תוכן שיווקי

לקראת כנס OEM2012 של HP

07/09/2011 12:02

לקראת כנס OEM2012 של HP, אשר יתקיים במרכז פרס לשלום בת"א, ביקשנו לשמוע קצת על ITD בכלל וההיערכות לכנס בפרט. תפסנו את מוטי ויסמן, מנהל ITD, לשיחה קצרה.

שלום מוטי, אנחנו ממשיכים בשיחתנו. בשיחתנו הקודמת דברנו קצת על ITD ועליך. עכשיו, בוא נדבר על למה OEM?
שמנו לנו ב-HP למטרה את הפעילות הזו מתוך הכרה ברורה ביתרונות שהמודל העסקי הזה מקנה לכל השרשרת העסקית השלובה במודל – HP כיצרן וספק פתרונות, חברות הטכנולוגיה הישראליות שמחפשות פתרונות מעין אלו ושותפים אחרים המתמחים במתן שרותים הנגזרים מהמודל (אורך חיי מוצר, road map מוסדר וברור, מלאים, אינטגרציה מהירה ושרות אמין). ל-HP יש תפיסה ומודל מאוד מגובשים ואני מאמין גדול ביתרון שהנ"ל מביא ללקוחותינו ושותפינו בשוק הישראלי, ויותר מכך – אני יכול לומר שלא רק שאני משוכנע ITD היא הזרוע הטובה ביותר להוציא לפועל את האסטרטגיה הזו, אנו כבר עושים זאת בהצלחה רבה עם מספר לקוחות גדולים שלנו.

איך אתם נערכים לאירוע? מה צפוי להיות שם?
HPHP השקיעה רבות בתכנון הארוע, ולא רק מהבחינה הכספית. הושקעה מחשבה בבחירת המרצים שיגיעו במיוחד מחטיבת ה-OEM הגלובלית שלנו, במסרים שיועברו והתאמתם לדרישות המאוד מיוחדות של השוק הישראלי, וכמובן שהושקעה מחשבה רבה בבחירת הלקוחות והשותפים שהוזמנו לארוע – אנו פונים ללקוחות שאנו מאמינים שחבירתם למודל ה-OEM העסקי של HP תמנף את עסקיהם ותציג בפניהם פתרון שהם מחפשים מזה לא מעט זמן. המונח OEM מייצג הרבה יותר ממכירה פשוטה – זה הליך עיסקי, טכנולוגי, לוגיסטי ותפעולי מאוד מורכב ותמיכה בלקוח OEM מחייבת הבנה עיסקית עמוקה של כל לקוח ולקוח. ל-HP יש את הידע, הנסיון והמיקוד הנדרשים, ו-ITD מתכוונת להציג הלכה למעשה את תפיסתה לגבי המודל הנכון כך שאני משוכנע שההד שיווצר יעשה אך טוב לכולנו.

לגבי הארוע עצמו – מדובר בחצי יום מרוכז ומאוד ממוקד שיערך במרכז פרס לשלום ביפו בו ישולבו מספר הרצאות של מומחי OEM מחו"ל, סיפור לקוח אחד או שניים, הרצאת מומחה של אינטל (השותף שלנו לפעילות) ונקנח בהרצאת אורח מרתקת של אלון אולמן. הרצאות מענינות, אווירה נעימה ובית מדהים שמארח את כל זה – לטעמי שילוב מנצח….

אתם מוזמנים להצטרף אלינו ליום מעניין, אנו מחכים לכם.

תודה מוטי.

לצפיה בתוכנית האירוע, ולהרשמה לכנס

אירועים קרובים