תוכן שיווקי

מנכ"ל תוכנות בית השיטה: "שדרוג מערכותינו מסביבת מג'יק לדוט.נט הניב שיפור בתוצאותינו העסקיות"

שחר חדד, מנכ"ל חברת תוכנות בית השיטה, מספר על המהפך שעוברת החברה בשנים האחרונות

26/01/2012 15:29

"תוכנות בית השיטה מספקת פתרונות מחשוב למוסדות להשכלה הגבוהה. המוצר העיקרי שלנו הוא גלבוע.נט – מערכת ERP לניהול מגוון רחב של תהליכי עבודה במוסדות להשכלה הגבוהה. הצורך בשינוי הפלטפורמה הטכנולוגית לסביבת דוט.נט הועלה לעיתים תכופות בשנים האחרונות על-ידי לקוחות רבים, ובמקרים מסוימים אפילו כתנאי להשתתפות במכרז של לקוח חדש. מעבר לכך, המוסדות להשכלה גבוהה בישראל מתבססים, ברובם, על כלים של מיקרוסופט".

תן לנו בבקשה מבט מבפנים על תהליך השדרוג.
"כשהתחלנו לבחון אלטרנטיבות לשדרוג המערכת היינו מאד סקפטיים לגבי תהליך השדרוג האוטומטי של Firefly, אך החלטנו לבדוק ישימות בכל זאת. ככל שהתהליך התקדם הוסרו סימני השאלה, קיבלנו תשובות ראויות ומקצועיות לכל שאלה עד שהגענו למסקנה שניתן לבצע את המהלך בביטחון ובמחיר סביר. מרגע שהפרויקט יצא לדרך, הצוות המקצועי של Firefly עמד לרשותנו והוגדרה תכנית עבודה עם אבני דרך ברורות לכל אורך חיי הפרויקט. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר שהופך את התהליך לקל ופשוט יחסית, הוא שעד השלב הסופי שלו כמעט ואין השפעה על המשך הפיתוח של המערכת והשירות ללקוחות שלנו לא נפגע.

נדבך נוסף, קריטי ביותר להצלחת המהלך, הוא ההכשרה של צוות בית התכנה ובעיקר אנשי הפיתוח, שלאחר שנים של עבודה בסביבה אחת צריכים לשנות את כלי העבודה לסביבה אחרת. כחלק מהתהליך הוגדרה תכנית הכשרה ייעודית וממוקדת עבורנו, עם תאריכי יעד תואמים. התהליך בוצע בהתאם לתוכנית העבודה, ועמדנו בכל היעדים ואף יותר. כפי שתוכנן, כל אנשי הצוות עברו את התהליך בהצלחה ובתוך זמן קצר הגיעו לאותן תפוקות עבודה שהיו קודם ומשתפרים בהתמדה".

האם השדרוג הטכנולוגי הוכיח את עצמו כמנוף להצלחה העסקית של תוכנות בית השיטה?
"בהחלט כן! המוצר שלנו איכותי ומתקדם יותר. מהר מאוד לאחר השדרוג התחלנו להשתמש בכלים חדשניים של פלטפורמת דוט.נט בכל תחומי הפיתוח, החל משיפור ביצועים, קיצור זמני הפיתוח, שיפורים רבים בממשק המשתמש ועוד. ככלל השדרוג הציב אותנו בעמדה טובה הרבה יותר".

כבית תוכנה הפועל בשוק תחרותי, תאר לנו את המציאות היום-יומית שלכם לאחר השדרוג.
"אפשר לסכם שאני משוכנע שאנחנו מספקים ללקוחתנו מוצר טוב יותר, מרגיש הרבה יותר בטוח להתמודד עם כל אתגר טכנולוגי ובטוח שאני נותן בידי הצוות המקצועי שלנו את הכלים הטובים ביותר בשוק. מה שמוביל להתמקדות ביכולות הפונקציונאליות של המוצר ולתרומת הידע שלנו כחברה העוסקת בתחום מעל עשרים שנה".

אירועים קרובים