תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Salesforce.com ובלאט לפידות יציגו את מהפכת ה-CRM החברתי של Salesforce.com

שיחה עם מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים

13/11/2011 14:17

בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת חברת Salesforce.com בישראל, תקיים את הועידה השנתית של Salesforce.com בישראל, אשר תעסוק בנושא הארגון החברתי ו-CRM לארגונים בעידן רשתות חברתיות. הועידה תתקיים ב- 23 בנובמבר במלון דן אכדיה, הרצליה.

Salesforce.com זכתה לאחרונה בתואר החברה החדשנית ביותר בעולם על פי דירוג המגזין פורבס. בועידה יוצגו החידושים בתחום ה-CRM החברתי וייחשף ה-Chatter – הרשת החברתית הארגונית החדשה מבית Salesforce.com, המהווה חלק מתפיסת ה-CRM החברתי. כמו כן יוצגו סיפורי לקוח של חברות כמו אודיו קודס, לומניס ואחרים.

לבלאט לפידות יישומים ארגוניים, השותפה הבכירה של Salesforce.com בישראל, למעלה מ-500 פרויקטים בישראל ובעולם. בוועידה תציג בלאט לפידות את הפרויקטים הראשונים בישראל שביצעה בתחום ה-CRM החברתי באמצעות פתרונות Salesforce.com.

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, מהי הבשורה והמהפכה שמביאה עימה הרשת החברתית הארגונית Chatter?
"Salesforce.com, אשר צמחה ב- 11 השנים האחרונות על בסיס הצלחתה בתחום ה- CRM בענן לוקחת את ה- CRM כמה צעדים קדימה ומובילה את ה-CRM החברתי, המאפשר להעצים את ניהול קשרי הלקוחות, בארגון באמצעות מודל הרשתות החברתיות המסייע למקסם קשר עם לקוחות ולהגדיל מכירות. הרשת החברתית הארגונית צ'אטר נועדה להעניק כלי לשיתוף מידע במודל רשת חברתית בתוך הארגון על מנת לאתר הזדמנויות, להגדיל מכירות, לסייע למהלכים שיווקיים ולשפר שירות. על פי הניסיון של Salesforce.com שילוב תפיסת ה-CRM החברתי הביא לצמיחה של 25% בשיתופי הפעולה, צמיחה של 10% בפרודוקטיביות וירידה של 15%-20% אחוזים בשימוש בדואר אלקטרוני. הרשת החברתית בחברה מקרבת בין העובדים והלקוחות של החברה ומביאה בסופו של דבר תוצאות עסקיות משופרות".

הלכה למעשה, כיצד שילוב תפיסת הרשתות החברתיות עם ה-CRM יכול לייצר יתרון לארגון?
"ממש כפי שכבר התרגלנו מהיכרות עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק ו- LinkedIn להתעדכן במידע, לשתף מידע ולאתר הזדמנויות אישיות, הרשת החברתית הארגונית Chatter מאפשרת לצפות ולשתף במידע בנושאים הרלוונטיים ולייצר יתרון תחרותי מובהק לארגון. עם CRM חברתי ניתן לבצע שיתוף מידע בזמן אמת בתוך הארגון, לאתר ולנהל הזדמנויות עסקיות, לתת מענה מהיר יותר לפניות שירות. השימוש בצ'אטר יכול לסייע בעבודת היום יום – בשיתוף מידע בין עובדים על הזדמנויות עסקיות, ביכולת מציאת פתרון לתקלה של לקוח, בשימוש בחומרי מכירה לפני פגישות עם לקוחות ועוד. חשוב לציין, הרשת החברתית מקושרת עם מערכת ה-CRM כך שניתן לעקוב אחרי הזדמנויות באמצעות הרשת החברתית, וכך גדל שיתוף הפעולה הפנימי וניתן לעקוב על השתלשלות העניינים בכל רמה. התוצאה: הארגון הופך לשטוח יותר והעובדים יכולים לעשות שימוש יעיל במידע וכן לנתח אותו כחלק מה-CRM. שיטת עבודה זו יעילה בהרבה בהשוואה ל CRM המסורתי ותקשורת במיילים".

האם קיים מצב של עודף מידע עם כלי כמו צ'אטר?
"בצ'אטר ניתן להיחשף למידע בו אתה מעוניין בלבד. יש לך אפשרות לסנן את המידע הרלוונטי לך אשר יסופק לך בדחיפה. הצ'אטר יעיל הרבה יותר מן הדוא"ל בסינון מידע רלוונטי. במייל לא ניתן להגדיר מה רלוונטי ומה לא. אני מקבלת מיילים שנשלחו ברשימות תפוצה גדולות ונאלצת להשקיע זמן על מנת לקרוא ולהבין אם המייל רלוונטי לי. בצ'אטר אני יכולה להחליט מה לראות וכן יכולה לקבל את המידע הרלוונטי בדחיפה גם באמצעות המובייל".

אירועים קרובים