תוכן שיווקי

מוטורולה סיפקה 1.5 מיליון מכשירי קצה ברשתות אלחוטיות ליישומים קריטיים; מציגה קו מעודכן של מכשירים ותוכנות הפעלה וניהול רשתות

18/07/2011 14:36

חברת מוטורולה סולושנס מציגה סל מוצרים מעודכן של מערכות תקשורת למשימות קריטיות TETRA, המשמשות בשירותי חירום, ביטחון והצלה. בכנס העולמי של משתמשי המערכות האלה, שהתקיים בבודפשט, חשפה מוטורולה מגוון רחב של פתרונות, ובכלל זה מכשירים לסביבות עבודה המאופיינות בחומרים מסוכנים, מכשירים נסתרים למשימות מעקב, טכנולוגיות משלימות ומבחר אביזרים. מוטורולה סולושנס חשפה שורת חידושים המיועדים לסייע לארגונים העוסקים במשימות קריטיות ומפעילים יישומים עסקיים קריטיים להבטיח גם את פתרונות העתיד שלהם, תוך צמצום עלות הבעלות הכוללת ושיפור יעילות רשתות ה- TETRA שלהם, בעידן הכלכלה המשתנה במהירות.

בכנס ציינה מוטורולה גם את אספקת מכשיר הקצה ה-1,500,000 מתוצרתה ברשתות TETRA, שנתיים בלבד לאחר שנמכר המכשיר המיליון. לאחרונה, זכתה החברה במכרז לאספקת 9,700 מכשירי רדיו לממשלת סקסוניה התחתית, בגרמניה. מוטורולה היא היצרן היחיד שמוצריו מאושרים גם בתקני ATEX, IEC – FM לשידור רדיו בסיסי מאובטח. פתרונות התקשורת של מוטורולה מתוכננים בראיה המתמקדת בביטחון משתמש הקצה.

במהלך הכנס בבודפשט התמקדה מוטורולה בהצגת חזון הרשתות העתידיות של גופי הביטחון הציבורי, אותו היא מגבשת. תחת הכותרת "מתרחבים מעבר לליבת התקשורת", ממצבת מוטורולה את פתרונות ה-TETRA שלה כליבת תקשורת הקול למשימות קריטיות. במקביל, היא מציגה את הדרכים בהם ישנו טכנולוגיות חדשות את אופן ביצוע המשימות האלה – באמצעות הישענות על ליבת הרשת הזאת על מנת להציע תקשורת בפס רחב, פתרונות וידיאו, שירותי תקשורת אחודים ומכשירים לעבודה שיתופית.

מוטורולה מציגה גם פתרונות משלימים מובילים מסוגם בשוק, ומערכות חדשניות בתחומים דוגמת מחשבים ניידים ורשתות אלחוטיות רחבות (WLAN). אנשי החברה הציגו את ההשתלבות של המכשירים הללו עם קו מוצרי TETRA שלה, על מנת לאפשר לאנשי שירותי החירום לתפקד באופן מיטבי ברגעים הקריטיים.

במהלך הכנס הוצגו על ידי מוטורולה שני חידושים בולטים בתחום ה-TETRA. הראשון מביניהם הוא חבילת התוכנה Dimetra SR 8.0 המציעה ארכיטקטורה חדשה ומשופרת לרשתות TETRA תוך חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה ובשטח חדרי המתגים, כמו גם היכולת להתחבר לרשתות LTE סטנדרטיות. המוצר השני שהוצג הוא מערכת ניהול ייחודית בשם TRACES, המאפשרת לנטר ולנהל את הרשת בעזרת מידע המתקבל אוטומטית בזמן אמת, ממכשירי הקצה.

לרשימת הלקוחות של מוטורולה סולושנס הצטרפו לאחרונה גם שירותי החירום וההצלה של האי ג'רסי, חברת התשתיות הפולנית Vattenfall, וחברת התעופה הספרדית איבריה.

לדברי טום קווירקי, סגן נשיא מוטורולה, ממחישה נוכחות החברה בכנס העולמי של משתמשי TETRA את יכולתה המתמשכת של מוטורולה לחדש בהתמדה, על מנת לענות לצורכי התקשורת של לקוחותיה, תוך צמצום העלויות הכוללות. "המומחיות הייחודית של מוטורולה חשובה בעידן שבו גופים רבים העוסקים בביטחון הציבור, כמו גם לקוחות ארגוניים, נדרשים לעשות יותר – בעזרת משאבים מקוצצים. מוטורולה מתמקדת השנה באספקת פתרונות המשפרים את יעילות התפעול, ומצמצמים את עלול הבעלות הכוללת".

אירועים קרובים