוח מתקשר ומדווח על תקלה שולחת חברת השירות טכנאי שיטפל בבעיה. מדובר כמובן בדפוס פעולה ריאקטיבי ומאוד לא יעיל; כיבוי שריפות תחת לחץ קיצוני,לעיתים קרובות לא מוצדק ", מציין פקלמן.

ATERA פיתחה את המערכת שלה בענן כך שתאפשר עבודה מכל מקום ובכל זמן. "המערכת שלנו מהווה חמ"ל מתקדם שמשדרג את חברת שירותי ה-IT לרמה הגבוהה ביותר של ניהול, שליטה ובקרה. אם יש לאותה חברה, נניח, 50 לקוחות SMB – ניתן יהיה לראות על גבי מסכי פלזמה מה קורה בכל אחת מהרשתות של הלקוחות. במידה ותתעורר בעיה, ניתן יהיה לטפל בה לפני שהיא הופכת למשבר באמצעות סט של כלים אוטומטיים. למעשה, חלק גדול מהבעיות נפתרות עוד לפני שהלקוח מבחין בבעיה כלשהיא. באופן זה, כל מערך העסק הבינוני או הקטן עובר מהפך; מתפעול משברי ורמת Up time נמוכה, הכל קופץ לגבהים שמגזר ה-SMB לא הכיר עד היום. אותה חברת שירותי IT שעבדה באופן מאד לא יעיל, הופכת לפתע ליעילה בעשרות מונים, כשכמות העובדים שלה נשארה בעיינה". לדברי פקלמן.

ATERAאם כך, מהו המודל העסקי וכיצד זה עובד? פקלמן מסביר, כי חברת שירותי ה-IT תידרש לשלם אך ורק עבור מוצרי ענן נוספים שמציעה להם ATERA. "הרעיון הוא, שבתוך החמ"ל המוצע ללקוחות אנו משלבים שירותי ענן חיוניים שמותאמים בדיוק לצורכי ה-SMB, כמו למשל גיבוי בענן של כלל מערך הנתונים, אבטחת הדואר האלקטרוני, ניהול ואבטחת השימוש באינטרנט ועוד. מכיוון שכל הפלטפורמה שלנו מצויה על הענן אנו יכולים לספק לחברת שירותי ה-IT את המוצרים בלחיצת כפתור, ובאופן דומה, היא עצמה יכולה לממש זאת אצל הלקוח שלה באופן מיידי".

לדבריו, הפלטפורמה שתושק בקרוב חוסכת מחברות שרותי ה-IT ומה-SMB את השאלה איך להיכנס לענן, ומה כדאי לממש בו. "הכל מנוהל באופן קל ומובנה דרך החמ"ל שפיתחנו; לא רק שניתן לנהל את הרשת כולה ממערכת אחודה, ממקום מרכזי אחד, אלא גם כל שירותי הענן מסופקים לפי דרישה דרך אותה הפלטפורמה", הוא מסביר. "ATERA מציעה מספר רב של מוצרי ענן, חלקם פרי פיתוח עצמי וחלקם תולדה של פיתוח שלה בשיתוף חברות טכנולוגיות מובילות בתחום. חברת איסטרוניקס, עימה יש לנו יחסים מצוינים וארוכים, מהווה המפיץ הבלעדי של ATERA בישראל".

אירועים קרובים