תוכן שיווקי

מהפכה בעולם ניהול השכר

01/01/2012 15:21

מאת בן לביא

חברת סינאל, המספקת כיום פתרון שלם לניהול פעילות העובד בארגון לכ-9,000 ארגונים בישראל, השיקה לאחרונה מערכת לניהול כולל ומלא של משאבי אנוש, חישובי שכר והפקת תלושי משכורת בתצורת SaaS בטכנולוגית מיחשוב ענן. לדברי יקי פיפקביץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת סינאל, "המערכת פועלת בסביבה אינטרנטית באופן מאובטח, וזמינה עבור לקוחות סינאל בכל מקום ובכל זמן. מדובר במהפכה בתחום השכר, לאור האפשרות להציע לארגונים יכולות שטרם נראו בישראל, במודל גמיש במיוחד".

איזו בשורה טמונה במערכת החדשה שהשיקה סינאל?
"מערכת 'הרמוני' לניהול חישובי שכר ומשאבי אנוש מבוססת על פלטפורמות מודרניות של שימוש באינטרנט או אינטראנט, ומופעלת בתצורת ענן מיחשוב, ביתי או ציבורי. המערכת המהפכנית מאפשרת לדרגים שונים בארגון לגשת למידע אליו הם מורשים, ולהבטיח שלא תינתן גישה למידע חסוי. מנהל יכול לקבל מידע עדכני או היסטורי בכל רגע על הכפופים לו, ועובד יכול להיכנס למערכת מכל מקום ולצפות בתלושי השכר שלו בשנים האחרונות או לצפות במרכיבי ביטוח לאומי, מס הכנסה, הפרשות לקופות הגמל ועוד. חשוב להדגיש, שעבור ארגונים שרוצים את המערכת בתוך הארגון, אנו מציעים את המערכת בהתקנה ביתית ותפעול באמצעות תשתית האינטראנט הארגוני, כשלמערכת ניתן לגשת מכל מחשב בארגון או מכשיר נייד מורשה".

אילו יכולות מציעה המערכת בתחום משאבי האנוש?
"מערכת הרמוני כוללת מודול המאפשר ניהול מקיף ויעיל של תחום משאבי האנוש. היכולות הכלולות במודול: תיק מידע אישי לכל עובד ובו נתונים עדכניים והיסטוריים, נתונים כמותיים וכספיים במגוון צורות, אכסנת מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וקבצי אופיס שונים; מודול גיוס ומיון, ומודול ניהול ובקרת תהליכים ממוחשב מאפשרים לקבוע עצי תהליך כך שכל נושא הטיפול בעובד מרגע קליטתו ועד פרישתו מבוצע תוך בקרה שמיושמת מראש".

מהם יתרונות המערכת של סינאל מול מערכות שכר מתחרות?
"כאמור, ניתן להפעיל את המערכת בתצורת לשכת שירות, אליה מתחברים מרחוק כ-SaaS או כמערכת ביתית. כמובן שיכולת הפעלת המערכת כלשכת שירות בטכנולוגית מחשוב ענן, ללא צורך בהשקעה בתשתיות, חוסכת הון רב עבור הארגון. המערכת מציעה מענה לשליפת נתונים בזמן אמיתי מכל עמדת מחשב בארגון, על פי הרשאות, באופן מקוון ומיידית".

לאילו מגזרים וארגונים מתאימה המערכת?
"המערכת הינה מערכת פרמטרית, וגמישה להגדרת כל הסכמי השכר במשק. בין הלקוחות הותיקים שלנו נמנים ארגונים מהגדולים במשק במגזרים השונים ועד ארגונים בעלי מספר עובדים קטן. יצוין, כי מודל הפעולה שלנו מול הלקוח הוא גמיש ביותר, כך שאנו יכולים להעמיד לרשות הלקוח חשבי שכר שלנו. במקרה זה, אנו לוקחים על עצמנו את כל נושא ניהול השכר, כולל תשלומים, העברת כספים למוסדות, דיווחים למוסדות השונים, כולל טעינה של חוקה מעודכנת במערכת הארגון בהתאם לדרישות גופים כמו מס הכנסה וביטוח לאומי".

מהם המרכיבים הטכנולוגיים של המערכת?
"מערכת הרמוני מבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, וכלי המערכת דומים מאוד לאלו של אופיס. גמישותה של המערכת מתבטאת גם בכך שהלקוח יכול לבחור את בסיסי הנתונים עליו הוא רוצה לעבוד בין אם זה SQL או אורקל. המערכת בעלת רמת אבטחה גבוהה והיא כוללת טכנולוגיות גיבוי והתאוששות מתקדמות. עוד אציין, כי ניתן לעבור מהמערכת הקודמת של סינאל למערכת החדשה מבלי שנדרש לבצע הסבות נתונים".

אירועים קרובים