תוכן שיווקי

לוג-און במסיבת קיץ רטובה

06/09/2011 14:18

מאת בן לביא

למעלה מ-450 עובדי חברת לוג-און תוכנה ובני משפחותיהם הגיעו לבריכת השחייה בכפר ויתקין הפסטורלית לחגוג את סיום הקיץ. המנכ"לים המשותפים של לוג-און, יוסי שגב וגיל מיגדן, יזמו את האירוע כהוקרת תודה ופרגון לכל עובדי לוג-און הותיקים ולמטרת גיבוש והיכרות עם עשרות עובדים חדשים שהצטרפו לחברה בחודשים האחרונים. "ההיענות הגבוהה מאוד של העובדים להשתתפות באירוע בתקופה עתירת חופשות משמחת מאוד ומחזקת שוב את ההכרה שלוג-און בית חם ונעים לעובדיה", אמר שגב.

טל נקר, עובדת לוג-און ומפיקת האירועים של החברה, דאגה גם באירוע החברה הנוכחי לפנק את משפחת לוג-און באירוע שמח ומהנה במיוחד. מתחם הבריכה כולו הפך לקרנבל ססגוני של דוכני יצירה לילדים, בידור וטיפוח. מתחם השאנטי באירוע היה זה שזכה לביקושי שיא. עשרות חוגגים זכו במאהל הטיפולים לעיסוי רגוע או נמרץ (נתון לבחירה) מידיהם של צוות מסג'יסטים בלבן, ובביתן המיסטיקה הציעו את שירותיהן קוראת בכף יד ונומרולוגית. במתחם "נחלת בנימין" הוזמנו העובדים וזאטוטיהם להפקיר את שיערם בידי צוות קולעים מיומן שהפך את מחלפותיהם לצמות אתיופיות. צוות אחר הציע שם קישוט ססגוני ואפליקציות של הציפורניים והדבקת נצנצים באופן יצירתי. עוד במתחם, הציעו שני צירי קריקטורות את מומחיותם לכל מי שהעז לראות את עצמו קצת אחרת. במתחם המשחקים נהנו החוגגים ממשחקי הוקי אוויר וביליארד, והאטרקציה הגדולה לילדים – ג'ימבורי ענקי ומגלשת קצף דו מסלולית. בינתיים, בבריכה, שמחה והמולה – מוסיקה, משחקי מים, מזרונים מתנפחים, כדורי מים, סירות פדלים, ולאמיצים – גשר Wipeout.

בין לבין היה שם בבריכה גם פינוקי אוכל ושתייה. זה התחיל בארוחת בוקר, כשחובבי הבריאות הוזמנו לבר היוגורט והמוסלי, ומתענגי סוף-השבוע "המסורתיים" הוזמנו לבר הג'חנון והמאפים המתוקים. בצד הנשנושים הוגשו ללא הפסק פופקורן, צמר גפן מתוק, ברד ועוד כל מיני. ואז הגיעה שעת הצהריים, ועל הדוכנים הועמסו בשר אסאדו משובח, פרגיות ברוטב ברביקיו, קבב בעיטור טחינה, נקניקיות, המבורגרים, בצד – צ'יפס קייג'ון, קלחי תירס ומבחר סלטים, ובסוף – שלל קינוחים. החגיגה שהחלה בתשע בבוקר הסתיימה לקראת ארבע וחצי, כשבדרך החוצה לקחו איתם העובדים תצלומי מגנט, מזכרת מהרגעים היפים בחגיגת סוף הקיץ.

אירועים קרובים