ריל קומרס נבחרה לפתח את אשכול אתרי אוניברסיטת ת"א – הכולל כ-500 אתרים
"מדובר בפרויקט פורץ דרך הן מבחינת התפיסה של מערך יחסי הגומלין בין מרכיבי המארג האוניברסיטאי והן בבניית אתר ארגוני מורכב על תשתית טכנולוגית מתקדמת שתיתן מענה לפסיפס דרישות רב גווני של האוניברסיטה הגדולה בארץ", ציין דרור יעקובסון, מנכ"ל משותף בריל קומרס
חברת ריל קומרס נבחרה לפתח את אשכול אתרי אוניברסיטת ת"א החדש, הכולל מאות רבות של אתרים, ביניהם: אתר האוניברסיטה הראשי, אתר ההרשמה, אתרי הפקולטות השונים, אתרי בתי ספר, אתרי חוגים, אתרים ייעודיים לקורסים, אתרי אנשי סגל, בלוגים ועוד.
מטרת הפרויקט היא להקנות לאתר החדש של האוניברסיטה אחידות מבנית, עיצובית, תפעולית, בעלת קו מותגי, עיצובי וממשקי אחיד. האתר יבנה על תשתית טכנולוגית המבוססת ארכיטקטורת קוד פתוח וייכתב בטכנולוגיית דרופל 7 החדשנית.
האתר יכיל תשתית לניהול מדיה ותשתית לשיתוף מידע בין האתרים, יציע מידע שירותי ושיווקי וישדרג את אתר האינטרנט הקיים מבחינת תהליכי ניהול התוכן וממשק המשתמש וכן יאפשר ניווט פשוט ונוח לתפעול.
אהוד אור, סמנכ"ל לתכנון אסטרטגי ולשיווק של אוניברסיטת ת"א, ציין כי "בחרנו בריל קומרס, מבין החברות שניגשו למכרז שערכנו, כדי להקים את האתר החדש של אוניברסיטת ת"א, שיציג את האוניברסיטה על כל גווניה ויבטא את המצויינות והערכים שלה".
דרור יעקובסון, מנכ"ל חברת ריל קומרס, הוסיף כי "העבודה עם אוניברסיטת תל אביב היא עבורנו שילוב של אתגר מקצועי וחיבור לערכים שמייצגת האוניברסיטה. מדובר בפרויקט פורץ דרך מבחינת התפיסה של מערך יחסי הגומלין בין היחידות הרבות המרכיבות את המארג האוניברסיטאי".
לדבריו, "המודל הייחודי שפותח לצורך כך, ואשר להגדרתו היתה שותפה ריל קומרס, הוא מודל חדשני המציב רף חדש לאופן בו מתנהלים אתרי מוסד אקדמי והאופן בו משתקפים הערכים המיתוגיים והערכיים שלו בשפה אחידה וברורה".