תוכן שיווקי

קבוצת סקאל בחרה ב-SupeRep של WRNTY כפתרון הקצה לאנשי המכירות

22/11/2011 15:27

אפליקציית SupeRep ל-iPad, שפותחה על ידי חברת התוכנה WRNTY, נבחרה כפתרון הקצה למערך אנשי המכירות בקבוצת סקאל. במסגרת הפרויקט, מטמיעה WRNTY בקבוצת סקאל פתרון Mobile מלא, פרי פיתוחה, הכולל את SupeRep, אפלקציית אייפד המהווה את נקודת הקצה לאנשי המכירות של הקבוצה, ומערכת ניהול אינטרנטית Back Office – המאפשרת למנהלי המכירות שליטה ובקרה מלאה על ביצוע המכירות ועמידה ביעדים.

אפליקציית ה-iPad SupeRep פותחה על ידי WRNTY והותאמה לתחומי הקמעונאות השונים ביניהם גם לתחום האופנה. האפליקציה מאפשרת הצגה ויזואלית יפה של הפריטים, עבודה נוחה במיוחד על מטריצת גודל וצבע, הצגת כרטסת לקוח, ניהול מחירונים והנחות, תהליכי גבייה, חתימה אלקטרונית, מבצעי עידוד מכירה בין הסוכנים, ניהול יעדי מכירה ויעדי גבייה, צילומי מדף, היסטורית מכירות והיסטורית פריט, ניהול הודעות לסוכנים ועוד.

לדברי סמנכ"ל WRNTY בישראל, יוסי רוטלוי, אפליקציית SupeRep נבחרה ע"י קבוצת סקאל בזכות המפרט העשיר שלה והממשק הידידותי. "אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של מנהלי מכירות שמבינים שה-iPad הוא כלי העבודה המתאים ביותר עבור אנשי המכירות מהסיבה הפשוטה שהוא משלב את הקטלוג הויזואלי עם כל הפונקציונליות הדרושה לביצוע ההזמנה ועבודה מול הלקוח", אומר רוטלוי.

"בחרנו ב-SupeRep של WRNTY לסוכני המכירות שלנו", אומר רועי אדיר, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת סקאל, "לאחר בחינת מספר חלופות, לאור התרשמותנו שזהו המוצר היחיד המשלב קטלוג ויזואלי על ה-iPad עם יכולות CRM, בממשק מלא למערכת המלאי ולמערכת הפיננסית. בנוסף, היכולת של האפליקצייה לעבוד ב-Online וב-Offline היתה קריטית עבורינו כדי להבטיח שאנשי המכירות ישתמשו במוצר  בנקודת המכירה במהירות וללא תלות באינטרנט".

"קבוצת סקאל" נוסדה בשנת 1979 ומתמחה ביבוא בלעדי ושיווק של מיטב המותגים הבינלאומיים בתחומי האופנה וההנעלה, צעצועים, מוצרי דיוטי פרי ומיצובם כמובילים בישראל. היקף פעילותה העסקית של כלל הקבוצה נאמד בלמעלה ממיליארד ש"ח בשנה. הקבוצה וחברות הבת שלה פרושות ברחבי הארץ בלמעלה מ-150 חנויות, כ-1,000 נקודות סיטונאיות, ולה כ-800 עובדים שכירים.

WRNTY נוסדה בשנת 2006 ומתמחה במתן פתרונות לחברות יבואניות, מפיצים ולמערכי מכירות. לחברה פעילות בינלאומית ענפה במדינות אירופה ודרום אמריקה. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילותה בישראל. ובין לקוחותיה נמנים חברת האופנה גוטקס, קבוצת לפידות, PIONEER ועוד.

אירועים קרובים