תוכן שיווקי

משרד הביטחון בחר ב-CB I.T כספק מוביל לפיתוח ויישום מערכות SAP

24/11/2011 14:50

משרד הביטחון בחר בקבוצת CB.I.T כספק מוביל לפיתוח של פתרונות SAP ומערכות מחשוב. זכייתה של CB.I.T, המתמחה בייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי של מערכות ERP, מהווה המשך טבעי לאסטרטגיה העסקית החדשה של החברה להתמודד במכרזי SAP של החברות הגדולות במשק.

בחירתו של משרד הביטחון מצטרפת לאלו של חברת חשמל, מע"צ, שרותי בריאות כללית והחשב הכללי שבחרו ב-CB.I.T כספק מועדף בשנת 2011. יישומם של פרויקטים אלו הוביל לצמיחה של למעלה מ-30% בפעילות  ולגידול של עשרות אחוזים בהכנסותיה של החברה, הנמנית על הגורמים המובילים בשוק ה-ERP בישראל.

"אנו צופים כי תנופת הצמיחה של החברה תמשיך גם ב-2012 עקב זכייתנו במכרזים גדולים נוספים בתחומים שונים", אומר אשר לוי, המנכ"ל והבעלים של CB.I.T. "אנשי המקצוע המעולים שלנו מאפשרים לנו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר טכנולוגי ולספק ללקוחות פתרונות אופטימאליים, בחזית הטכנולוגיה".

CB.I.Tהחברה, שעד תחילת 2011 פיתחה, שיווקה והטמיעה את פתרונותיה של חברת הבת AGR-e – Cash4ERP באופן בלעדי, החליטה לשתף פעולה עם חברות אינטגרציה מובילות בארץ ביישום והטמעת הפתרונות בקרב לקוחותיה. במסגרת שיתופי פעולה אלו, זכתה CB.I.T במספר מכרזים בהם האינטגרטורים מהווים שותפים מלאים.

"מודל שיתוף הפעולה הזה מציע ערך הדדי הן עבורנו והן עבור האינטגראטורים", מוסיף לוי. "אנחנו מביאים את המומחיות הטכנולוגית והאסטרטגיה המקצועית, האינטגרטורים מיישמים ומטמיעים את הפתרונות והלקוחות מקבלים פתרון שלם ואיכותי".

אודות CB.I.T
חברת CB I.T מובילה בשוק הישראלי בפיתוח ואספקת פתרונות ייחודיים מתקדמים, ושירותים מקצועיים במגוון תחומי טכנולוגיית המידע. החברה פיתחה מומחיות רבה בתחומי ה-iSeries של IBM, טכנולוגיות הג'אווה, דוט.נט ופיתוח בסביבת ה-SAP. החברה מתמחה בפתרונות לתחום הפיננסיים, פרויקטי פיתוח ואינטגרציה מורכבים,  ושירותי OS ויועצים מומחים לקהל לקוחותיה. מוצר הדגל של החברה, Cash4 ERP, מעניק פתרונות לניהול פיננסי בסביבות ERP, ונמכר בארץ ובאירופה דרך מפיצי משנה מורשים.

אירועים קרובים