תוכן שיווקי

אושרי שרון, מנכ"ל משותף בחברת !We: "ארגונים מבינים את הערכים הפונקציונליים והכלכליים בהעברת התשתיות לענן"

25/01/2012 15:02

כיצד אתה מסכם את שנת 2011 ב-!We?
"כיום אפשר לומר בבירור כי מיחשוב ענן ופתרונות תשתית כשירות – Infrastructure as a Service ופתרון התאוששות מאסון Disaster Recovery as a Service אינם רק סיסמאות. יש לכך ביקוש והצדקה פונקציונליות וכלכלית אמיתית בקרב הלקוחות, אשר מבינים את הערכים המוספים התפעוליים בפתרון מסוג זה.

חברת !We יצאה כחלוצה עם היצע שירותים בתחום מיחשוב הענן לפני למעלה משנתיים ופועלת כיום להוביל את תחום שירותי מיחשוב הענן לתשתיות –בישראל. שירותי !WeCloud מסופקים באמצעות שילוב של מוצרי Best of Breed המותקנים במספר Data Centers מתקדמים בארץ. החברה משלבת את כל החוזקות והידע הרב שנצבר במימוש מאות פרוייקטי וירטואליזציה שביצעה החברה בשילוב מערכות אחסון מרכזיות, מערכי גיבוי מתקדמים, תקשורת נתונים ואבטחת המידע. במהלך השנה האחרונה העברנו לסביבת ענן מגוון חברות דוגמת: ענבל חברה לביטוח, אלבר חברה למכוניות, אנשים ומחשבים, בליק, קלאריזן, יפעת טכנולוגיות, רות קרגו, מטרולייט, קארדגארד ועוד.

יש לנו עוד שורה של זכיות חדשות בתחום זה בהן זכינו בסוף 2011 וניישם בתחילת 2012. כמובן שגם בתחומים המסורתיים שלנו: פרוייקטים בתחום האחסון, גיבוי, DR, אבטחת מידע, וירטואליזציה ותקשורת – אנו ממשיכים לפעול במרץ, כאשר כל תחום מזין וניזון מן השני".

מהו המשוב שאתם מקבלים מן המנמ"רים בפיתחה של 2012?
"אנו אוגרים יותר ויותר מידע דיגיטלי, הן בבית והן בארגון. לכן, עולם השרתים והאחסון צומחים בקצבים גבוהים. מן הצד השני, ארגונים יחפשו לחסוך ולהפחית עלויות. טכנולוגיות שחוסכות עלויות כגון: מיחשוב ענן, וירטואליזציה וכדומה ימשיכו למשוך עניין.  בדרך כלל אנחנו רואים חסכון של כ- 30% בממוצע אצל לקוחותינו בתחום התשתיות בענן.

מיקוד חדש יחסית אצל מנמ"רים בישראל הוא פתרון כולל של DataCenter in a Box – המשמעות היא פתרון תשתית כולל אחסון, שרתים, תקשורת, שכבת וירטואליזציה ויישום המגיע מיצרן אחד עם תמיכה אחודה לכלל הרכיבים. החברות Cisco ,NetApp ו-VMware הכריזו לאחרונה על פתרון משותף הנקרא FlexPod – שנועד להקל את המורכבות בהקמה ותחזוקה של Data Center. במקום לעבוד מול שלוש חברות בתחום האחסון, הוירטואליזציה והתקשורת, ניתן לחסוך את הספגטי ולקבל יישום ותמיכה של הכל בחבילה אחת. חברת !We היא האינטגרטור הראשון בישראל המיישם ותומך בפתרוןהמשולב של שלוש החברות".

מהי התכנית לפעילותכם ב-2012?
"בסיס הלקוחות בתחום מיחשוב הענן הולך ומתרחב כל העת. גרף ההתעניינות נמצא במגמת עליה חדה במהלך החצי שנה האחרונה. אני מניח שב-2012 זרם הפניות והפרוייקטים יגדל משמעותית. אנו מהווים כיום שותפים גדולים ומשמעותיים של VMware בתחום הוירטואליזציה, נט-אפ בתחום האחסון היעיל וסיסקו בתחום תשתיות התקשורת. שלוש החברות עם הפתרונות הטובים שהן מציעות לחוד וגם ביחד מהוות בסיס של הפעילויות הגדלות של חברת !We גם ב-2012. אנו מתכוונים השנה להגדיל את פעילותינו עם חברת סיסקו – יצרנית התקשורת המובילה בעולם ושחקנית משמעותית בתחום מערכות מחשוב מרכזי בסביבות הפתוחות עם פלטפורמת ה-UCS – Unified Computing System.

מגמה נוספת שאני צופה לשנה זו, היא ניהול מתקדם לסביבות וירטואליות בינוניות וגדולות. אנו עובדים עם מוצרי שו"ב וניתוח מגמות כגון vCenter Operations Manager ו-Capacity IQ של VMware אשר מראים ROI ודאי בניצול יעיל של תשתית הוירטואלית ומאפשרים לשלב ניהול ביצועים, ניהול יכולות ומיטוב הגדרות באמצעות ניתוח נתונים מתקדם".

אירועים קרובים